sobota, 29 maja 2021

Wieczorna pielęgnacja - CLARINS

Ostatni post dotyczący kosmetyków był prawie rok temu. Tyle się od tego czasu zmieniło a zwłaszcza moja wieczorna pielęgnacja. Wiecie, że lubię kosmetyki firmy CLARINS. Od roku niektóre z nich uwielbiam i nie mogę się z nimi rozstać. Ta czerwona seria czterech produktów do twarzy, moim zdaniem to najbardziej kompletna pielęgnacja przeciwstarzeniowa. Tak, tak wiem jak to brzmi, ale nie mam już 30 lat tylko 48. 😍
Nadmieniam również, że nie jest to wpis sponsorowany, sama kupuję te kosmetyki.


Dzisiaj chcę przedstawić Wam moją wieczorną pielęgnację z uwzględnieniem trzech produktów wspomnianej firmy, które stosuję od kilkunastu miesięcy i jednej nowości. Nie przciągając zapraszam do dalszego czytania. 😊



Moją wieczorną pielegnację zaczynam od dokładnego umycia twarzy. Mam do tego różne produkty. Następnie lekko spryskuję twarz mgiełką lub tonikiem. 
Kolejny mój krok to Clarins DOUBLE SERUM (30 ml) - serum przecistarzeniowe. To cudowna pielęgnacja przeciwstarzeniowa, wzbogacona w (20+1) ekstraktów roślinnych, która pobudza 5 witalnych funkcji skóry (nawilżanie, odżywianie, dotlenianie, regeneracja, ochrona) dzięki podwójnej formule hydrolipidowej i biomimetycznej. "Nowa uniwersalna, podwójna formuła zainspirowana biomimetyzmem, która łączy bogaty w tumeron ekstrakt z kurkumy z 20 ekstraktami z roślinnymi o silnych właściwościach przeciwstarzeniowych."


Serum przeznaczone dla wszystkich rodzajów skóry. Ma konsystencję przezroczystej emulsji. Można go stososwać zarówno rano jak i wieczorem. Produkt ten ma łatwą w użyciu pompkę z regulacją dwóch ustawień: mała i duża kropla..... czyli możemy intensyfikować ile płynu chcemy zużyć. Ja osobiście rano używam jedną małą pompkę, natomiast wieczorem nie załuję sobie produktu. Pachnie bardzo ładnie i delikatnie.
Uwielbiam ten produkt i jest to moje trzecie opakowanie. Nie miałam jeszcze tak dobrego serum jak to kochani.👍👍👍

Producent zapewnia:" oznaki starzenia się skóry są widocznie zminimalizowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i sprężystość." Powiem Wam, że ten produkt jest naprawdę rewelacyjny. Moja skóra nigdy nie wyglądała tak dobrze jak po użyciu tego serum.


Korzyści:
  • Skóra jest ujędrniona
  • Zmarszczki są wyraźnie wygładzone
  • Cera nabiera promienności i jednolitego kolorytu
  • Pory są zmniejszone
Nie jest to tani kosmetyk, gdyż za 30 ml trzeba zapłacić około $ 90. Ja zawsze szukam jakiejś super promocji i wtedy wychodzi o wiele taniej.




Po wchłonięciu się serum sięgam po Clarins Super Restorative Total Eye Concentrate (15 ml) - super koncentrat do pielęgnacji okolic oczu. 
Ta innowacyjna, kompleksowa pielęgnacja konturów oczu oparta na organicznych liściach drzewa Haronga i Guaranie działa na widoczne oznaki starzenia się skóry, głębokie zmarszczki, kurze łapki, obrzęki i cienie pod oczami. Widocznie rozświetla oczy, nadając im młodzieńczy wygląd. 

Posiada wygodne opakowanie z pompką. Ma białą konsystencję kremu. Można go stosować zarówno rano i wieczorem. Ostatnio stosuję głównie rano, na noc mam nowy produkt. Jest to moje już drugie opakowanie tego kosmetyku. Cena regularna to około $ 80. 

Korzyści:
  • Natychmiastowo napina skórę powiek
  • Wygładza kurze łapki i głębokie zmarszczki
  • Rozświetla spojrzenie, upiększa rzęsy
Nie zauważyłam jakiś spektakularnych efektów, ale wydaje mi się, że jest to lekki, ale w miarę skuteczny krem pod oczy, który  nie podrażnia mojej wrażliwej skóry.



Kolejny etap mojej wieczornej pielęgnacji to Super Restorative Night - All Skin Types (50 ml) - super intensywnie regenerujący krem na noc do każdego rodzaju skóry.
Na początku aplikacji produktu moja skóra była gładka i miękka, a z każdym kolejnym dniem skórze przywracana była gęstość i zregenerowanie. Formuła kremu wzbogacona o czystek Montpellier skutecznie zwalcza widoczność przebarwień zapewniając ujednoliconą cerę.
To moje drugie opakowanie tego produktu. Konsystencja biała kremowa i bardzo treściwa o przyjemnym zapachu. Opakowanie szklane i jak na te 50 ml bardzo wydajne. Cena regularna dość wysoka, bo $137. Ja kupiłam w zestawie z kremem pod oczy po atrakcyjnej cenie.

Korzyści:
  • Skóra jest zregenerowana i zagęszczona na wszystkich jej poziomach.
  • Skóra staje się gładka i miękka w dotyku.
  • Przebarwienia są redukowane.
  • Skóra jest intensywnie nawilżona i odżywiona.
  • Cera jest promienna.



Serum i ten krem na noc sprawiają, że moja skóra jest głęboko nawilżona. Nie miałam wcześniej takich produktów jak te. Efekty poprawy mojej skóry zauważyłam dość szybko, tak więc nie mogę z nich zrezygnować. Uważam, że warte są swojej ceny, choć nie należy przepłacać i szukać dobrej okazji by je nabyć.



Ostatni produkt firmy Clarins to moja nowość to Total Eye Lift (15 ml) - liftingujący koncentrat do pielęgnacji okolic oczu. Jest to nowość na rynku i u mnie również. Używam go od dwóch tygodni wyłącznie na noc i jestem mile zaskoczona..... aby tak dalej.
Lekka lecz treściwa konsystencja zapewnia mi łatwiejszą aplikację i dba o moją skórę pod oczami. Urokliwe czerwone opakowanie z pompką pozwala na efektywne użycie produktu. Cena regularna to około $ 89, ja zakupiłam go w zestawie z nowym egzemplarzem serum za jedyne $ 143.

Warto dodać, że Total Eye Lift jest odpowiedni dla wrażliwych oczu oraz osób noszących szkła kontaktowe.

Korzyści:
  • Liftinguje
  • Wygładza zmarszczki
  • Przywraca gęstość skórze wokół oczu
  • Rozświetla skórę wokół oczu
  • Upiększa rzęsy

Podsumowując moją wieczorną pielegnację  twarzy, myślę że znalazłam wreszcie idealne produkty dla mojej cery. Wszystkie te kosmetyki gorąco Wam polecam, bo są świetne i bardzo je lubię.....a niektóre jak serum wprost uwielbiam i nie mogę bez niego żyć.  😘 

Dajcie znać, czy znacie te produkty?

Zapraszam też na mój:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

4 komentarze:

Dorota pisze...

Znam i uwielbiam kosmetyki Clarins, tą serię też miałam, jest cudowna :) Pozdrawiam serdecznie :)

Life in America pisze...

Dorota .....tak świetne produkty godne polecenia. ;-)

Bogusia pisze...

Wprawdzie te kosmetyki są drogie, ale czasami warto dać tyle za skuteczny krem

Life in America pisze...

Bogusia .....myślę że są warte swojej ceny. ;-)