piątek, 30 marca 2018

Wielkanocne dekoracje i życzenia świąteczne dla Was 🐣💋🐇😍

Święta Wielkanocne tuż, tuż. W Ameryce Wielkanoc - Easter to tylko jeden dzień świąt. Nie obchodzi się tutaj Poniedziałku Wielkanocnego zwanego także Lanym Poniedziałkiem.....a szkoda. Oczywiście ja i mój mąż kultywujemy nasze polskie tradycje, tak więc święcimy pokarmy, a niedzielę wielkanocną, spędzamy z przyjaciółmi .....rodzina jest daleko. Na szczęście współczesna technologia pozwala nam zobaczyć naszych bliskich "na żywo". 🐣💟🥚🐰😍🐑
Z tej okazji przygotowałam świąteczne dekoracje. Jak zapewne wiecie uwielbiam dekorować swoje mieszkanie, taki mały akcent znakomicie nadaje świąteczny klimat. W tym roku dokupiłam kilka nowych rzeczy. Jeśli jesteście ciekawi co takiego nabyłam ......zapraszam. 👇👇👇




Na pierwszy plan wysuwa się mój stół a na nim duży wazon z gałązkami i baziami oraz powieszonymi na nich jajeczkami. Musiałam kupić sztuczne bazie i gałązki, gdyż prawdziwe są w Ameryce prawie nie do osiągnięcia. Kupiłam je w sklepie Hobby Lobby (sklep) .......nie były tanie, ale warte swojej ceny ......zostaną na dłużej i rok po roku będą cieszyć oczy. Jajeczka powieszone na gałązkach mam już od dawna. Na stole widać także nowe, kolorowe podkładki z motywem wiosennym.... zakupione oczywiście w moim sklepie Ross. 


Na komodzie jak widać jest trochę więcej świątecznych akcentów. W nowym, zielonym wazonie oczywiście świeże tulipany, a w nich małe jajeczka na patyku. Złota taca, na której znajdują się kolorowe pisanki jest z Rossa. Część pisanek to prezenty z Polski a te nowe, pokryte kolorową koronką, zakupione były niedawno. Dwa zajączki dopełniają świąteczną dekorację. Pierwszy w ubranku kupiłam w tamtym roku, natomiast ten drugi to mój najnowszy nabytek (sklep Ross - wraz z pisankami).  


Na białej tacy mam ułożoną sztuczną trawkę a w niej jajeczka, baranek, kurczaczki i inne wielkanocne ozdoby. Obrazek z napisem Happy Easter (Wesołych Świąt Wielkanocnych) to kolejny nowy zakup ......czyż nie jest przesłodki. Musiałam go mieć. No i oczywiście nie mogło zabraknąć moich przysmaków, świątecznych czekoladek, które często znikają w niewyjaśnionych okolicznościach. ;-)  


Nad telewizorem mam dwie białe ramki z Ikea (tutaj), w których zawsze w zależności od zbliżających się świąt zmieniam plakaty. Z okazji Wielkanocy mają taki świąteczny charakter.


Na moim stoliku kawowym przy sofie tym razem skromnie obrazek z tamtego roku, również z napisem Happy Easter -Wesołych Świąt Wielkanocnych oraz mały wazonik (Ross) z maleńkimi różami (nowość ze sklepu Ikea - tutaj). 


Zapomniałabym Wam pokazać mój wielkanocno-wiosenny wieniec, który zdobi moje drzwi wejściowe.  Pokazywałam go już na Insta story, zastanawiając się czy go zostawić i czy nie jest za duży.  Myślę, jednak że wygląda tam świetnie, choć mój mąż uważa, że jest siedliskiem komarów, które wpadają potem do domu. ......oj mężczyźni, mężczyźni i ich praktyczne uwagi. ;-) 


Kochani z okazji Świąt Wielkanocnych oboje chcielibyśmy Wam złożyć szczere życzenia pokoju, wiary i miłości. By nadchodzący czas był przepełniony spotkaniami z rodziną i odpoczynkiem, który doda sił i zmotywuje do podejmowania kolejnych wyzwań, a nadchodząca wiosna wypełni słońcem wasze życie osobiste i zawodowe. 🐣🐰👄🐑💓

Ciekawa jestem co Wam najbardziej się spodobało z moich dekoracji? 

Możecie mnie też zobaczyć na:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

6 komentarzy:

Bogusia pisze...

Wzajemnie wszystkiego najlepszego z okazji tych świąt wielkiej Nocy :) :*

Unknown pisze...

Wesołych Świąt :)

Anonimowy pisze...

Spokoju, dystansu do rzeczywistosci, przyjaciol wokol. I zdrowia, duzo zdrowia!
Dom pieknie przystrojony:) Masz swiatecznie i pieknie.
Pzdr.
AgulaW

Life in America pisze...

Dziekuje wzajemnie ;-)

Life in America pisze...

;-)

Life in America pisze...

Dziękuję bardzo .....dla Ciebie i Twojej rodziny także wspaniałych Świąt Wielkiejnocy. ;-)