sobota, 29 lutego 2020

BATH & BODY WORKS - krem do rąk - moje nowe odkrycie

Kosmetyki firmy BATH & BODY WORKS znam od dawna i bardzo, bardzo je lubię (zobacz tutaj) . Używałam i używam ich żele pod prysznic i balsamy do ciała. Najczęściej jednak kupuję  głęboko oczyszczające żele do mycia rąk.....uwielbiam je i moim zdaniem są niezastąpione.    
Mały krem do rąk odkryłam niedawno ..... jakieś pół roku temu, oczywiście przez przypadek. Dostałam go w prezencie przy większych zakupach i powiem Wam zakochałam się "od pierwszego użycia". Mam go prawie w każdej torebce. Więcej o nawilżających kremach do rąk - moim nowym odkryciu, dowiecie się poniżej. 💖✋🍨🤟💋




Nawet mieszkając na Florydzie powinniśmy używać kremów do rąk. Ja często mam przesuszone ręce, tak więc kremy są dla mnie niezbędne. Może to ze względu na moją pracę (sklep i ogrom kurzu) a może taki urok mojej skóry....nie wiem - potrzebuję ich i już!!! Jak wcześniej wspominałam mam krem do rąk w każdej torebce, na toaletce oraz na szafce nocnej i używam go bardzo często.  

Głęboko nawilżający krem do rąk Bath & Body Works to moje najnowsze odkrycieDoskonale nawilża skórę rąk i zapewnia im potrzebne odżywienie. Dzięki nawilżającemu masłu Shea i witaminie E ten luksusowy krem szybko się wchłania, pozostawiając dłonie miękkie, gładkie, odżywione i pachnące! 


Wszystko to sprawia idealna mieszanka składników. Masło Shea sprawia, że moje ​​dłonie stają się wyjątkowo gładkie, niezwykle nawilżone i odżywione w mgnieniu oka. Ta biała, kremowa konsystencja (jak widać na zdjęciu) sprawia, że krem bardzo szybko wtapia się w skórę, dzięki czemu moje ręce nie są tłuste w ciągu dnia. Podczas gdy masło shea działa magicznie, witamina E nawilża moje dłonie, tworząc zdrowy blask.

Uważam, że te kremy do rąk to magia w tubce. Pachną niesamowicie, zapewniają niezwykłe nawilżenie i mają idealny rozmiar (tylko 29 ml), aby schować je dosłownie wszędzie. Ich regularna cena wacha się od $ 5 do $7.50, ale najlepiej kupować je na promocjach. Obecnie przy zakupie dwóch opakowań - jedno dostaje się gratis. 

W kremach tych nie chodzi tylko o nawilżenie - genialny jest także zapach! Kremy mają wszystkie klasyczne zapachy, które każdy z Nas zna i kocha, oraz mnóstwo nowych zapachów, których jeszcze nie spotkaliście. Świeże kwiaty, egzotyczne przyprawy, pikantne cytrusy, świeżo upieczone słodycze i wiele innych. 


Bath & Body Works ma ponad 30 zapachów tych wspaniałych kremów. Ja dzisiaj chcę Wam przedstawić pięć moich ulubionych:
1/ CRISP MORNING AIR  - idealny zapach na codzień. Przypomina świeże poranne powietrze. Mieszanka sosny górskiej, białego jałowca z nutą gruszki. 🌲🌱🍐

2/ SWEET CINNAMON PUMPKIN - zawiera mieszankę świeżych owoców dyni, pikantnej przyprawy  i niewielką domieszkę wanilii. To moje drugie opakowanie tego kremu i mój ulubiony jesienny zapach.  🎃🍁🌿🍂

3/ AT THE BEACH - orzeźwiająca, gotowa na wakacje mieszanka białych kwiatów frangipani, prażonego kokosa, wód bergamotki, morskiej bryzy i piżma. Idealny florydzki aromat. 🌴😎🌼


4/ INTO THE NIGHT - mocny zapach na wieczór. Ponadczasowa, kobieca, kusząca mieszanka ciemnych jagód, jaśminu i  bursztynu. 
To mój najnowszy nabytek.... pachnie obłędnie i dość intensywnie. 🌺🍓🍒

5/ PEACH BELLINIpyszna mieszanka, wspaniały koktajl z nutą soczystej brzoskwini, białej moreli i świeżego mango. Jest to bardzo popularny aromat tej firmy i także mój ulubiony. Miałam również o tym zapachu balsam do ciała i żel do mycia rąk. 🍑💚🥭

Krótko podumowując - krem do rąk ma wspaniałe właściwości
  • nawilża i odżywia skórę
  •  pozostawia skórę delikatną i miękką 
  • szybko się wchłania 
  • przyjemnie pachnie
  • nie testowany na zwierzętach. 


Na dziś to tyle o moim nowym odkryciu od Bath & Body Works. Kremy gorąco Wam polecam, bo są świetne i bardzo je lubię. 😘

Dajcie znać, czy używaliście tych wspaniałości i co o nich sądzicie?

Zapraszam też na mój:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Joanno, w temacie kosmetyków jesteś dla mnie ekspertem. Pamiętam, jak przed wieloma laty polecałaś na blogu krem z filtrem 50, skorzystałam z Twojej rekomendacji,kupiłam ten krem i nigdy z niego nie zrezygnowałam - jest fenomenalny. Mąż nie musi się martwić o prezent dla mnie, nawet w tym roku pod choinkę mi go podarował. Tylko dzięki Twojej opinii. Podobnie rzecz miała się z kosmetykami, jakie przywiozłaś mi przed dwoma laty,były tak wysokiej jakości i tak obłędnie pachniały, że pomalowana cieniami i wyperfumowana zapachami od Ciebie czułam się ekskluzywnie. I tym razem również ufam Twoim słowom. Mam nadzieję, że w Polsce te kremy są dostępne. Pozdrawiam Cię serdecznie. Sabina

Dorota pisze...

Jak go gdzieś dorwę, to chętnie kupię. Uwielbiam kosmetyki BBW :)

Life in America pisze...

Sabinko do eksperta mi bardzo daleko ....pamiętam ten krem był dobry. Kremiki do rąk przywiąze teraz w prezencie ....są dobre. ;-)

Life in America pisze...

Dorora nie wiem czy są dostępne w Polsce, może na allegro . ;-)

Anonimowy pisze...

Sa dostepne w Polsce:) W galerii niedaleko mnie jest ich sklep.
Pzdr cieplo:)
AgulaW

Life in America pisze...

AgulaW to warto kupić są super ;-)