piątek, 15 sierpnia 2014

Kolejna wizyta u fryzjera - szalenstwo na glowie ㋡

Pada deszcz za oknem a ja rozmyslam i wspominam wczorajsza wizyte u fryzjera. ☁☂☁ 
Czy to byla dobra decyzja? Czy kolor mi sie podoba? O tym dowiecie sie czytajac dalej. 



Myslalam juz od jakiego czasu nad zmiana koloru wlosow ... znudzil mi sie balayage i chcialam odmiany. Zapragnelam odrobiny szalenstwa ... kobieta zmienna jest. ❥❥❥
Pomyslalam, ze powrot do mojego naturalnego koloru bedzie dobrym rozwiazaniem. Calkowicie zmienic dlugosci moich wlosow nie chcialam, bo staram sie je dalej zapuszczac. Lubie ta dlugosc ...sa bardzo wygodne i moge je latwo spiac w kucyka, koka lub inne fantazyjne upiecie. 

O mojej wizycie u ulubionego fryzjera Junee Alon w salonie Salon Salon pisalam jakis czas temu (tutaj mozecie poczytac)... bylo to super doznanie i wyszlam bardzo zadowolona. Kolejna wizyte zaliczylam juz u niego w domu .... nie do konca bylam usatysfakcjonowana z efektu. Zaplacilam troche taniej niz w salonie, ale nie postaral sie tak jak za pierwszym razem. W sumie nie bylo tak zle ...
Po pewnym czasie znudzilo mi sie juz bycie blondynka, postanowilam wiec zaszalec i calkowicie zmienic swoj kolor wlosow. Zdecydowalam sie wybrac ponownie do Junee, ale tym razem nie do domu tylko do nowego salonu fryzjerskiego ZPRO Salon & Med SpaBoca Raton (ich strona), gdzie moj fryzjer sie przeniosl. 
Salon fryzjerski przepiekny ... urzadzony z wielkim smakiem. Bardzo mi sie tam podobalo .... przestrzen, wystroj, minimalizm... po prostu fantastycznie. ❤❤❤ Pracuja tam glownie stylisci mezczyzni - oprocz recepcjonistki - co juz mnie urzeklo. Uwazam, nie obrazajac kobiet, ze lepszymi fryzjerami sa jednak mezczyzni. Nawet glowe myl mi mezczyzna .... delikatnie bez szarpania.... cudownie.☺☻☺
Musialam zrobic kilka zdjec salonu i Wam pokazac.










Po zachwycie nad wystrojem salonu, skupilismy sie nad wyborem nowego, jednolitego koloru dla moich wlosow. Chcialam wrocic do mojego naturalnego koloru. Junee stwierdzil, ze moze nie tak od razu ... w sumie mial racje moj naturalny kolor to taki "mysi" ciemny blond. Zdecydowalismy wspolnie, wiec ze bedzie to kolor troche ciemniejszy, natomiast Junee zasugerowal, ze doda rowniez odrobine zlota i odrobine delikatnego fioletu, dla lepszego efektu i nadania wlosom polysku. Zgodzilam sie ... choc mialam lekkie obawy jak to bedzie wygladac. 
Decyzja podjeta, wiec przeszlismy do dzialania. Najpierw trzeba bylo zrobic "dekoloryzacje" (nie jestem specjalista, ale wydaj mi sie ze tak to sie nazywa), czyli ujednolicic moj kolor, bo przy balayage mialam na glowie prawie wszystkie kolory (od jasnego bladu po ciemny braz). Nastepnie umycie glowy i nalozenie ustalonego wczesniej koloru.  Podcielam tez lekko koncowki. 



Jaki byl moj szok, kiedy zobaczylam sie w lustrze z mokrymi wlosami. Nie myslalam, ze wyjdzie taki ciemny kolor, ale uspokoilam sie troche przy suszeniu i ukladaniu wlosow ....kolor nieco rozjasnial.  

Zaplacilam $ 150 (po znizce jako stala klientka) .... nie jest to malo, ale uslugi tutaj na dobrym poziomie tak kosztuja. Normalna cena $ 200. Mysle ze nastepnym razem, bedzie taniej nie trzeba bedzie robic "dekoloryzacji" tylko farbowanie i modelowanie. 

            zdjecie wyszlo troche ciemno bo robione wieczorem, nie przy dziennym swietle




Z koncowego efektu jestem bardzo zadowolona, choc musze sie przyzwyczaic do tego koloru. Majac przez dlugi okres blond wlosy jest to dla mnie spora zmiana. Fryzjer jednak potwierdzil, ze kolor bedzie sie jeszcze zmienial pod wplywem mycia i slonca. Mam taka nadzieje. Uwazam tez, ze  byla to bardzo dobra decyzja i zmiana koloru wlosow dobrze mi zrobila. Mojemu mezowi tez sie podoba, tak wiec jestem  cala w skowronkach. ♥☻♥ 

A Wy co sadzicie o moim nowym kolorze wlosow? Lubicie zmieniac fryzury i eksperymentowac? Nie boicie sie zmian?  

                                             INSTAGRAM  /  FACEBOOK

6 komentarzy:

kashienka z OdkrywajacAmeryke.pl pisze...

Super kolor!!!! Pięknie wyglądasz :)
A ten salon cuuudo, świetnie urządzony.

Szkoda tylko, że ci fryzjerzy tacy drodzy w Stanach!

Life in America pisze...

Wlasnie i tu jest "bol" ..... dziekuje za mile slowa :-)

Unknown pisze...

Kolorek super! Bardzo Ci pasuje :)

Life in America pisze...

Dziekuje bardzo .... z dnia na dzien podoba mi sie coraz bardziej :-)

Unknown pisze...

Świetnie wyglądasz, super kolorek. Cena, niestety typowa na nasze okolice i tego typu usługi. Ale my, kobiety, pocieszeszamy się tym, że zbyt często tego nie robimy, a jak już robimy kolor, to naprawdę dobrze wyglądamy.

Life in America pisze...

Wlasnie Asiu ..... zeby byc piekna trzeba troche w siebie inwestowac :-)