piątek, 27 lipca 2018

Wspomnienia z wakacji w Polsce część II (Wrocław, Jawor ) 🛫😘🛬

W pierwszej części wspomnień z wakacji w Polsce opisywałam Wam podróże do Krakowa i Częstochowy (zobacz tutaj). Dzisiaj kolejne miasta: mój ukochany Wrocław i rodzinne miasteczko Jawor.  Do Wrocławia zawsze chętnie wracam. Uwielbiam to miasto .....pięknieje z roku na rok. Jawor to także urokliwe miasteczko, gdzie mieszka moja rodzinka. 😍









Do Wrocławia przyjechałam pociągiem, lecz tylko na dwa dni. Zatrzymałam się w pięknym hotelu OVO Wrocław niedaleko Galerii Dominikańskiej. Pamietam jak jeszcze dwa lata temu będąc we Wrocławiu widziałam w tym miejscu wielki plac budowy a dzisiaj mieści się tam hotel..... niesamowite. 😊 Pokój hotelowy przestronny z małą kuchnią, balkonem i wspaniałym widokiem ......gorąco polecam. 





Na zwiedzanie Wrocławia bylo mało czasu i troche pogoda nie dopisywala, ale udało mi się spotkać z moją ciocią Krystyną na pysznych lodach w Galerii. Odwiedziłam także moją przyjaciółkę Sabinkę i jej rodzinkę. Przemiłe choć krótkie spotkanie. Mam nadziejęże i ona niebawem odwiedzi mnie na Florydzie. 🌴🌞🌴




Udało mi się trochę pospacerować po wrocławskim Rynku, lecz towarzyszący deszcz niestety nie pozwolił na dłuższą przechadzkę. Byłam także odwiedzić mojego fryzjera z salonu TRINITY. Chciałam zmienić moją fryzurę (kolor, mocne podcięcie) i dzięki Dominikowi udało się. Jestem bardzo zadowolona, gdyż jest rewelacyjnym fryzjerem....mam tylko dylemat czy uda mi się to wszystko odtworzyć tutaj w USA .....nie sądzę. 😒








Kolejna podróż była do Jawora mojego rodzinnego miasta. Nie wiem jak Wy kochani, ale ja będąc w Polsce nigdy nie wypożyczam auta. Korzystam z komuniikacji miejskiej, pociągów, autobusów i uwielbiam piesze wyprawy.....jest to świetna frajda i pozwala również na spalenie zbędnych kalorii po drożdżówkach, lodach itd. U siebie na Florydzie na co dzień jeżdzę samochodem, tak więc na wakacjach można się bez tego obejść.
W samym Jaworze głównie spędzałam czas z rodzicami i rodziną. Tęskniłam za nimi bardzo. 😍💋Były spacery po pięknym Jaworze i rodzinne spotkania. Udało mi się wraz z mężem porwać moją ukochaną 93-letnią babcię do parku na spacer .....tak jej się to spodobało, że chciała więcej i więcej. Uśmiech z twarzy jej nie schodził......już dawno jej takiej nie widziałam. 😍💓💋 Tak bardzo mnie ucieszyło, ze mogłam babci sprawić tyle radości zwykłym spacerem .....dla niej jednak nie był on taki zwykły. 















Zajadałam się w Polsce pierogami, lodami na patyku, jagodziankami tym wszystkim czego u nas nie ma a czego mi bardzo brakuje. Było też grillowanie na działce (ulubione miejsce mojej mamy) wraz z muzyką i tańcami ..... oj wesoło, wesoło było pod wpływem domowych naleweczek. 










Nie wiem czy Wy też tak macie kochani, że powracacie do swojego rodzinnego miasta z wielkim utęsknieniem, radością i sentymentem aż nie chce się wyjeżdżać. Cieszę się że mogłam choć na krótko spotkać się z moją rodzinką i spędzić z nimi przyjemnie czas, takie chwile są bezcenne. 

















Chciałam też dodać, tak na marginesie, że miasto Jawor pięknieje w oczach z dnia na dzień. Nowy burmistrz Jawora Emilian Bera niesamowicie się udziela i robi tak wiele pozytywnych zmian, że aż milo popatrzeć..... aby tak dalej panie burmistrzu. 😊

To tyle na dzisiaj kochani, kolejna i ostatnia część wspomnień z wakacji już niebawem. Uciekam do spania, a Wam życzę miłego weekendu. 👍💋😍

A jak Wasze podróże? Jestem ciekawa, czy wolicie zwiedzać Polskę, czy wybieracie inne kraje?

Możecie mnie też zobaczyć na:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

5 komentarzy:

Aleksis-Aliss pisze...

Wspaniale, że odwiedziłaś Wrocław. Muszę tam koniecznie pojechać!

Zapraszam do mnie:
BLOG

INSTAGRAM


Rupieciarnia drobiazgów pisze...

I pomyśleć, że w Pl jest tak urokliwie! Serce chmurka!

Aga pisze...

Super , nowa fryzurka !
I jak zwykle przepiekne fotki:-)

Life in America pisze...

Dziękuję ;-) W Polsce są bardzo dobrzy fryzjerzy.

Life in America pisze...

O tak Justyna Polska jest pięknym krajem. ;-)