niedziela, 20 lipca 2014

Idealny makijaz / Podklad Double Wear Light/ Korektor Double Wear - ESTEE LAUDER ☺☻☺

Najczesciej moj codzienny makijaz ogranicza sie do delikatnego kremu tonujacego z filtrem SPF 50 + (o ktorym pisalam tutaj), pudru, lekkiego podkreslenia oka tuszem oraz pomadki, czy blyszczyka na ustach. Ostatnio  .... a dokladnie od paru miesiecy zaczelo mi to nie wystarczac - na wieczorne wyjscia - zaczelam wiec poszukiwac podkladu bardziej kryjacego. Padlo na firme ESTEE LAUDER i podklad Double Wear Light... a dokladnie skusila mnie super promocja - jesli wydasz $35 dostajesz kosmetyczke i kilka prezentow gratis. Nie zastanawialam sie dlugo. Na dodatek profesjonalna konsultantka zrobila mi piekny makijaz i dobrala odpowiedni ton podkladu do mojej twarzy. Bylam w "siodmym niebie", uwielbiam jak ktos sie mna zajmuje i doradza mi jak piekniej wygladac. Skusilam sie tez na korektor Double Wear tej samej firmy. 
Podklad i korektor uzywam juz od 3 miesiecy i zdazylam sobie wyrobic opinie na ich temat, ale o tym i o swietnych prezentach jakie dostalam dowiecie sie ponizej. 



Podklad Double Wear Light o odcieniu 2.0 jest dla mojej dojrzalej skory idealny. Zakrywa niedoskonalosci i wyrownuje koloryt cery. Bardzo dobrze sie stapia z moja buzia, zarowno kiedy nakladam go palcami, jak i gabeczka typu beautyblender. Jest bardzo lekki, bezzapachowy i nie zatyka moich porow. Daje długotrwala ochrone, bez ciezkiego lub tlustego uczucia na mojej twarzy. Makijaz nim wykonany jest swiezy i naturalny. 


Fluid tan sprawia, że ​​moja skora wyglada mlodziej i jest bardziej rozjasniona. Mam cere mieszana oraz tlusta strefe T. Zauwazylam, ze działa dobrze na wszystkich obszarach mojej twarzy i utrzymuje sie rewelacyjnie caly dzien. Uwazam tez, ze po nalozeniu tego podkladu moja buzia wyglada naturalnie, a nie jak maska. 
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu, a moja skora go pokochala. ❤❤❤
Zaplacilam za 30 ml $37, wiem nie jest to malo, ale uwazam ze warty jest tej ceny. Jest bardzo wydajny, jak wspomnialam wyzej uzywam go juz 3 miesiace i nie widac konca. Ma bardzo ciekawe plastikowe opakowanie ze srebrna zakretka, zaluje tylko jedynie tego, ze podklad nie posiada pomki, latwieszy bylby w aplikowaniu. Nie stwarza to jednak problemu dla mnie, poniewaz najczesiej wyciskam niewielka ilosc na reke i nakladam gabeczka na buzie. 

















Do idelnego makijazu i zakrycia moich cieni pod oczami zakupilam tez korektor Double Wear o odcieniu light 01. Doskonale zostal dobrany do mojej skory ... jestem nim zachwycona. Zakrywa moje przebarwienia i rozjasnia caly obszar pod oczami. Likwiduje i koryguje zaczerwienienia oraz plamki na mojej twarzy. Nie brudzi ubran, nie zmienia koloru w ciagu całego dnia. Beztłuszczowy i bez zapachu. Bardzo dobrze kryje i dlugo sie utrzymuje. 


Myslalam, ze ze swoja nieco gesta konsytencja, bedzie wysuszal mi skore pod oczami, jednak nic takiego sie nie dzialo. Nie wysusza, nie podraznia, nie przesuwa sie i nie zbiera sie na zmarszczkach mimicznych. Uwielbiam ten korektor ❥❥❥
Opakowanie 7 ml  nie nalezy jednak do tanich, bo kosztowalo $ 24. Jest bardzo efektowne ze srebrna odkrecana nakretka. 
Korektor wygodny w aplikowaniu, przypominajacy nieco blyszczyk ze szczoteczka. Bardzo wydajny i jestem przekonana, ze jesli mi sie skonczy zakupie nastepny, albo poszukam tanszego jego odpowiednika. 


Wyzej wspominalam o prezentach dolaczonych przy zakupie podkladu i korektora, a sa to: 
  przepiekna rozowa kosmetyczka - bardzo pakowna  (zawsze sie przyda); 

★ probka (15 ml) Resilience Lift - swietnego ujedrniajacego kremu do twarzy i dekoltu ze SPF 15. Bardzo wydajna probka mialam ja dosc dlugo przy codziennym stosowaniu;

★ dosc spora probka (30 ml) Take It Away - mleczka do usuwania makijazu. Mam je do dnia dzisiejszego, poniewaz nie za bardzo przepadam za mleczkiem preferuje plyny micelarne, ale na pewno je zuzyje;

★ kolejna probka (7 ml) Advanced Night Repair - serum przeciwzmarszczkowe. Jedyny produkt ktorego nie moglam uzywac, gdyz bardzo uczulal  moja skore;  

★ sliczne male opakowanie cieni do powiek z lusterkiem i pedzelkiem ... super do codziennego makijazu w bardzo ladnych kolorach - od jasnego brazu, poprzez jasny szary az do ciemnego koloru szarego;

★ rewelacyjne opakowanie rozowej szminki do ust oraz

★ znakomite male i wygodne opakowanie tuszu do rzes. Swietny pomysl na poprawienie codziennego makijazu poza domem - idealne do kosmetyczki.





Podsumowujac, bardzo dobre produkty zarowno podklad jak i korektor. Jestem z nich bardzo zadowolona. Satysfakcjonuja w zupelnosci moje potrzeby makijazu.  Jak na razie moje najlepsze i ulubione produkty firmy Estee Lauder. Na dzien dzisiejszy nie szukam innych, ale "nigdy nie mow nigdy" moze za jakis czas bede chciala wyprobowac innych produktow ... kto wie. ㋡ 

Jestem ciekawa czy znacie ten podklad i korektor? Czy mialyscie okazje ich wyprobowac? Moze znacie jakies lepsze? Bede Wam bardzo wdzieczna za kazda podpowiedz i opinie. 


                                             FACEBOOK /  INSTAGRAM

2 komentarze:

Dominika Starańska pisze...

Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

Life in America pisze...

Dziękuję Dominika .....do tej pory używam tego podkładu to mój kolejny egzeplarz. Bardzo go lubię. ;-)