pi膮tek, 25 sierpnia 2017

Nowo艣ci w mojej szafie 馃拫馃憼馃挵

"呕ycie jest zbyt kr贸tkie. Kup te buty!" - ta zasada bardzo mi ostatnio odpowiada. W dzisiejszym wpisie chcia艂abym Wam przedstawi膰 co nowego pojawi艂o si臋 w mojej garderobie... oczywi艣cie g艂贸wnie b臋d膮 to buty, kilka sukienek i dwie torebki. Troch臋 si臋 tego nazbiera艂o zw艂aszcza but贸w.......nie my艣la艂am, 偶e a偶 tyle ich kupi艂am. S膮 to zakupy z ostatnich kilku miesi臋cy. Wi臋kszo艣膰 naby艂am w sklepie Ross, ale jest tak偶e kilka ze sklepu Crocs. Niekt贸re buty jak i sukienki s膮 jeszcze z metk膮, gdy偶 nie mia艂am okazji ich za艂o偶y膰. 馃憼馃拫馃憼
Je艣li jeste艣cie zainteresowani co takiego upolowa艂am w ostatnim czasie to zapraszam. 馃槏





Na pierwszy plan id膮 oczywi艣cie buty, kt贸re uwielbiam. A偶 pi臋膰 par nowych nabytk贸w to buty firmy Michael Kors. Zakupione po atrakcyjnych cenach w moim ukochanym sklepie Ross. Cz臋艣膰 z nich mogli艣cie ju偶 widzie膰 na moim Instagramie (TUTAJ). 
Czarne na wysokiej koturnie mia艂am par臋 razy na nogach, wygl膮daj膮 na ci臋偶kie, ale takie nie s膮. Bardzo wygodne. Wykonane z mi臋kkiej sk贸ry. Ceny ich dok艂adnie nie pami臋tam, ale my艣l臋, 偶e co艣 ko艂o $ 30.


Kolejna para MK to przepi臋kne czarne, zamszowe szpilki z ma艂膮 czarn膮 kokardk膮 (kt贸r膮 s艂abo na zdj臋ciu wida膰) i naszytymi kryszta艂kami. Czy偶 nie s膮 urocze. 馃憚⧓馃挀 S膮 idealne na wieczorne wyj艣cia i pasuj膮 do prawie ka偶dej stylizacji. By艂y obni偶one i b艂aga艂y "kup mnie kup"......kosztowa艂y niewiele bo $ 25.


Nast臋pne czarne MK to gumowe sanda艂ki ze srebrnymi detalami. Bardzo wygodne i idealne na deszczow膮 pogod臋 na Florydzie. Mia艂am je na wycieczce w Orlando i sprawdzi艂y si臋 idealnie. Ich cena to $ 20. 



Br膮zowe japonki ze z艂otymi paskami i granatowe, zamszowe mokasyny MK (kolor s艂abo wida膰 na zdj臋ciu) to moje najnowsze zdobycze. W japonkach ju偶 raz chodzi艂am s膮 bardzo wygodne, natomiast mokasyny czekaj膮 na sw贸j czas. Obie pary s膮 prze艣liczne i b臋d膮 mi pasowa膰 do wielu stylizacji. Mokasyny s膮 bardzo wygodne i nie mog艂am ich nie kupi膰. Za pierwsze zap艂aci艂am oko艂o $ 18, natomiast te drugie by艂y nieco dro偶sze bo $ 40. 




Kolejne trzy pary to gumowe buty firmy Crocs. S膮 idealne na deszczow膮 pogod臋. Pierwsze granatowe sanda艂y-klapki mam ju偶 do艣膰 dugo, ale nigdy Wam ich nie pokazywa艂am. Nie pami臋tam ceny. Najcz臋艣ciej nosze je na pla偶臋. Pozosta艂e dwie pary kupi艂am dwa miesi膮ce temu na promocji......mia艂am jeszcze jak膮艣 kart臋, tak wi臋c zap艂aci艂am za nie oko艂o $14. Bardzo lubi臋 ich buty 艣wietnie nadaj膮 si臋 na spacer z psem, kiedy jest mokra trawa. Te w r贸偶owo - niebiesk膮 panterk臋 rzadziej ubieram, natomiast te pastelowe bardzo lubi臋 i chodz臋 w nich non stop. To s膮 ju偶 moje kolejne buty tej firmy bardzo wygodne i prawie niezniszczalne. 



Wi膮zane przy kostce buty: zamszowe, czarne firmy Modden Girl i p艂贸cienne, be偶owe espadryle ze z艂ot膮 nitk膮 firmy Nautica, kupi艂am oczywi艣cie w sklepie Ross. Obie pary by艂y bardzo tanie. Czarne mam ju偶 troch臋, natomiast espadryle kupi艂am niedawno. Na razie ci膮gle u nas pada, tak wi臋c ma艂o mog臋 w nich chodzi膰. 



Ostatnie dwie pary to tak偶e nowe nabytki. Kawowe balerinki firmy Celvin Klein s膮 przewygodne i uwielbiam je. Kosztowa艂y oko艂o $ 25. Natomiast kremowe klapki ze z艂otymi nitami firmy Nine West chyba musz臋 komu艣 sprezentowa膰. Mia艂am je na nogach tylko dwa razy i za ka偶dym razem obtar艂y mi nog臋 ....nie wiem dlaczego. wygl膮daj膮 na takie wygodne. Mo偶e przez te upa艂y noga mi puchnie i dlatego mnie obcieraj膮. Nie by艂y drogie, ale nie ma sensu ich trzyma膰, mo偶e komu艣 b臋d膮 lepiej si臋 nosi艂y.  



Pora na moje ukochane sukienki. 馃憲馃挀馃憚 Dwie z sze艣ciu mam ju偶 jaki艣 czas. S bardziej eleganckie. T w kolorze butelkowej zieleni z kr贸tkim r臋kawem firmy Ronni Nicole (ma艂o znana mi firma) mia艂am ju偶 okazj臋 ubra膰 na moj膮 rocznic臋 艣lubu. Jest dopasowana, ale czu艂am si臋 w niej wy艣mienicie. Ten kolor 艣wietnie podkrela moje zielone oczy. Mimo, 偶e materia艂 to 95 % polyester i 5 % spandex nie jest w niej gor膮co. Nie pami臋tam ile za ni膮 zap艂aci艂am, ale na pewno nie du偶o. 
Natomiast t膮 w kolorze rose gold (r贸偶owego z艂ota) z paskiem firmy Connected Apparel ubra艂am na 艣niadanie Wielkanocne. Wygodna cho膰 my艣l臋, 偶e musz臋 do niej zrzuci膰 par臋 kilogramw, 偶eby lepiej wygl膮da膰. Kolor prze艣liczny i ma taki ciekawy materia艂 (54% nylon, 44% polyester i 2% spandex).  Kosztowa艂a przys艂owiowe grosze. 


Kolejna sukienka be偶owa w granotowo - czerwone kwiaty z granatowym paskiem firmy Slny (nie znam firmy) jest przesodka. Mia艂a czeka膰 na rejs statkiem, na kt贸ry wybieram si臋 we wrze艣niu, ale nie mog艂am jej nie za艂o偶y膰. Mia艂am j膮 na sobie ju偶 par臋 razy, czuj臋 si臋 w niej super. Mimo, 偶e materia艂 to 100 % polyester nie by艂o mi w niej gor膮co. Kosztowa艂a co艣 oko艂o $ 25.   



Dwie nast臋pne sukienki s膮 r贸wnie偶 na rami膮czkach, ale nadaj膮 si臋 g艂贸wnie na codzie艅. Te偶 ju偶 je zak艂ada艂am i s膮 艣wietne. Granatowa z przepi臋knym kwiatowym haftem firmy AUW ma bardzo przyjemny i przewiewny materia艂 (60 % rayon i 40 % polyester). Bardzo cz臋sto j膮 ostatnio nosz臋. Kosztowa艂a oko艂o $ 10. 
Natomiast ta d艂uga w marynarskim stylu w czarno-bia艂e paski firmy Espresso jest ostatnio moj膮 ulubion膮 sukienk膮. Przewiewny materia艂 (95% rayon i 5 % polyester). Bardzo podoba mi si臋 jej wi膮zany dekolt. Mo偶e wygl膮dam w niej grubo, bo paski podobno poszerzaj膮, ale nie przejmuj臋 si臋 tym, czuj臋 si臋 w niej 艣wietnie. Zap艂aci艂am za ni膮 oko艂o $ 15. 


Ostatni z sukienek jeszcze nie mia艂am okazji za艂o偶y膰. Czeka na wakacyjn膮 wycieczk臋 statkiem. Czarna na rami膮czkach z kolorow膮 wstawk膮 na samym dole - firmy Design History. Na pewno b臋dzie mnie wyszczupla膰. Wygl膮da do艣膰 elegancko. 艢wietny materia艂 95 % viscose i 5% spandex. Nie by艂a droga, gdy偶 kosztowaa oko艂o $9. 


Zapomnia艂abym wspomnie膰 o czarnym eleganckim kombinezonie z d艂ugimi nogawkami firmy NW Night Way. Ma bardzo efektowny dekolt, zas艂oni臋ty czarn膮 przezroczyst膮 siateczk膮. B臋dzie idealny na wieczorn膮 kolacj臋 na statku. Kosztowa艂 oko艂o $ 22. 



Ostatnie moje zdobycze to ma艂a torebka i saszetka- nerka. 
Torebka oczywi艣cie firmy Michael Kors w kolorze jasnej wiosennej zieleni, bardziej chyba wpadaj膮ca w kolor mi臋towy. Chyba mam bzika na punkcie tej firmy. 馃槏Jest przesodka i wietna do letnich stylizacji. Nie uwierzycie ile za ni膮 da艂am ......by艂a obni偶ona z $ 69 na $ 9. Jak tu jej nie kupi膰 za t膮 cen臋. 
Natomiast kolorow膮 saszetk臋 - nerk臋 kupi艂am z my艣l膮 o wycieczkach rowerowych. Jest wygodna i mo偶na do niej schowa膰 telefon oraz klucze. Kosztowa艂a przys艂owiowe grosze. 

To by艂y ju偶 wszystkie moje zakupy z ostatniego czasu. My艣l臋, 偶e by艂y to udane zdobycze i w miar臋 przyst臋pnych cenach. Wi臋kszo艣膰 sukienek i kombinezon na pewno zabior臋 na zbli偶aj膮ce si臋 wakacje ......ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰. 馃尨馃殺馃槑馃尨

Dajcie zna膰 czy co艣 wpad艂o Wam w oko! A co Wy ostatnio ciekawego upolowa艂y艣cie?

Mo偶ecie mnie te偶 zobaczy膰 na:

...........................................................................
DZI臉KUJ臉 ZA KA呕DY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ W艁A艢CICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJ膭CE LINKI (DO BLOG脫W, SKLEP脫W ITP.) NIE B臉D膭 UDOST臉PNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

13 komentarzy:

  1. Z ciekawosci zapytam czy u was tez jest podzial na to jacy klienci robia zakupy w jakich sklepach np w Ross u nas przewaznie meksykanie i biedniejsi ludzie, wiecznie jest brudno, balagan, i tylko 2 osoby na kasie, przez co stoi sie wiecznosc w kolejce zeby zaplacic za zakupy, nigdy nie mozna nic znalesc i nie ma sprzedawcow na sklepie, wiec ciezko uzyskac jakakolwiek pomoc. Natomiast w TJ Maxx/ Home Goods jest juz inaczej, lepsza, szybsza obsluga, czysto, duzo pomocnych sprzedawcow na sklepie, lepszy towar, no i ludzie robiacy w nim zakupy inni.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U nas te偶 tak jest, ale tylko bardzo biednych dzielnicach. Ross tak jak TJ Max i Marshall jest bardzo popularny i cz臋sto bogate paniusie przepe艂nione botoksem szalej膮 w p贸艂kach z butami i sukienkami 馃槑

      Usu艅
  2. Nie w sklepie ktorym ja robie zakupy. U nas jest czysto. Przychodza rozni ludzie ....pojawiaja sie tez Polacy i czasami Rosjanie. Czesto widze bogate kobiety, ktore sa stalymi bywalczyniami. Pracuje w sklepie Ross jest to maly sklep, tak wiec jestem na biezaco z nowosciami i obnizkami. ;-)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mokasyny MK cudo! Tak samo te wi膮zane buty ze sklepu Ross, s膮 przepi臋kne :))

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja sobie kupilam plastikowe sanadaly, ale u nas sa drogie, naprawde. Chcialam na spacery z psem o swicie jak trawa mokra, no i gdy cumujemy jachtem na dziko i trzeba wskoczyc do wody, zeby dostac sie na brzeg. Sa idealne, maja pelny przod. Wybralamnsolidnie wygladajce (i takie tez sa), kosztowaly niestety 60 zl. Drogo jak na plastik.
    Totalnie sie w tej kwestii (ubioru) roznimy. Ja kupuje jak juz musze i maz sie denerwuje, ze chodze w jednych spodniach. A Ty kupujesz, bo lubisz:)
    Pozdr.
    AgulaW

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie .....moj maz sie denerwuje, ze mam botow i torebek za duzo. ;-)

      Usu艅
  5. Buty na koturnie przepi臋kne! :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Pierwsze buty s膮 艣wietne :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ale poszala艣 z zakupami Kochana! Przepi臋kne zdobycze :) Buty to co艣 co r贸wnie偶 kocham :) Najch臋tniej bym przygarn臋艂a ten czarny kombinezon - wyobrazam sobie ze wyglada mega stylowo :) U nas te偶 ci膮gle mokro, dobrze ze juz niebawem koniec pory deszczowej :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;-) Ja to sie nie moge doczekac wrzesnia kiedy bede mogla ten kombinezon zalozyc. ;-)

      Usu艅