poniedziałek, 31 marca 2014

Wizyta u fryzjera :-)

Znalezienie dobrego fryzjera w USA (Floryda) bezcenne. Szukam, szukam .....i chyba wreszcie znalazlam. Tak mi sie wydaje.....na razie bylam tam pierwszy raz w zeszlym tygodniu i z koncowego efektu jestem bardzo zadowolona. Zobaczymy co bedzie dalej. 


W Polsce tez zajelo mi troche czasu zanim znalazlam swietnego fryzjera-styliste. We Wroclawiu mialam swoj ulubiony salon Trinity (to jest ich strona) do ktorego chodzilam z przyjemnoscia od kilku lat, a tam swietnego styliste Dominika. Kazdy kto tam pojdzie, bedzie zadwowolony w 100 % - swietni fryzjerzy i wspaniala atmosfera. Ale nie o tym salonie i fryzjerze mialam pisac ......zagalopowalam sie .....ok przejde do sedna sprawy. 
Na Florydzie bylam w wielu salonach fryzjerskich i wiele rzeczy mnie tam zaskakiwalo .....nie wyobrazacie sobie nawet jak bardzo, kilka z nich postaram sie wymienic (uprzedzam to sa moje ososbiste spostrzezenia):
  • niektore salony damskie specjalizuja sie tylko w scinaniu i ukladaniu wlosow o farbowaniu nie ma mowy; 
  • ceny dosc wysokie nie zawsze adekwatne do uslug;
  • niewykwalifikowany personel .....nie do konca wiedza co robia, nie potrafia za bardzo doradzic w wyborze fryzury, czy koloru;
  • za duzo personelu .....osobno pani do mycia glowy, osobna pani, czy pan do nakladania farby, recepcjonistka, fryzjerka (to dlatego  tak to chyba wszystko kosztuje) i prawie kazdemu trzeba zostawic tipa (napiwek);
  • potrafia Cie wypuscic z salonu z mokra glowa... no tak bo za wysuszenie wlosow dodatkowo trzeba zaplacic;
  • szarpanie wlosow przy myciu glowy ....ja tego nie znosze. U fryzjera uwielbiam sie relaksowac i mycie glowy powinno byc przyjemnoscia a nie tortura. 


Ten ostatni salon, o ktorym chce Wam opowiedziec i polecic jest rewelacyjny. Swietnie umiejscowiony, bo nie jest za daleko od mojego domu... do poprzednich musialam kawalek dojezdzac. Salon Fryzjerski nazywa sie Salon Salon (jesli chcesz zobaczyc ich strone to zrob klik). Poprzedno chodzilam do kobiet, ten ostatni to mezczyzna Junee Alon - naprawde wie co robi ....zna sie na fachu. Znajoma ktora mi go polecila, powiedziala, ze jest swietny i bardzo przystojny ....z tym pierwszym moge sie zgodzic, ale jako mezczyzna to nie moj typ. 


Juz przy samym wejsciu zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie .....przepraszal ze musze troche poczekac, bo konczy czesanie poprzedniej klientki. Nie trwalo to jednak dlugo, co mi sie podobalo, bo czasami umowiona bylam na konkretna godzine a musialam czekac 15, 20 a nawet 30 minut zanim zostalam obsluzona. Zanim Junee posadzil mnie na fotelu i zabral sie za moje wlosy, dotykal je i patrzyl co moze z nimi zrobic. To spodobalo mi sie bardzo, bo moj poprzedni stylista Dominik tez tak robil. Nastepnie ustalilismy co chce robic i zabral sie do pracy. Chcialam zrobic sobie balayage tutaj nazywaja to highlights (pasemka), podciac troche wlosy i ladnie je ulorzyc. Mialam juz bardzo duze odrosty. Duzo znajomych mi mowilo, ze teraz jest moda na takie odrosty, ale ja sie zle czulam nie moglam juz patrzec na moje wlosy, tak wiec wybralam sie do salonu fryzjerskiego.
Kolejny plus fryzjera to to, ze sam nakladal mi farbe na wlosy, scinal i ukladal koncowa fryzure ......tylko glowe myla mi strasza bardzo sympatyczna pani, widocznie tak maja ustalone obowiazki. Zadanie swoje wykonala rewelacyjnie, myla mi glowe spokojnie, dokladnie i bardzo delikatnie.... a na koniec zrobila masaz glowy i karku... czulam sie tam odprezona i zrelaksowana. Kiedy ta kobieta dowiedziala sie ze jestem z Polski .....usciskala mnie i byla bardzo szczesliwa .....mowila ze to jakis znak. Jest kobieta bardzo wierzaca, pochodzaca z Kuby i nasz papiez Jan Pawel II bardzo wiele dla niej znaczyl. Jeszcze nigdy jak do tej pory nie spotkalam sie z taka radoscia, jak powiedzialam skad pochodze.



Efekt koncowy mojej fryzury byl bardzo zadawalajacy, swietny kolor i fryzurka. Mysle, ze wreszcie znalazlam swojego fryzjera .....uwazam ze mezczyzni sa lepszymi fryzjerami niz kobiety (nie chce nikogo obrazic, ale takie jest moje zdanie). Potrafia lepiej doradzic fryzure i kolor wlosow do twarzy. Zaplacilam $ 175 (po znizce) .... nie jest to malo, ale uslugi tutaj na dobrym poziomie tak kosztuja. 





Salon oferuje rowniez swietne promocje ...jesli bylam pierwszy raz i ktos mi polecil ten salon to mam 20 % znizki. Jesli ja polece trzem innym osobom to przy nastepnej wizycie mam 60 % znizki ....przy tych wysokich cenach za uslugi to jest to dosc spora obnizka. 
W zupelnosci moge polecic ten salon osoba, ktore mieszkaja na poludniowej Florydzie i szukaja swietnego fryzjera. 

Ciekawa jestem czy Wy tez poszukujecie dobrego stylisty? Macie jakies zle doswiadczenia zwiazane z wizyta u fryzjera, a moze  zawsze jestescie zadowoleni? Napiszcie co sadzicie na ten temat? 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Asiu świetnie wyglądasz:) ja chyba pójdę niedługo do tego Dominika, którego polecasz we Wrocławiu, byłam kiedyś u niego i byłam zadowolona:) teraz chciałabym zmienić fryzurę, może on mi coś doradzi:) pamiętam tylko, że długo czekało się na wolny termin w Jego grafiku, chyba miesiąc:) pozdrawiam:)

Life in America pisze...

Dzieki Marta ......na pewno Ci doradzi i bedziesz zadowolona. Uprzedzam tylko on nie jest tani..... dwoniac zapytaj o ceny bo ciagle wszystko drozeje.

Unknown pisze...

Masz rację Asiu lepiej zapytać, żeby później się nie zdziwić:) Zapraszam po wyróżnienie http://pracerecznemamy.blogspot.com/2014/04/4-wyroznienia-liebster-award.html

Life in America pisze...

oczywiscie :)