wtorek, 16 czerwca 2015

WAKACYJNY KONKURS ☁☼☁ ✈✈✈








Wakacje zblizaja sie wielkimi krokami, tak wiec pomyslalam, ze z tej okazji zorganizuje dla Was konkurs na moim blogu. 
Na pewno kazdy z Was uwielbia wakacje .....super kiedy sa one dobrze zaplanowowane. Spontaniczny wypad na urlop lub krotki wypoczynek, tez bywaja rewelacyjne. 

Jakie byly  Wasze najbardziej zwariowane wakacje?

Mysle, ze nagrody Wam sie spodobaja. 
Dzisiaj do wygrania jest jeden zestaw skladajacy sie z kilku kosmetykow: 
1/   blyszczyk do ust firmy NYX sugar cookie (8 ml) - przepiekny kolor fuksji;
2/  bronzer firmy PIXI BY PETRA (4,5 g);
3/  pylek, cien do powiek firmy PIXI BY PETRA (0,6 g) - kolor bezowy.....mozna go tez uzywac na policzki;
4/ biala kredka firmy MAKEUP CHERIMOYA - moze byc uzywana zarowno do oczu jak i ust;
5/ pojedynczy cien do powiek z paletki NUDE Dude firmy THEBALM COSMETICS (1,0 g) - w kolorze Flirty (polyskujacy zloty fiolet);
6/ probka perfum Live Joyously ((1,5 ml) - piekny kwiatowy zapach;
7/ srebrna kosmetyczka, w ktora beda zapakowane wszystkie kosmetyki. 


Tym razem wygrywa  tylko jedna osoba.

Mysle, ze zestaw nagrod jest bardzo ciekawy i bedziecie z niego zadowoleni. Czesc kosmetykow na pewno dobrze znacie. A jezeli nie, to warto wziac udzial w konkursie  to bedzie swietna okazja w zapoznaniu sie z tymi produktami. Zapraszam do zabawy. 
 
Konkurs trwa od 17 czerwca do 01 lipca wlacznie. Zwyciezce wylonie i oglosze wynik maksymalnie 5 dni pozniej.

Co nalezy zrobic, aby wziac udział w losowaniu zestawu: 
  byc publicznym obserwatorem mojego bloga (wymagane)
 udostepnic w dowolny sposob informacje o konkursie: baner na blogu lub info na FB lub notka (wymagane) 
 polubic Life in America ma Facebooku TUTAJ (dodatkowy bonus), 
★ odpowiedziec na pytanie: Jakie byly Twoje najbardziej zwariowane wakacje? (dodatkowy bonus)
★ zaobserwowac mnie na Instagramie TUTAJ(dodatkowy bonus) 

Schemat zgłoszenia:
- obserwuje bloga jako:
- Baner/Udostępnienie Tak/Nie (link)
Lubie Life in America jako: 
- Odpowiedz na pytanie Tak/Nie 

PS. Nie musicie posiadac bloga, zeby brac udzial w konkursie. Zapraszam wszystkich chetnych do udzialu.  ㋡

Regulamin:
1. Organizatorka i fundatorem nagrod jestem ja.
2. Rozdanie trwa od 17.06.2015 do 01.07.2015 - odbywa się na blogu.
3.. Rozdanie jet otwarte dla wszystkich, niezaleznie od miejsca zamieszkania.
4. Wszystkie kosmetyki są nowe i nieuzywane.
5. Wszelkie proby oszustwa wiazą sie z dyskfalifikacja.
6. Zabawa nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami). 
7. Zastrzegam sobie mozliwosc zmiany regulaminu.
To wszystko  POWODZENIA!!!

Zapraszam na: 
INSTAGRAM FACEBOOK
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

9 komentarzy:

  1. Świetna sprawa z tymi konkursami:-) przymierzam się, żeby zorganizować jeden u mnie na blogu:-)

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobry pomysl :-) Zapraszam do wziecia udzialu.

      Usuń
  2. ale super nagrody :) sama mysle nad konkurem na moim blogu :) na instagramie juz mialam kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. - obserwuje bloga jako:Katarzyna Wierzba
    - Baner/Udostępnienie Tak https://www.facebook.com/katarzyna.wierzba1/posts/972238296161458
    - Lubie Life in America jako: Kasia Wierzba
    - Odpowiedz na pytanie Tak Najbardziej zwariowane to wypad z mężem i 2-letnim synem pod namiot nad Jezioro Rożnowskie.Przekonałam się wtedy,ze dziecka tak małego nie zabiera się w tak spartańskie warunki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już ostatnio miałam przyjemność wygrać, więc tym razem tylko życzę wszystkim powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Schemat zgłoszenia:
    - obserwuje bloga jako: Antuanette
    - Baner/Udostępnienie Tak: https://www.facebook.com/aneta.pazdziora/posts/1018063318228162?pnref=story
    - Lubie Life in America jako: Aneta Paździora
    - Odpowiedz na pytanie Tak: Moje najbardziej zwariowane wakacje były w UK,a dokładnie w Londynie. Głównie dlatego, że zgubiłam siostrę w Primarku. :D Jednak na szczęście się odnalazła, jednak nie powiem wystraszyłam się. :D
    Obs na instagramie jako: anetiixoxo
    Świetne rozdanie, aż dziwne dlaczego tak mało chętnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WAZNA WIADOMOSC PRZESUWAM KONKURS O JESZCZE JEDEN TYDZIEN, CZYLI DO 8 LIPCA .....ZAPRASZAM :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno, dawno temu okolo 25 lat temu mama naszego kolegi z bloku zabrala mnie i moje dwie kolezanki na jeden dzien na wies do rodziny. Podczas tego jednego dnia przezylysmy wiele przygod: niesamowita burze, zgubilysmy sie w lesie, kapalysmy sie w rzece i chodzily po ruinach zamku. Do dzis pamietam ten dzien. A najlepsze jest to ze ta mama kolegi jest dzis moja tesciowa a kolega mezem od 14 lat.
    Obserwuje jako: agawloch
    Baner : shared na facebook (pisze z telefonu i nie moge skopiowac linka)
    Lubie jako: agaigorwloch

    OdpowiedzUsuń