poniedziałek, 27 marca 2017

Najnowsze dekoracje i kilka wiosennych nowosci do domu 👯🥀💮

Najnowsze dekoracje na moim stoliku w salonie dotycza tym razem naszej kolejnej rocznicy slubu, ktora wypadala 12 marca. To juz szesc lat jak jestem z moim ukochanym mezem....a pamietam jakby to bylo wczoraj. 💘👄💘 
Remont kuchni juz skonczony z czego sie ciesze ogromnie. Z tej okazji w poprzednia niedziele mielismy mala impreze, glownym i popisowym daniem mojego meza byly przepyszne golabki. Dzisiaj jednak chce Wam przedstawic kilka moich wiosennych nowosci do domu, ktore zakupilam w ostatnim czasie. Sa to glownie rzeczy do kuchni. Zakupy zostaly zrobione wiekszosci w sklepie Ross, jak wiecie pracuje tam tak wiec zawsze znajde jakies fajne perelki w super cenie. Zainteresowanych zapraszam ☟☟☟



poniedziałek, 13 marca 2017

American dream - Czy Ameryka spelnia marzenia? (czesc I) 🌎

Na pewno kazdy z Was slyszal lub marzyl o "American dream" - amerykanskie marzenie (sen)? Czym tak naprawde jest American dream? Sprobuje wyjasnic okreslenie tego zwrotu oraz poruszyc po czesci nurtujace wielu ludzi pytanie - Czy Ameryka spelnia marzenia?  


niedziela, 5 marca 2017

Lutowe przyjemnosci 💮🥀💮

Dlaczego ten luty tak szybko minal .....kilka dni temu przykryla go marcowa kartka z kalendarza i zostalo tylko wspomnienie .....ach sentyment mnie ogarnal przez chwile. Najwazniejsze, ze remont kuchni wreszcie skonczony. 😃 W najblizszym czasie  pokaze Wam efekt koncowy a moze nawet napisze odrebny post o tym. 
Powiem Wam, ze luty nie do konca byl przyjemnym miesiacem, ponownie zaczelo mi szfankowac kolano wiec wybralam sie wreszcie do lekarza, zeby mi pomogl. Zapisal mi chodzenie w szynie usztywniajacej kolano oraz rehabilitacje, ale o tym wiecej ponizej. 




sobota, 25 lutego 2017

Lutowe GLOSSYBOX 2017 💄👄💄

Powiem Wam szczerze, ze poprzednie pudelka Glossyboxa nie byly godne uwagi, nie zawieraly ciekawych kosmetykow, tak wiec nie widzialam sensu zeby je Wam przedstawiac. Na poczatku kazde opakowanie Glossyboxa mialo interesujace produkty, lecz po pewnym czasie zawartosc sie pogorszyla. Poczatkowe boxy przyciagaja konsumetow, a jak Cie zlapia to juz sie nie staraja tak bardzo. Nawet zastanawialam sie, czy z niego nie zrezygnowac. 
Dopiero w lutowym - Walentynkowym pudelku bylo na czym oko zawiesic, tak wiec jeszcze poczekam i zobacze co bedzie dalej. Czy jestem zadowolona z jego zawartosci? Zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania. ㋡


czwartek, 9 lutego 2017

Walentynki - lubisz czy nie lubisz? 💘💘💘


Walentynki (Valentine's Day) coroczne swieto zakochanych przypadajace juz niebawem, bo 14 lutego. Przez jednych uwielbiane, a przez innych znienawidzone.  


czwartek, 2 lutego 2017

Styczniowe przyjemnosci 🍍🍸🍩

Hello luty ....... a niedawno byl styczen. ;-( Caly styczen to jeden wielki balagan - remont kuchni. Jeszcze nie wszystko skonczone, zostaly drobne rzeczy do wykonczenia a z tym zawsze ciezko. Moj maz wiekszosc prac wykonywal samodzielnie w chwilach wolnych od pracy, tak wiec ciagle brakuje tego czasu. Mam nadzieje, ze gora tydzien, dwa i wszystko bedzie skonczone......nareszcie. ;-) Najbardziej sie ciesze ze zmywarki......nawet nie wiecie jak bardzo. ;-)
Powiem Wam, ze w styczniu oprocz remontu niewiele sie dzialo, bylo kilka spotkan ze znajomymi i wieczorne seanse z moimi ulubionymi serialami, ale o tym wiecej ponizej. 





poniedziałek, 30 stycznia 2017

WYNIKI URODZINOWEGO ROZDANIA z EOS 💓💓💓



To juz byly trzecie urodziny bloga .....czas tak szybko uplywa. ❀✿❀✿ Ciesze sie ogromnie, ze mam coraz wiecej czytelnikow. To dla Was mobilizuje sie i pisze nowe, mysle ze coraz ciekawsze posty. Dziekuje Wam bardzo, ze jestescie. 💓👄💓 

Dzis pora  na wyniki  URODZINOWEGO ROZDANIA. ツ 
Ciesze sie bardzo, ze i tym razem bylo spore zainteresowanie rozdaniem.  Dziekuje Wam. ❤❤❤ 

Przejde jednak do sedna sprawy. W wyniku losowania zwyciezczyniami rozdania zostaly:

✿ W pogoni za idealem -  I Zestaw;

✿  Alicja Orzechowska - II Zestaw.

Serdecznie gratuluje. 

Prosze o dokladne dane adresowe na mojego emaila (joannamarek73@gmail.com) lub na prywatna wiadomosc na FB (Life in America). Jesli nie otrzymam od Was zadnej wiadomosci to wylonie zwyciezcow ponownie.

Wszystkim pozostalym bardzo dziekuje za udzial w rozdaniu. ♥♥♥ 

Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
INSTAGRAM FACEBOOK
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.