piątek, 21 lutego 2014

Kosmetyki do twarzy: krem na dzien i na noc oraz krem i serum na przebarwienia skory - firmy L'Oréal :)

Tym razem nowy wpis na temat kosmetykow do pielegnacji twarzy firmy L'ORÉAL - produkcja USA. Nie zawsze moge zdobyc Polskie kremy, tak wiec czasami poszukuje innych dostepnych na polkach sklepowych. Firme L'ORÉAL znam juz od dawna i czasami kupowalam ich kosmetyki... ale musze stwierdzic ze na Florydzie jest maly wybor kremow do twarzy odpowiednich dla mojej skory. Jest za to mnostwo produktow przeciwzmarszczkowych roznych firm. W Polsce w sklepach kosmetycznych jest ogrom produktow do twarzy zarowno polskich jak i zagranicznych. Sa produkty do cery mieszanej, suchej, tlustej, tradzikowej, do cery z problemami, naczyniowej i wiele innnych. Tutaj takiego duzego wyboru jednak nie ma .....nad czym bardzo ubolewam. Amerykanie czesto preferuja tylko swoje produkty.....tych zagranicznych jest mala ilosc (pisze to co zauwazylam). 

















No dobrze przejde teraz do tych produktow, ktore zakupilam i przetestowalam na sobie. Sa to: krem do codziennej pielegnacji twarzy oraz krem i serum na przebarwienia skory. 
Jako pierwszy Youth Code Texture Perfector Day/Night Cream - krem na dzien i na noc, poprawiajacy nierownomierna teksture skory, pory oraz likwidujacy drobne zmarszczki. Wedlug producenta krem ma widocznie sciagac pory, ma poprawiac i udoskonalac skore, nawet na poziomie pikseli (nie wiem do konca czy to mozliwe). Jest to luksusowy, nietlusty krem, wyraznie poprawiajacy jakosc skory, przez prace nad nierowna tekstura skory z widocznymi porami i drobnymi zmarszczkami. Cena tego kremu wynosi okolo $ 24,99... nie jest wiec zbyt wygorowana. Jak krem dziala? Zawiera trzy aktywne i doskonalace czynniki, ktore optymalizuja jakosc powierzchni skory poprzez wzmocnienie porow, zmniejszenie zmarszczek i powodujace miekka teksture skory. Producent podaje rowniez, ze krem po miesiacu uzywania powinien zmniejszyc pory i zredukowac drobne nierownosci i zmarszczki na twarzy. Skora powinna tez stac sie bardziej miekka a jej struktura bardziej wygladzona i w dotyku aksamitna. 


Ja ososbiscie uzywam tego kremu dopiero od paru tygodni i widocznej poprawy jakosci skory nie zauwazylam. Czy jest taka aksamitna jak producenci podaja? .... rewelacji nie widze ....ale nie jest zly. Krem ma lekka konsystencje jest delikatny i bardzo dobrze sie wchlania ... podoba mi sie jego ciekawy zapach i rozowy kolor. Byc moze w miare jego uzywania efekt bedzie bardziej widoczny.



Kolejne to Youth Code Dark Spot SPF 30 - krem ochronny na dzien z filtrem SPF 30 oraz tej samej firmy Serum Corrector & Correcteur. Produkty te maja wyrownywac koloryt skory, likwidowac ciemne plamy oraz plamy spowodowane uszkodzeniami słonca. Maja rowniez przywrocic jasność i naturalny wyglad skory oraz zwalczac przebarwienia. Ta bogata i nawilżająca formuła kremu  ma zapobiegac powstawaniu przebarwień w przyszłości oraz minimalizowac juz istniejące ciemne plamy. 
Serum i jego udowodniona kliniczna formuła rozświetla koloryt skóry i poprawia ciemne plamy a nawet więcej, powoduje promienny i młodzieńczy wyglad Twojej cery. Cena kremu oraz serum jest identyczna jak poprzedniego omawianego produktu i wynosi $ 24,99 (kazdy). Krem zuzylam juz prawie drugi a serum stosuje od jakiegos czasu. Najczesciej uzywam kremu ochronnego rano wychodzac z domu na slonce. 


Juz wielokrotnie pisalam jak bardzo mocne slonce jest na Florydzie, tak wiec krem ochronny jest dla mnie niezbedny. W tamtym roku zauwazylam ze kiedys ladna i prawie idelana moja skora, zmienila sie pod wpywem mocnego slonca. Zaczely mi sie pojawiac piegi, dziwne plamy i inne brzydkie przebarwienia ... zmartwilo mnie to. Zaczelam wiec bardziej uwazac na slonce i chronic swoja skore. Poszukujac produktow ochronnych tutaj na miejscu trafilam wlasnie na firme L'ORÉAL. Po ich stosowaniu zauwazylam poprawe, moja skora zaczela lepiej wygladac. Czesc przebarwien zniknela, ale nie do konca ....skora nabrala jasniejszego odcienia. Nie sa to idealne produkty .....nadal poszukuje lepszych i bardziej skutecznych na moje przebarwienia. Osobiscie Serum mi bardziej odpowiada .....ma idelana konsystencje i swietnie sie wchlania. Posiada tez bardzo wygodna w uzyciu pompke. Krem nie do konca jednak mnie zadawala ....po dluzszym pobycie na sloncu, kiedy skora twarzy poci sie i resztki kremu dostaja sie do oczu ....i oczy zaczynaja mi lzawic i szczypac.... nie jest to przyjemne.






Podsumowujac uwazajcie na slonce i pamietajcie zeby stosowac produkty ochronne. Sama na wlasnej skorze przekonalam sie jak to jest zapominajac o ich uzywaniu. Nie moge Wam polecic tych opisywanych przeze mnie kosmetykow na 100 %, bo nie do konca sa rewelacyjne, ale moze na Waszych twarzach beda dawac lepsze rezultaty ... musicie Same zdecydowac, czy je zakupic i wybrobowac. 

Jakie macie Swoje ulubione kremy firmy L'ORÉAL? Mozecie mi polecic jakies dobre produkty likwidujace piegi i przebarwienia skory? 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz