wtorek, 18 lutego 2014

Prosta i smaczna salatka z tunczykiem :)

Cos mnie dzisiaj podkusilo, zeby zrobic salatke z tunczykiem.....dobry pomysl na szybkie sniadanie. Zainspirowaly mnie dziewczyny: Agu blog, Stylizacje, Boogiesilver i Aggie81irl, ktore ciagle cos pysznego przygotowuja i przedstawiaja na swoich blogach, tak wiec pomyslalam ze i ja moge dla Was cos przygotowac i podzielic sie z Wami swoim przepisem. Bedzie to bardzo prosta i szybka w wykonaniu salatka. Ja i moj maz uwielbiamy ja. Osobiscie lubie proste i szybkie przepisy na roznorodne salatki. Ta ktora chce Wam przedstawic wlasnie taka jest.  



Skladniki:
  • puszka kukurydzy 
  • puszka fasolki czerwonej
  • puszka zielonego groszku (niekoniecznie musi byc - ja czasami jak mam to dodaje)
  • 1 lub 2 puszki tunczyka w sosie wlasnym (w zaleznosci od upodoban, moze byc w kawalkach lub rozdrobniony) 
  • 1 peczek szczypioru/ lub 1 czerwona cebula
  • 2 lub 3 jajka 
  • majonez 
  • pieprz i sol.
Najpierw wszystkie produkty z puszek: kukurydze, fasolke czerwona i groszek zielony odcedzamy z zalewy i dodajemy do duzej miski.


Nastepnie odcedzamy tunczyka, rozdrabniamy widelcem na male kawalki i dodajemy do pozostalych skladnikow.


Szczypior lub czerwona cebule (w zaleznosci od upodoban) kroimy w drobna kostke i rowniez dodajemy do miski. 


Potem ugotowane na twardo jajka kroimy na drobna kostke i dolaczamy do pozostalych produktow. 


Wszystkie skladniki mieszamy razem i dodajemy 2 lyzki stolowe majonezu. Ja osobiscie wole salatki z mniejsza iloscia majonezu, wtedy salatka nie jest taka ciezka, ale Wy mozecie dodac tyle majonezu na ile macie ochote. Salatke do smaku przyprawiamy sola i pieprzem. Mieszamy to wszystko razem i gotowe.



















Salatka najlepsza jest jesli postoi troche w lodowce, wtedy wszystkie skladniki rewelacyjnie polacza sie ze soba. Smacznego :) Mam nadzieje ze bedzie Wam smakowac. 
Ja uwielbiam tunczyka i slatki z jego dodatkiem sa dla mojego podniebienia  czysta rozkosza. 














Macie Swoje ulubione salatki z tunczykiem? Podzielcie sie przepisem na nie. 

7 komentarzy:

  1. Ryż naturalny, jaja (4 białka,2 żółtka), tuńczyk w sosie własnym, 2 cebule czerwone, 4-6 ząbków czosnku. Wszystko doprawiamy odrobiną majonezu light dla konsystencji i pieprzem cayenne dla ostrości :) Tanio, zdrowo i pysznie ! Smacznego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Bartek zrobie nastepnym razem ......dobry przepis :)

      Usuń
  2. ja nie koniecznie przepadam
    jeśli już to robię ją dla męża

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie spisuje produkty. Wypróbuje, bo też lubię tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam ....naprawde bardzo prosta i smaczna salatka :-)

    OdpowiedzUsuń