wtorek, 13 listopada 2018

Październikowe przyjemności 🍂🎀🍁

Dopiero co był wrzesień a już mamy listopad. A zaraz, zaraz jeszcze był październik, który przeleciał jak "strzała". Październik nastrajał mnie bardzo jesiennie, choć za oknem ciągle gorąco. U mnie w sercu i w domu jesienna atmosfera, bo przecież "Jesień to najpiekniejsza pora roku, ciesząca oczy i serce między latem a zimą" (źródło @mypinkplum). 🍂🍁




Październik to też miesiąc "różowej wstążki", czyli walki z rakiem piersi. 💕🎀 Mam nadzieję  kobietki, że pamiętacie o tym i badacie swoje piersi. Ja  pilnuję tego i robię to systematycznie.
Nie przeciągając zapraszam na kolejne comiesięczne przyjemności. 😍





Początek miesiąca spędziłam z nową książką i kawą, relaksując się na basenie. Pogoda niezbyt jesienna, gdyż było bardzo gorąco, ale przynajmniej woda w basenie nieco chłodniejsza. 
Tym razem trochę inna pozycja "Będzie bolało. Sekretny dziennik młodego lekarza" - Adam Kay. Spisana potajemnie po niekończących się dyżurach, bezsennych nocach i pracujących weekendach, książka byłego stażysty Adama Kaya to dotkliwie szczery opis czasu, który spędził w  brytyjskiej służbie zdrowia. Na zmianę zabawne, przerażające i wzruszające zapiski przedstawiają wszystko, co chcieliście wiedzieć – i sporo rzeczy, o których raczej lepiej nie wiedzieć – o życiu lekarzy na oddziale i poza nim. Uwaga przezabawna lektura. 😋


Kolejne dni października to kilka ciekawych wydarzeń. 








ArtOberfest przy City Hall (tzw. Ratuszu) w naszym kochanym Coral Springs, czyli połączenie festiwalu Artystycznego z Octoberfest. Muzyka na żywo, piwko, precle i inne niemieckie przysmaki. Fionka też nam towarzyszyła. 🌭🍺💋🐕










Spacer rodzinny w parku i relaks na łonie natury. Fiona zaprzyjaźniała się z nowymi kolegami - końmi. 



Wieczorem podziwianie pięknego zachodu słońca.




Oczywiście było też parę spotkań z naszymi przyjaciółmi, bez tego ani rusz. Takie wieczory są zawsze mile widziane. 


Cieszę się bardzo, że wspólnie ze znajomymi mogłam obejrzeć polski film "Zimna Wojna" Pawła Pawlikowskiego. Dzieje się, dzieje mamy coraz więcej polskich, kulturalnych wydarzeń na południowej Florydzie. Już w listopadzie szykuję się kolejny polski film "Kler" i wiele innych na POLISH FILM FESTIVAL MIAMI - pierwszym Polskim Festiwalu w Miami. 





Koniec października to oczywiście Halloween hucznie obchodzone w Stanach Zjednoczonych. W weekend poprzedzający to święto postanowiliśmy wybrać się z naszymi znajomymi Anią i Pawłem do Delray Beach..... tam zawsze coś się dzieje. Oczywiście umówiliśmy się, że obowiązują kostiumy. Ja przebrałam się za Myszkę Miki a mój mąż za Mnicha. Jakie było nasze zdziwienie kochani, kiedy na ulicach bardzo mało osób było przebranych. Ludzie machali do nas i śmiali się. Wiele osób szukało duchowego wsparcia u mnicha .....co było zabawne. Mieliśmy wracać do domu, lecz ostatecznie wylądowaliśmy na jakimś przyjęciu Halloweenowym w dziwnym klubie. Było zabawnie, gdyż okazało się, że to impreza dla "singli". 😄👻😅








Ostatni dzień miesiąca nie był ciekawym dniem, wizyta u lekarza trochę mnie zmartwiła, ale nie ma co się smucić trzeba walczyć z przeciwnościami. Na poprawę humoru mąż zabrał mnie na krótką wycieczkę do pięknego Riviera Beach. 

W tym miesiącu pochłonęły mnie aż trzy seriale (Netflix i jeden polski): 
1/"BODYGUARD"- ciekawy serial kryminalny.  
Weteran wojny w Afganistanie zostaje osobistym ochroniarzem brytyjskiej minister spraw wewnętrznych. Agent nie podziela poglądów pani polityk, a mimo to wdaje się z nią w romans. 👍👍


2/ "ELITE" (Szkoła dla elity) - serial z gatunku dramat, thriller. Kiedy do ekskluzywnej hiszpańskiej szkoły trafia trójka nowych uczniów pochodzących z klasy robotniczej, dochodzi do tragedii. Zajadły konflikt między tymi, którzy mają wszystko, a tymi, którzy nie mają nic do stracenia, doprowadza do morderstwa. Kto zabił??? Ciekawy i momentami zaskakujący serial.👍


3/ "ŚLAD" - polski serial kryminalny. Grupą specjalnego wydziału dochodzeniowo-śledczego CWŚ dowodzi Renata Różańska (Anita Jancia) podinspektor policji, profesor nauk medycznych – biochemik. Współtworzy zespół najwyższej klasy ekspertów kryminalistycznych i nawet najmniejszy ślad nie umknie ich uwadze.  
Mnie się serial podobał, lecz myślałam, że będzie  trochę bardziej ekscytujący. Dobrze, że każdy odcinek opowiada inną historię. 👍


Jak wiecie kocham chodzić do kina, tak więc w październiku było aż siedem filmów, które obejrzałam (kino i Netflix). Zobaczcie co widziałam i co polecam:
"A SIMPLE FAVOR" (Zwyczajna przysługa) - komedia kryminalna. Stephanie (Anna Kendrick) jest uroczą, ale dość naiwną i niewinną młodą mamą. Emily (Bleake Lively) zaś to piękna, wyzwolona kobieta sukcesu, która trzyma życie za rogi. Panie poznają się w szkole swoich synów i natychmiast się zaprzyjaźniają. Pewnego dnia Emily znika a dobroduszna Stephanie postanawia pomóc przystojnemu mężowi Emily w poszukiwaniach żony. Wkrótce okazuje się jak mało wiedziała o swojej najlepszej przyjaciółce.
Gorąco polecam. Obsada rewelacyjna.👍👍


★"A STAR IS BORN" (Narodziny gwiazdy) -film muzyczny, dramat. Bradley Cooper wciela się w rolę Jacksona Maine’a, gwiazdora muzyki country, którego kariera chyli się ku upadkowi. Odkrywa on utalentowaną, nieznaną nikomu piosenkarkę Ally (w tej roli rewelacyjna Lady Gaga). Kiedy między tą dwójką wybucha płomienny romans, Jack nakłania Ally do wyjścia z cienia i pomaga jej osiągnąć sławę. Jednak kariera Ally w szybkim tempie przyćmiewa dokonania Jacka. On nie radzi sobie z tą trudną sytuacją .....  Film rewelacyjny, gorąco polecam. A utwory muzyczne z filmu słucham non stop. 💓👍👍👍


★"ZIMNA WOJNA" - polski film, dramat. Historia wielkiej i trudnej miłości dwojga ludzi, którzy nie potrafią być ze sobą i jednocześnie nie mogą bez siebie żyć. W tle wydarzenia zimnej wojny lat 50 w Polsce, Berlinie, Jugosławii i Paryżu. 
Kolejny świetny, film w tym miesiącu. Rewelacyjna obsada i gra aktorska. Film inny, czarnobiały, ale przy tym dość zaskakujący. Gorąco polecam. 👍👍👍 


★"NAPPILY EVER AFTER" (Chwyć życie za włosy) (Netflix)- komedia, romans. Violet Jones (Sanaa Lathan) usilnie stara się zaciągnąć swego długoletniego chłopaka przed ołtarz, ten jednak jest nieugięty. Kobieta postanawia go rzucić i zmienić swój image. Choć zadowolona z odzyskanej wolności okazuje się, że jednak jest zupełnie nieprzygotowana na reakcję swoich przyjaciół i współpracowników. 
Piękny i magiczny film! Oglądając miałam łzy w oczach ze śmiechu i wzruszenia. Jest taki życiowy, z przesłaniem dla każdej kobiety. 👍👍


★"TRUTH OR DARE" (Prawda czy wyzwanie) (Netflix) - horror. Zwykła popularna gra „Prawda czy wyzwanie” zamienia się w śmiertelne zagrożenie, kiedy ktoś – lub coś – karze tych, którzy skłamią…Nic rewelacyjnego, ale jak ktoś lubi horrory to można obejrzeć. 👎


★"VENOM" - film akcji, Sci-Fi. Venom, obcy symbiont, wychodzi z cienia, wchodząc w ciało i osobowość Eddiego Brocka (Tom Hardy). Jako dziennikarz, Eddie próbował zdemaskować niecne działania słynnej firmy Life Foundation, prowadzonej przez naukowca. Przez lata stało się to jego obsesją, zniszczyło mu karierę oraz związek. Kiedy jeden z eksperymentów Drake’a – obcy Venom – scala się z ciałem Brocka, ten otrzymuje nagle supermoc i zdolność robienia wszystkiego, czego tylko zapragnie.  
Dla mnie super film i super efekty ....duża dawka humoru. Polecam 👍👍


★"HUNTER KILLER" (Ocean ognia) - thriller, film akcji. Amerykański okręt – USS Toledo, dowodzony przez kapitana Joe Glassa (Gerard Butler), dociera do miejsca, w którym w nieznanych okolicznościach zatonęła rosyjska łódź podwodna. Badając kulisy katastrofy, kapitan odkrywa, że incydent nie był dziełem przypadku, ale doskonale zaplanowanym aktem terroru. Kiedy zdrajcy udaje się porwać prezydenta Rosji, a świat pogrąża się w chaosie. Żołnierze wspólnie, podejmują śmiałą próbę odbicia głowy państwa z rąk terrorysty. Od powodzenia ich misji zależeć będzie los całego globu.
Dobry film akcji. Genialne efekty specjalne. 👍👍



To na tyle październikowych przyjemności. Zaraz uciekam do kina na kolejny świetny film, a Wam kochani życzę wspaniałego tygodnia. 😍💋


Ciekawa jestem jak tam Wam minął październik? Jaki ciekawy film ostatnio oglądaliście? 

Zapraszam też na mój:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

6 komentarzy:

Rupieciarnia drobiazgów pisze...

Bardzo mi sie podobają te zdjęcia koni! Cudowne!
Bodyguard mam ale jeszcze nie obejrzałam, Elita fajna :D A star is born ma piekne utwory potwiedzam!

Life in America pisze...

Justyna Wiśniewska dziękuję ...oczywiście mój mąż je robił. ;-)

Anonimowy pisze...

Pani Asiu, tego pieska macie przecudownego 😍
Śliczne zdjęcia i co za fart, że udało się pani zobaczyć płaszczkę... super.
Dopiero niedawno trafiłam na tego bloga i bardzo mi się podoba. Emanuje od pani pozytywność i prosta prawda.
Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia i dalszych postów.
Zosia

Life in America pisze...

Dziękuję Zosiu. Bardzo się cieszę, że Ci się podoba mój blog.
Fiona to specyficzna, ale bardzo kochana suczka.
Płaszczkę zobaczyliśmy przypadkiem i mojemu męzowi udało jej sie zrobić zdjęcie.
Ja też pozdrawiam i zapraszam na inne posty. ;-)

Anonimowy pisze...

Fajnie. Trzymam kciuki,żeby wszystko było ok💪🤞🤞🤞 Pozdrowionka, uściski ,Judyta

Life in America pisze...

Dziękuję Judyta ....będzie dobrze. ;-)