czwartek, 1 maja 2014

Moje male kwietniowe przyjemnosci ✰✰✰

Do zapisywania codziennych malych przyjemnosci zainspirowala mnie AGU BLOG (jej blog). Moim zdaniem rewelacyjny pomysl. Agata dzieli sie nimi juz od dosc dawna ja zaczelam dopiero od miesiaca kwietnia. Sama frajda zapisywac drobne przyjemnosci, ktore spotkaly mnie w ciagu dnia. Miesiac kwiecien byl rewelacyjny... tak przygladajac sie teraz uwaznie moim notatka to musze stwierdzic, ze tych radosnych uciech bylo sporo. ☻☺☻




Byly dni, ze nie chcialo mi sie wstawac z lozka, ale ciesze sie ze tych momentow nie bylo za duzo. 
Miesiac obfitowal w wiele ciekawych spotkan towarzyskich oraz wspanialych wieczorow w kinie... ale zaraz Wam wszystko przedstawie.

1/ Rozmowa telefoniczna z ciocia. Paczka z kosmetykami od mojej mamy. ❥❥❥
2/ Spacer z pieskiem sasiadki.  Pyszne lody z owocami. 
3/ Zakupy... nastepne 2 pary nowych butow i prezent dla mamy. Wieczorny spacer z mezem po plazy. 
4/ Koncert Marcina Danca - niezapomniany :-) 
5/ Kino z mezem dwa filmy w cenie jednego - "Noe Wybrany przez Boga" i "God's Not Dead" - rewelacyjny film polecam. 
6/ Kolacja u Basi.
7/ Kawa i babskie rozmowy. 
8/ Zakupy i lunch z Basia. 
9/ Angielski z Alisa w bibilotece. 
10/ Pozytywna recenzja o moim blogu.
11/ Kawa z Magda. Moja ulubiona Pizza ze szpinakiem. 
12/ Spotkanie z Ania L. i  spacer po plazy.
13/ Lunch z Anusia. Wspanialy wieczor w domu i film "Zniewolony".
14/ Kawa i pozegnanie Basi. Pizza domowa - pychotka. Kino film "Non-Stop". Wieczor z maseczka.  Oj duzo sie dzialo 
15/ Umyte okna i zawieszone czyste firanki i zaslony - uffff. Super zakupy w Ikea.
16/ Piknik na plazy. Uwielbiam te szalone pomysly mojego meza. ❤❤❤
17/ Zakupy CLINIQUE, VICTORIA'S SECRET i BATH & BODY WORKS - darmowe prazenty. ❤ 
18/ Zakupy przedswiateczne w polskim sklepie - same pysznosci. 
19/ Spotkanie z Teresa - zyczenia swiateczne. 
20/ Swieta, Swieta... milo spedzony czas ze znajomymi. Telefon do rodzicow. ✆  Wieczorny spacer z mezem po naszym miescie. 
21/ Drugi dzien Swiat, spotkanie z Teresa, Czesia i Roza - pyszny obiad. Spacer w parku.
22/ Urodziny Joli.
23/ Swietna lekcja angielskiego. Pogaduchy przy kawie z Jola i Nicholasem. 
24/ Rewelacyjna wycieczka rowerowa do Narodowego Parku Everglades - Shark Valley. ✿✿✿
25/ Maraton filmowy w kinie - "Inna Kobieta" i "Niebo Istnieje ... Naprawde".
26/ Leniwa sobota w lozeczku z ksiazka. Zakupy kosmetyczne w sklepie Ulta. 
27/ Kregle ze znajomymi - super zabawa. Nocne zajadanie nalesnikow w IHOP. 
28/ Kawa na plazy - bezcenne chwile.  ❥❥❥
29/ Zakupy - nowa koralowa torebka. Wieczorne wyjscie na musical "Ghost" - film "Uwierz w ducha" z Patrick Swayze i Demi Moore nie do podrobienia. 
30/ Kawa z moja najlepsza nauczycielka angielskiego Alisa. Wieczorne spotkanie z dobrymi znajomymi Ewa i Alanem ...oj za duzo alkohoolu ㋡.

Ponizej troche zdjec z kwietniowych przyjemnosci. Zapraszam ☼ 






























A Wy jakie macie swoje drobne przyjemnosci? 
Jestem bardzo ciekawa jakie macie plany na ten dlugi majowy weekend? 

Brak komentarzy: