pi膮tek, 19 maja 2017

Kwietniowe przyjemnosci 馃尨馃槑馃尨馃尀

Po tym krotkim majowym urlopie nie moge sie zebrac do pisania, ogarnelo mnie slodkie lenistwo. Najchetniej pojechalabym na kolejna wyprawe, trzeba cos ciekawego zaplanowac. Caly czas tez szukam mebli do salonu......nic interesujacego nie ma. Pomocy, moze ktos z Was zna jakis ciekawy sklep z meblami .....oczywiscie w USA. 
Powiem Wam, ze kwiecien byl przyjemnym miesiacem, dzialo sie wiele, ale o tym wiecej ponizej. 馃槏





Poczatek miesiaca obfitowal w kilka spotkan towarzyskich. Cudownie jest odwiedzic przyjaciol, delektowac sie przygotowanym  posilkiem i porozmawiac, czy posmiac sie z glupot ......taki czas jest bezcenny. Te spotkania z przyjaciolmi daja mi wiele dobrego. Pamietajcie przyjaznie trzeba pielegnowac. 馃挄



W kwieniu ze znajoma Basia wybralam sie takze na male zakupy: kosmetyczne w sklepie Macy's oraz bielizniane w Victoria's Secret.
Powiem Wam szczerze, ze lepiej byc klientem VS niz tam pracowac. Po zakupach byla oczywiscie kawka i ploteczki w naszym ulubionym miejscu. 



Udalo mi sie takze kilku przyjaciol wyciagnac na dyskoteke do klubu lat 80-tych. Wspaniala muzyka i towarzystwo (sami dorosli a nie malolaty), przy ktorej mozna tanczyc do upadlego. Takich miejsc jest teraz nie zbyt wiele w moich okolicach. 



Polowa miesiaca to Swieta Wielkanocne - czas radosci. W sobote bylo swiecenie pokarmow w polskim kosciele, natomiast w Niedziele Wielkanocna na poznym sniadaniu mielismy zaproszonych gosci. Przygotowywalismy razem z mezem tradycyjne polskie potrawy, salatke jarzynowa, zurek, jajeczka itp. Bylo skromnie, ale bardzo smacznie i sympatycznie. 





W kwietniu bylam takze z mezem na krotkiej, jednoniowej wycieczce w okolicach Miami. W naszych okolicach jest tyle wspanialych miejsc, ktorych sie nie znajdzie w przewodnikach turystycznych. Tym razem zwiedzalismy przepiekny ogrod botaniczny - Kampong. Jesli ktos z Was przegapil ten post to zapraszam TUTAJ.




Malo sie dzieje ostatnio w Polskim Klubie w Fort Lauderdale oprocz kilku bali ....a szkoda. Na jednym z takich bylismy ostatnio - Hawajski bal. Obowiazywaly hawajskie stroje, drinki i jedzenie. Byla swietna zabawa .....jak zwykle kiedy my jestesmy....ha ha ha, tylko szkoda ze tak malo jest mlodych ludzi na tych imprezach.  
Kilka zdjec z tego balu ponizej. 





Koniec miesiaca to takze wielka niespodzianka dla naszej kochanej Steni - spontaniczna impreza urodzinowa. Solenizantka o niczym nie wiedziala, tak wiec niespodzianka sie udala. 
Byla takze pozegnalna kawka z Basia, ktora po trzymiesiecznych wakacjach na Florydzie wracala do domku do Francji. 
Och byly tez i pyszne croissanty we francuskiej piekarni. ;-) 





W kwietniu nie bylo jakos czasu na nowa ksiazke, ale zawsze znalazl sie czas na wieczorne seanse z moimi ulubionymi, starymi serialami. 

W kwietniu byly tylko dwa filmy, ktore obejrzalam w kinie, ale wydaje mi sie ze sa godne polecenia. Zobaczcie co widzialam:
"GET OUT" (Uciekaj) - horror. Swietnie nakrecona historia mlodego czarnoskorego chlopaka, Chrisa (Daniel Kaluuya), ktory wybiera si臋 z zapoznawcza wizyta do posiadlosci rodzicow jego bialej dziewczyny – Rose (znana z serialu "Dziewczyny" Allison Williams). Szybko orientuje sie, ze atmosfera domu jest, mowiac delikatnie, dziwna. Nie spodziewa si臋 jednak co go tam czeka. Chris wierzy, ze nerwowa atmosfera panujaca w domu jego dziewczyny wynika z przyczyn rasowych. Niedlugo jednak odkryje zadziwiajaca prawde. Prawde, jakiej nie mogl sie spodziewac...
Film swietny, trzymajacy w napieciu do samego konca. 


★ "GIFTED" - dramat. Frank (Chris Evans) samotnie wychowuje swoja niezwykle uzdolniona siostrzenice Mary. Gdy talent dziewczynki ujawnia sie, musi zawalczyc o prawa rodzicielskie z babcia dziewczynki. Swietny film dla calej rodziny .... 


To na tyle kwietniowych przyjemnosci. Uciekam do spania, bo jutro czeka mnie kolejna ciekawa wycieczka. Zycze Wam wspanialego i pelnego przygod weekendu. 馃尨 馃槑馃尨 

A co tam u Was slychac kochani? Macie jakies ciekawe plany na weekend? 

Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
INSTAGRAM FACEBOOK
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

8 komentarzy:

  1. Super :D Podoba mi si臋 zdanie:"Przyja藕nie trzeba piel臋gnowa膰".Pozdrawiam,maja_051276

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Bo taka jest prawda ;-) ja tez pozdawiam ;-)

      Usu艅
  2. uwielbiam pyszne, ma艣lane croissanty :) 艣liczna jest bielizna w VS zreszt膮 zapachy te偶, ale niestety sklep mam daleko, a szkoda :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te z tej francuskiej piekarni smakowaly wysmienicie. ;-) Jesli chodzi o VS to w USA sa naprawde dobre promocje, wiem ze w Polsce nie ma takich. Mozna zawsze kupic przez internet bielizne, czy kosmetyki. ;-)

      Usu艅
  3. Z salonow meblowych polecam Bassett Furniture albo Thomasville Furniture mam wszystkie meble od nich, wysoka jakosc i wykonanie.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ludzie sa najwazniejsi. Masz racje. Dobrzy ludzie wokol to priorytet. Ale tak fanie wyglada to zestawienie miesiaca, ze az zazdroszcze:)
    AgulaW

    OdpowiedzUsu艅