poniedzia艂ek, 19 marca 2018

WYNIKI KONKURSU Z OKAZJI DNIA KOBIET 馃槏馃憚馃



Dzie艅 kobiet min膮艂 za szybko. Ja dosta艂am kwiaty od mojego m臋偶a z kt贸rych zawsze si臋 ciesz臋. Ciekawa jestem co Wy dosta艂y艣cie w tym roku? 馃挳馃憚馃

Dzi艣 pora na wyniki KONKURSU Z OKAZJI DNIA KOBIET. 馃拫
Smutno mi troch臋, 偶e by艂o tak ma艂e zainteresowanie konkursem. Dzi臋kuj臋 jednak tym, kt贸rzy wzi臋li w nim udzia艂.  ❤❤❤ 

Czytaj膮c Wasze odpowiedzi na pytanie: Jaki by艂 Tw贸j najzabawniejszy prezent, kt贸ry dosta艂a艣 z okazji Dnia Kobiet? ..... mia艂am trudny orzech do zgryzienia. Wiele odpowiedzi by艂o bardzo zabawnych, pisanych wierszem...... musia艂am wybra膰 tylko jedn

Przejd臋 zatem do sedna sprawy. Zwyci臋偶czyni膮 konkursu zosta艂a

                                      Marta Gawro艅ska

Serdecznie gratuluj. ★★★

Prosz臋 o dok艂adne dane adresowe na mojego emaila (joannamarek73@gmail.com) lub na prywatna wiadomo艣膰 na FB (Life in America). Je艣li nie otrzymam od Ciebie 偶adnej wiadomo艣ci to wy艂oni臋 zwyci臋zc臋 ponownie.

Wszystkim pozosta艂ym bardzo dzi臋kuj臋 za udzia艂 w konkursie. ♥♥♥ 

Zastanawiam si臋 czy warto robi膰 dalej konkursy, lub rozdania na moim blogu, je艣li jest tak ma艂e zainteresowanie i je艣li zaraz po og艂oszeniu wynik贸w wi臋ksza cze艣膰 z Was ucieka i odlajkowuje si臋. ;-( 
Powiedzcie mi, czy to dalej ma sens?

Mo偶ecie mnie te偶 zobaczy膰 na:
...........................................................................
DZI臉KUJ臉 ZA KA呕DY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ W艁A艢CICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJ膭CE LINKI (DO BLOG脫W, SKLEP脫W ITP.) NIE B臉D膭 UDOST臉PNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

7 komentarzy:

Unknown pisze...

Gratuluje zwyci臋偶czyni 馃榾

Lightside pisze...

Gratuluj臋 :) Og贸lnie uwa偶am, 偶e to zadanie by艂o dosy膰 trudne, bo ja osobi艣cie nie dosta艂am 偶adnego 艣miesznego prezentu :/

Rupieciarnia drobiazg贸w pisze...

Brawo ;) wiesz ja odesz艂am od konkurs贸w na blogu i bardziej wol臋 je robi膰 na IG ;) ja dosta艂am kwiaty i zakupy ;D

Life in America pisze...

;-)

Life in America pisze...

Dzi臋ki za uwagi. Ja raz robi艂am i by艂o ok, ale po rozdaniu wi臋kszo艣膰 znikn臋艂a. Ciekawa jestem jakie zakupy?

Anonimowy pisze...

Ej nieladnie wiesz. Byle cos wygrac a potem Cie olewaja? Dla mnie to takie ..... no niefajne.
Ja nie mam fb, wiec z konkursow odpadam.
Ale mam insta inzaraz Cie polubie! Pozakonkursowo:)
Pzdr.
AgulaW

Life in America pisze...

Tak bywa z tymi lud藕mi. W przysz艂o艣ci b臋d膮 te偶 konkursy na instagramie tak wi臋c serdecznie zapraszam. ;-)