niedziela, 2 lutego 2014

SWIETNE BO POLSKIE - KOSMETYKI DR IRENY ERIS

Dzis troche o moich ulubionych kosmetykach firmy Dr Ireny Eris. Od dosc dawna uwielbiam te kosmetyki....oczywiscie nie wszystkie, ale mam kilka sprawdzonych. Obecnie mam w Ameryce problem z ich kupowaniem, bo po prostu nie ma ich w sklepach. Zamawianie przez internet z oficjalnej strony firmy (tam mozna znalesc najwiekszy wybor tych kosmetykow) tez nie jest za bardzo mozliwe bo koszt przesylki wynosi 150,- zl (troche za duzo). Musze wiec sobie jakos radzic .... jak jestem w Polsce to robie duze zakupy (zapas) i zabieram ze soba, nie zdarza sie to jednak czesto, gdyz bilety do Polski tez kosztuja i to nie malo. Ostatnio zamawiam  moje ulubione produkty telefonicznie (co odkrylam od roku) przez sklep Herbaland w Chicago (http://www.herbaland.org). Tam maja duzy wybor polskich kosmetykow lecz nie wszystkie, ktore mnie interesuja. Rewelacyjne jest to, ze jak zloze zamowienie powyzej kwoty $ 50 nie ponosze kosztow przesylki. Warto rowniez wspomniec (dla tych ktorzy kupuja kosmetyki w Ameryce), ze nie jest do nich doliczany podatek. Swietny sklep i fachowa osluga..... bardzo polecam. 
Kosmetyki Dr Ireny Eris odkrylam dosc dawno w Polsce we Wroclawiu i polubilam od samego poczatku. Duzy wplyw na ich wybor mial Kosmetyczny Instytut Dr Ireny Eris i cenne porady pani dermatolog/kosmetolog oraz zabiegi kosmetyczne, ktorym sie tam poddawalam. Brakuje mi bardzo tego salonu, tam moglam rowniez zakupic potrzebne kosmetyki. 
Dosc juz tego gledzenia, przejde do sedna sprawy, czyli do przedstawienia moich trzech ulubionych kosmetykow tej firmy (ostatnio uzywanych).













SUN CONTROL KOLOR - OCHRONA krem tonujacy do twarzy SPF 50+ (naturalny) 
Jest moim ulubionym podkladem juz od dlugiego czasu, rowniez chroni moja twarz przed promieniami slonecznymi (filtr 50+) co na Florydzie jest bardzo wazne. Slonce jest bardzo mocne i niebezpieczne dla ciala a w szczegolnosci dla twarzy. Krem ten ma lekka konsystencje o naturalnym kolorze. Daje cienka powloke, nie jest kremem mocno kryjacym ....to dobrze bo ja takich nie lubie. Po jego nalozeniu buzia wyglada promiennie i swiezo, wygladza tez skore i nadaje jej naturalny wyglad. Nie daje uczucia maski na twarzy, wedlug mnie jest naprawde dobry. Dodatkowo opakowanie posiada pompke co jest bardzo wygodne w aplikowaniu kremu. Podklad utrzymuje sie na twarzy dosc dlugo. Osobiscie jestem z niego bardzo zadowlonona i na dzien dzisiejszy nie szukam innego. 





TOKYO LIFT kologenowo-algowy krem liftingujacy na noc 
Moja cera potrzebuje mocnego nawilzenia na noc, wiec ten krem jest odpowiedni dla mnie. Jest rewelacyjny... to jest juz moje trzecie opakowanie tego kremu. Rekomendowany jest dla kazdego rodzaju skory ale po 35 roku zycia. Na oficjanej stronie firmy Dr Ireny Eris jest dokladniejszy jego opis (sklad i dokladne informacje, ktore pozwole sobie zacytowac):
"Krem został wzbogacony o wyciąg z dyni, który s
tymuluje syntezę kolagenu i fibrylliny przywracając skórze elastyczność i odpowiednie napięcie. Zaawansowane japońskie aktywatory gwarantują skuteczne działanie antyrodnikowe o naukowo oznaczonej sile RPF (Radical Protection Factor) - 3,8 x 1017. Kwas hialuronowy i wyselekcjonowany żel z alg głębinowych intensywnie nawilżają i nadają jej gładkość i miękkość, a także pomagają utrzymać odpowiedni poziom wody w naskórku. Dodatek masła kakaowego zapobiega nadmiernemu wysuszaniu skóry, a działanie wosku z oliwek zapewnia intensywne jej odżywienie." 
Nie jestem ekspertem, ale wiem jak ten krem rewelacyjnie na mnie dziala. Ma lekka konsystencje i wchlania sie bardzo dobrze. Cera jest dokladnie nawilzona i elastyczna... efekty uzywania kremu sa widoczne i to jest najwazniejsze. Ja mam cere mieszana, ale na pewno osoby z cera sucha beda tym kremem rowniez zachwycone. Nadaje sie bowiem, jak juz wczesniej wspomnialam, do kazdego rodzaju skory.  



AQUA CRISTAL nawilzajacy plyn micelarny do demakijazu twarzy i oczu 
Z tych trzech przedstawionych produktow, to plyn micelarny jest mniej mi znany, poniewaz uzywam go dopiero od niedawna. Poprzednio caly czas uzywalam plynu z firmy Perfecta (do cery naczynkowej), ale postanowilam wyprobowac jakis inny i padlo na produkt Dr Ireny Eris. Plyn ten nie zawiera alkoholu. Zawiera natomiast blekitne algi, wzmacniajace mikroelementy soli morskich oraz stabilizujaca nawilzenie gliceryne. Produkt ten ma bardzo przyjemny zapach, daje poczucie swiezosci i glebokiego nawilzenia. Nie wiem jak Wy ale dla mnie nie jest perfekcyjny, poniewaz nie do konca usuwa makijaz oczu, czyli tusz do rzes. Czy jest jakis lepszy plyn ktory to robi? Jesli znacie to prosze podajcie mi informacje na ten temat. Ja osobiscie jestem fanka plynow micelarnych, odkad je odkylam nie uzywam juz zadnego mleczka do twarzy ani toniku.


Podsumowujac mam nadzieje, ze produkty ktore przedstawilam zainteresuja Was i same bedziecie chciely ktorys wyprobowac. Ja jestem zachwycona kosmetykami Dr Ireny Eris i dla tego chcialam sie z Wami tym podzielic.

Jestem ciekawa czy Wy tez uzywacie produktow tej firmy? Jesli tak to prosze napiszcie jakich? Jesli nie to podzielcie sie informacja jakie wedlug Was sa najlepsze polskie firmy kosmetyczne, ktore warto poznac?


2 komentarze:

  1. Czy musiałaś polecieć aż do Ameryki, żeby mi polecić krem tonujący do twarzy? Wszędzie szukam takiego kremu, nawet dzisiaj o coś takiego pytałam. A tu Asia podaje wszystkie dane. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie bardzo ze moglam Ci pomoc .....krem jest rewelacyjny.

      Usuń