sobota, 4 lipca 2015

Czerwcowe przyjemnosci ☼☼☼

Dlaczego ten czas tak szybko leci??? Juz jest poczatek lipca a dopiero niedawno zaczynal sie czerwiec. Na Florydzie jest ostatnio bardzo, ale to bardzo goraco.....dlaczego sie dziwie przeciez mamy lato. Zazwyczaj lato jest tutaj pora deszczowa, ale w tym roku mamy jednak  bardzo sucho i to goraco jest bardziej odczuwalne i uciazliwe. Dobrze ze jest klimatyzacja, bez niej nie daloby sie zyc. Mozna tez sie schlodzic kapiac sie w basenie, czy w oceanie.....co ostatnio razem z moim mezem robimy.




Z tego co slyszalam od mojej rodzinki to w Polsce tez zaczely sie upaly. Jak Wy sobie z nimi radzicie? 
Nie o pogodzie mialam pisac, lecz o czerwcowych przyjemnosciach, ktore  umilaja mi zycie. O tym wiecej ponizej.....zapraszam do czytania. ㋡ 








Czerwiec byl spokojniejszym miesiacem niz maj. Mialam, wiec wiecej czasu na domowe porzadki. Bylo mycie okien, pranie firan i zaslon oraz wielka segregacja garderoby. Zastanawiam sie jak to jest mam tyle ciuchow, a ciagle nie mam sie w co ubrac..... ha ha ha.  
Wreszcie tez mielismy czas, zeby pojsc do okulisty i wyrobic sobie nowe okulary do czytania. Latka leca, a wzrok juz nie ten .....chyba zbyt wiele czasu spedzam przed komputerem.


Na poczatku czerwca bylismy na grilu u znajomej Oli, bylo kameralnie ale bardzo sympatcznie. Jedzenie jak zwykle przepyszne. Ola zrobila mi tez piekne paznokcie - shellac, czy hybrydy. Sliczny delikaty roz, mialam spokoj na prawie trzy tygodnie z paznokciami. 























W kazda pierwsza niedziele miesiaca odbywa sie jeden z najpopularniejszych imprez w miescie Fort Lauderdale - Jazz Brunch. Rodzinny pinik przy jazzowej muzyce na zywo. Najczesciej trwa od godziny 11 do 14. Wystraczy zabrac rodzinke, zaprosic znajomych, przyniesc koc, krzesla i kosze piknikowe wypelnione smacznymi przysmakami. Mozna takze zabrac ze soba dobrze wychowane zwierzatka (oczywiscie na smyczy). 7 czerwca po dluzszej przerwie wybralam sie tam razem z mezem. Bylo super, choc bardzo goraco. Nie jestem fanka muzyki jazzowej, ale na zywo i na swiezym powietrzu sluchac jej jest cudownie. 
O ile dobrze pamietam to ostatnim razem bylismy tam z naszym pieskiem Salunia .... jakies 2 lata temu.  









Po pikniku wybralismy sie do Muzeum of Discovery and Science, aby troche sie schlodzic i zobaczyc nowe wystawy i zwierzatka. Swietne miejsce zarowno dla dzieci jak i doroslych. 

























W tym miesiacu mialam chwilowe problemy z moim autem a dokladnie  z elektrycznym zamkiem...... okropnosc szkoda gadac. Musialam dac go na dwa dni do naprawy, tak wiec do pracy musialam dojezdzac rowerkiem. Wszystko byloby super, bo i zdrowiej i ekologiczniej tylko to goraco na dworze ......uffff. Rano bylo znosnie, ale po pracy slonce dawalo popalic. Fajnie bylo ponownie wsiasc do autka, wlaczyc klimatyzacje i posluchac muzyczki. Jak to sie szybko czlowiek przyzwyczaja do wygody. 



Co miesiac zdaje Wam relacje z obejrzanych filmow i przeczytanych ksiazek. Jesli chodzi o ksiazki to nie mam sie czym chwalic, bo oprocz czasopism nic ciekawego nie przeczytalam (az wstyd). W tym miesiacu byly natomiast wyprawy do kina na trzy filmy, ktore wedlug mnie sa warte polecenia. Zobaczcie co obejrzalam:
"SPY" (Agentka) - swietna komedia sensacyjna z nominowana do Oscara Melissa McCarthy ("Druhny", "Gorący towar"). Susan Cooper jest skromnym i niedocenianym analitykiem pracujacym dla CIA. Gdy dzialajacy w ukryciu agenci zostaja zdekonspirowani, Susan musi porzucic wygodne biurko i wkroczyc do akcji. Jej zadaniem jest rozpracowac szajke handlarzy bronia i zapobiec swiatowemu kryzysowi. Brak doswiadczenia nadrabia brawura i nieszablonowymi metodami dzialania, ktore budza groze zarowno jej przeciwnikow, jak i przelozonych.
Znakomita komedia, zwariowana pelna dobrych efektow specjalnych jak i fajnego humoru. Troche taka parodia typowych filmow szpiegowskich i sam pomysl zrobienia McCarthy superszpiegiem robi...wrazenie. :-) 


★"TOMORROWLAND" (Kraina jutra) - Sci- Fi film dla calej rodzinki. Dwoje bohaterow: uznany w dziecinstwie za geniusza, a obecnie rozczarowany zyciem Frank (w tej roli George Clooney) oraz inteligentna nastolatka przepelniona zamilowaniem do nauki Casey (w tej roli Britt Robertson), wyruszaja na niebezpieczna misje, ktorej celem jest odkrycie tajemnicy miejsca zagubionego w czasie i przestrzeni, znanego jako "Kraina jutra". Film mnie urzekl, jedna z lepszych nie animowanych bajek jakie widzialam.




"JURASSIC WORLD" - film 3D przygodowy, Sci- Fi. Akcja flimu toczy sie w roku 2015. Od wydarzen ukazanych w "Parku jurajskim" mija 22 lata. Wyspa Isla Nublar wyposazona jest w pelni dzialajacy park rozrywki, w ktorym zyja przywrocone za pomoca klonowania dinozaury. Pewnego dnia prowadzacy eksperymenty naukowcy tworza zupelnie nowego dinozaura, ktory posiada cechy dwoch gadow: velociraptora i tyranozaura. Wszystko idzie zgodnie z planem do czasu, gdy stwor wymyka sie z parku.
Film robi naprawde dobre wrazenie, zwlaszcza na seansie 3D, momentami mialam wraznie, ze jestem  w srodku calej tej przygody.

Pod koniec czerwca bylismy na krotkich wakacjach na wyspie Key West, bylo cudownie. Wreszcie sie doczekalam, chcialam tam pojechac juz dawno temu. O tej wyprawie opowiem Wam jednak w nastepnym poscie, gdyz bylo wiele wrazen i zdjec. 


















To tyle czerwcowych przyjemnosci..... teraz zaczal sie nowy miesiac pelen wyzwan, codziennych obowiazkow i malych codziennych przyjemnosci. Dzisiaj wielkie amerykanskie swieto 4 lipca - Dzien Niepodleglosci -  czeka mnie super zabawa, ale o tym bedzie wiecej w nastepnych lipcowych przyjemnosciach. Pozdrawiam Was wszystkich i zycze wspanialego weekendu. ☼ ☁ ☼


Jestem ciekawa jak Wam minal czerwiec? Dla niektorych juz sa wakacje .... jak je spedzacie?  A moze dopiero macie plany wyjazdowe ....pochwalcie sie jakie? 

Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

6 komentarzy:

  1. przepiękny czerwiec - mieszkacje w przepięknym miejscu:-) W Atlancie też mega upały - chowam się w domu z klimatyzacją albo chłodzę nad basenem:-)
    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :-) U nas jest tak goraco ze sie nie da wytrzymac .....malo pada a powinno wiecej wtedy bylo by troche chlodniej.

      Usuń
  2. Kolejny wspanialy miesiac za Toba :) to prawda, ze czas leci bardzo szybko. Za "chwilke" beda znow Swieta :)
    W Londynie tez goraco, choc na lato w tym roku musielismy dlugo czekac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :-) Wlasnie za szybko ....Mam nadzieje ze na urlopie bedziesz miala piekna pogode. :-)

      Usuń
  3. uwielbiam upaly!! szkoda ze w Polsce tylko lipiec i sierpien są upaly, bo dopiero w pelni funkcjonuje , gdy wszyscy narzekaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wole upaly niz zimno .....dlatego uwielbam mieszkac tutaj. :-)

      Usuń