wtorek, 31 pa藕dziernika 2017

M贸j nowy salon 馃挆馃拫馃槏

Ten post jest mega op贸藕niony, zdj臋cia zrobi艂am ju偶 ponad dwa miesi膮ce temu, ale nie mog艂am si臋 zmobilizowa. Za co Was ogromnie przepraszam. Jednak lepiej p贸藕no ni偶 wcale. Po remoncie kuchni przysz艂a pora na nowe meble do salonu. Nie my艣la艂am, 偶e b臋dzie to jednak w tym roku.....lecz uda艂o si臋. Poszukiwania mebli trwa艂y jaki艣 czas i byo to wyzwanie, gdy nic ciekawego w salonach meblowych nie mog艂am znale藕膰. Szuka艂am jasnych mebli, 偶eby troch臋 rozja艣ni膰 nasz salon. Opr贸cz mebli pojawi艂o si臋 te偶 kilka nowych dekoracji do domu. 
Zaczn臋 jednak od pocz膮tku ....zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania. 馃挆馃拫馃槏


Meble do salonu w wi臋kszo艣ci kupi艂am oczywi艣cie w sklepie IKEA za wyj膮tkiem ciemnoszarej sofy kupionej w City Furniture oraz nowego dywanu i innych dodatk贸w nabytych w sklepie Ross. Meble to g艂贸wnie bia艂e (HEMNES): komoda, szafka pod telewizor,  p贸艂ka na ksi膮偶ki oraz ma艂y stolik nocny. S膮 te偶 i czarne meble dla kontrastu: stolik kawowy (HEMNES), rozk艂adany st贸艂 (BJURSTA) oraz cztery krzes艂a z szarymi obiciami (NORRN脛S). 



Komoda jest 艣wietna i bardzo pakowna wreszcie mog艂am schowa i uporzdkowa swoje rzeczy: obrusy, szale, 艣wieczki i inne drobiazgi. 
Na komodzie mog臋 wreszcie pouk艂ada膰 moje dekoracje. Z nowo艣ci, kt贸re widzicie na zdj臋ciu to dwie ramki w kolorze r贸偶owego z艂ota, 艣wiec膮ce kule r贸wnie偶 w kolorze r贸偶owego z艂ota  oraz bia艂a 艣wieczka - ananas (wszystko zakupione w sklepie Ross).  Lampka stoj膮ca jest od jakiego艣 czasu i b臋dzie nied艂ugo wymieniona na inn膮, nieco mniejsz.  



Szafka pod telewizor ma trzy szuflady w kt贸rych mie艣ci si臋 wiele rzeczy. Ozdabiaj膮 j膮 kule, kt贸re mam z Polski oraz wazonik i ramka, kt贸re ju偶 na pewno widzieli艣cie w moich poprzednich postach. Kupuj膮c du偶膮 szafk臋 mogli艣my wreszcie kupi膰 du偶y telewizor .....rewelacyjna sprawa. ;-) 
P贸艂ka na ksi膮偶ki jest r贸wnie偶 bardzo pakowna, zmie艣ci艂y si臋 w niej nasze wszystkie ksi膮偶ki oraz moje ozdobne pudeka i inne drobne dekoracje. 





Czarny stolik kawowy jest bardzo udanym i praktycznym zakupem, a p贸艂ka pod nim jest dostatecznie dua, wiec tym samym mona tam przechowywa do艣膰 sporo rzeczy. Na pocz膮tku my艣la艂am o bia艂ym podobnym stoliku, ale obawia艂am si臋 o zabrudzenia .....wiecie co艣 zawsze mo偶e si臋 wyla膰. Dokupi艂am do niego trzy r贸偶nej wielko艣ci pakowne pude艂ka wykonane z materia艂u w  bia艂o - granatowe paski (oczywi艣cie sklep Ross). Na stoliku obecnie mie艣ci si臋 bia艂o - czarna skrzynka na listy, d艂ugopisy, piloty i inne "duperelki" oraz srebrno - z艂ota taca na 艣wieczki. Obie zosta艂y zakupione w Rosie.  



Najbardziej jestem zadowolona z mojej ciemnoszarej, rozkadanej sofy (reclining). Teraz ogldanie telewizji jest nadzwyczaj komfortowe. Moj sof dekoruje szara narzuta w ananasy oraz trzy poduszki .....zakupione w Rosie. Dwie z nich proste szare oraz jedna biaa puchata. Przy piesku w domu narzuta na sof jest nieodzowna. 
Dywan do salonu to tez bardzo udany zakup (Ross). Kolory w nim dominujce to szary, beowy i turkusowy. Ostatnio w moim ukochanym sklepie mo偶na znale藕膰 bardzo ciekawe i dobre gatunkowo dywany, po atrakcyjnych cenach. 


Tu偶 obok sofy znajduje si臋 bia艂a szafka, na kt贸rej mie艣ci si臋 ma艂a, stara lampka z Ikea oraz m贸j najnowszy nabytek tablica pod艣wietlana (LightBox - sklep Target). Szafka w tym miejscu by艂a dla mnie niezb臋dna ....wreszcie mog臋 na niej po艂o偶y膰 kubek z kawk膮, okulary, czy inne drobiazgi, kt贸re chce mie pod r臋k膮.  



Do kompletu dokupi艂am ostatnio ma艂膮 puf, w kt贸rej mo偶na schowa膰 zar贸wno poduszki jak i koc. Oczywi艣cie przy wizycie go艣ci jest tak偶e wygodnym miejscem do siedzenia. 
Najbardziej popularnym meblem w moim salonie jest bia艂y stolik - taca na z艂otych n贸偶kach. K艂贸cimy si臋 z m臋偶em kto potrzebuje go bardziej. Rewelacyjny mebel, kt贸ry mo偶na z艂o偶y膰. Kupi艂am go dla mojego m臋偶a, 偶eby m贸g艂 sobie po艂o偶y膰 kawk臋 itp. Lecz ci膮gle go sobie od niego po偶yczam z czego on nie jest zadowolony. Stolik jest idealny do zdj臋膰 na bloga, a kosztowa艂 niewiele.



Rozk艂adany czarny st贸艂 i cztery krzes艂a to kolejne praktyczne meble w naszym salonie. Z艂o偶ony st贸艂 nie zajmuje du偶o miejsca a dla nas dwojga wystarcza. Przy wizycie go艣ci mo偶na go szybko roz艂o偶y膰 i pomie艣ci a偶 8 os贸b. Krzes艂a dokupili艣my w podobnym odcieniu - czarne i szare obicia. S膮 bardzo wygodne i nie zajmuj膮 du偶o miejsca.  
Uwielbiam wiee kwiaty w domu, a Wy? Nowo艣ci膮, kt贸ra wida膰 na stole jest bia艂y serwetnik. A nad sto艂em wisi bardzo niestandardowa lampa w kolorze r贸偶owego z艂ota. Kupi艂am j膮 jaki艣 czas temu w Rossie. Ca艂y czas si臋 zastanawiam, czy pasuje do mojego nowego salonu? My艣l臋 o jej zmianie, gdy偶 daje troch臋 dziwne 艣wiat艂o ....mo偶e to ta 偶ar贸wka .....nie wiem. Podoba Wam si臋?  
Obraz, kt贸ry wisi na 艣cianie te偶 zostanie zmieniony. Mam pi臋kny obraz olejny z widokami Pary偶a, ale musz臋 go oprawi膰 .....ci膮gle nie mam kiedy. 


Na koniec zostawi艂am kilkana艣cie nowych dekoracji do domu.
Na pierwszy plan id膮 z艂ote ma艂e 艣wieczniki oraz ma艂a kopu艂a ze z艂ot膮 podstawk膮 ze sklepu Ikea. 艢wieczniki s膮 prze艣liczne musia艂am je kupi膰, natomiast kopu艂a nie ma jeszcze swojego przeznaczenia. Oczywi艣cie kolejny ananas .....tym razem jest to pojemnik na zapachy. 



Kolejne drobiazgi to pi臋kna z艂ota ramka w ananasy i z艂ota 艣wieczka ananas (sklep Ross). Co ja mam z tymi ananasami??? B臋d膮 idealne na nast臋pny rok.  Du偶a kopu艂a ze z艂ot膮 podstawk膮 to idealne miejsce na przechowywanie p臋dzli. Nie kurz si臋 i przy tym wygl膮daj膮 pi臋knie. ;-) 


Nast臋pne dekoracje to z艂oty napis LOVE na bia艂ej deseczce (Ross). Jak mogli艣cie wcze艣niej zauwa偶y膰 idealnie si臋 komponuje na g贸rze p贸艂ki z ksi膮偶kami. S艂ynny wazon z IKEA  te偶 u mnie znalaz艂 swoje miejsce..... bardzo 艂adny. 
Okr膮g艂e, plastikowe podk艂adki pod kubki (6 sztuk) kupi艂am ju偶 jaki艣 czas temu w sklepie Marshalls. S膮 przesodkie w kropeczki, jak i w paski. 


Ramek u mnie nie brakuje. ;-) Jedna du偶a - to po艂膮czone cztery bia艂e ramki  z delikatnymi z艂otymi ozdobieniami oraz jedna ma艂a w kolorze r贸偶owego z艂ota. Obie kupione w sklepie Ross. 

To ju偶 wszystko co chcia艂am Wam pokaza膰 odno艣nie mojego nowego salonu. W kolejno艣ci czekaj膮 mnie zmiany w mojej sypialni, ale to ju偶 chyba w nast臋pnym roku. 馃槉

Ciekawa jestem jak Wam si臋 podoba m贸j nowy salon? 


Mo偶ecie mnie te偶 zobaczy膰 na:
...........................................................................
DZI臉KUJ臉 ZA KA呕DY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ W艁A艢CICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJ膭CE LINKI (DO BLOG脫W, SKLEP脫W ITP.) NIE B臉D膭 UDOST臉PNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

32 komentarze:

Bogusia pisze...

Mia艂as dobry pomys艂 z tymi bia艂ymi meblami, bo 艣ciany maj膮 do艣膰 intensywny kolor. Bardzo 艂adnie w ca艂o艣ci to wygl膮da.
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Ja to by艂 zmieni艂a teraz tylko kolor 艣cian :) A meble 艂adnie si臋 prezentuj膮 :) Plus te dodatki, ahhh :)

Life in America pisze...

dziekuje ;-)

Life in America pisze...

Zmiana koloru to za jakis czas. Dziekuje ;-)

Rupieciarnia drobiazg贸w pisze...

Jaki mi si臋 podobaj膮 bia艂e meble!

Anonimowy pisze...

Mmie w og贸le nie razi kolor sci, przeciwnie, podoba mi si臋 kontrast.mi臋dzy meblami i 艣cianami. Kolor na 艣cianach po艂o偶ony jest perfekcyjnie. Zazdroszcz臋 Ci umiej臋tno艣ci dobierania dodatk贸w, sama, niestety, nie potrafi臋 wzbogaci膰 wystroju mieszkania ocieplajacymi wn臋trze gad偶etami.

Life in America pisze...

Dzieki. ;-) Nadaja innego charakteru. ;-)

Life in America pisze...

Mnie te偶 si臋 podoba ten odcie艅. Teraz z bia艂ymi meblami wygl膮da ciep艂o i przytulnie. ;-)

Lightside pisze...

艢liczne te meble :)

Anonimowy pisze...

Bardzo przytulnie :) A m贸j ulubiony mebel to sofa :D Pozdrawiam
maja_051276

nicholas pisze...

maja _051276 m贸j r贸wnie偶 馃槀

aweva pisze...

podoba mi si臋 Tw贸j salon,ale nie do ko艅ca podobaj膮 mi si臋 te pude艂ka pod 艂aw膮 :) za to najbardziej podobaj膮 mi si臋 te z艂ote ananasy i ta kopu艂ka na p臋dzle :)

Anonimowy pisze...

W to nie w膮tpi臋 (hahaha ) ;-)

Life in America pisze...

dziekuje ;-)

Life in America pisze...

Rzecz gustu .....pude艂ka s膮 bardzo pakowne. ;-)

Aga pisze...

Super, fajne kolory i kontrast. 艢liczne sa te z艂ote dodatki ;-)

Life in America pisze...

dziekuje bardzo ....tez mi sie podoba. ;-)

kashienka z OdkrywajacAmeryke.pl pisze...

Te偶 mamy kilka rzeczy z serii Hemnes w domu! 艢wietnie si臋 sprawdzaj膮 te meble, a kolor rozja艣nia wn臋trza :) Fajne wn臋trze Joasiu - ja zmieni艂abym tylko kolor na bardziej stonowany - kiedy艣 mia艂am taki intensywny kolor w pokoju i chyba "przesyci艂am" si臋 takimi odcieniami na lata :) Dodatki pi臋kne - masz oko do takich drobiazg贸w <3

Life in America pisze...

Dziekuje bardzo ;-) Z kolorem to na razie musimy poczekac mamy tyle jeszcze do zrobienia. To jest tak jak mezczyzna mieszka sam i przez 10 lat nic w domu nie robi.

Symforyna pisze...

艁adnie i przytulnie. Mnie najbardziej urzek艂y wszelkie dodatki - naprawd臋 dodaj膮 uroku ca艂emu salonowi (te ananasy najbardziej mnie urzek艂y) :D

Life in America pisze...

dziekuje ;-) Ja tez lubie te dodatki.

Gala Meble pisze...

Bardzo 艂adny salon, ciekawie dobrane dodatki :)
Grunt to czu膰 si臋 dobrze w swoim mieszkaniu a du偶a wygodna sofa lub naro偶nik to podstawa w salonie :) U nas najlepiej sprawdza si臋 naro偶nik, wszyscy si臋 na nim mieszcz膮 :)

Life in America pisze...

Dzi臋kuje bardzo ;-)

meble do salonu pisze...

Bardzo 艂adny salon, szczeg贸lnie podobaj膮 mi si臋 te eleganckie dodatki. Wszystko 艂adnie komponuje si臋 w jedn膮 ca艂o艣膰.

Life in America pisze...

dziekuje bardzo ;-)

Ilona pisze...

Bardzo przytulnie wi臋c z pewno艣ci膮 czujesz si臋 tam jak najlepiej :) Bia艂e meble strza艂 w 10!

Life in America pisze...

Tak Ilona, czuje sie super w moim nowym salonie. ;-)

Unknown pisze...

A przegl膮da艂a艣 mo偶e ofert臋 jak膮 ma sklep http://www.italmeble.pl/oferta/salon/? Mo偶e to tam znajdziesz to czego szukasz do swojego salonu?

Life in America pisze...

"Denirosek" Mieszkam w USA, wiec nie wiem czy mozliwa jest tam dostawa waszych mebli?

Agata Borowska pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wra偶eniem i pozdrawiam.

Adrian Moczy艅ski pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wra偶eniem i pozdrawiam.

Dagmara Fafi艅ska pisze...

Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wra偶eniem i pozdrawiam.