piątek, 17 kwietnia 2015

Marcowa kosmetyczka od IPSY ✿✿✿

Dzis chce Wam przedstawic kolejna kosmetyczke pelna niespodzianek od IPSY. Marcowa ✿Floral Fantasy✿to przepiekna wiosenna kosmetyczka z kwiatowym wzorem z jednej strony oraz cala niebieska z drugiej strony. Wykonana bardzo ladnie z nieprzemakalnego materialu. Glam bag jak co miesiac zawiera piec nowych produktow:  artykuly do makijazu, pielegnacji twarzy oraz wlosow .... dwa pelnowymiarowe produkty oraz trzy spore probki. 
Powiem Wam ze jak zbliza sie pietnasty kazdego miesiaca (wtedy otrzymuje przesylke od IPSY) to zagladam z niecierpliwoscia do skrzynki pocztowej. Czekam na ta kosmetyczke jak dziecko czekajace na Sw. Mikolaja, podekscytowana co tym razem bedzie w srodku. 
Jesli macie ochote zajrzec razem ze mna do srodka i przekonac sie co kryje sie w marcowej saszetce to zapraszam. ㋡





















Na pierwszy plan marcowego glam bag wysuwaja sie dwa pelnowymiarowe produkty:
Glam Shadow NYX Cosmetics - przesliczny cien do powiek.
Dostepny w roznych dlugotrwalych odcieniach, ktore zapewniaja
ekstremalny kolor i blyszczace wykonczenie. Dzieki dodanej dawce blasku na pewno pozwoli kazdej kobiecie wyroznic sie z tlumu.  Powiem krotko jestem zakochana - dobra aplikacja, silny pigment, piekny kolor. Ja otrzymalam odcien - sentiment (GS18) - brazowy z niewielka domieszka rozowego oraz drobinkami zlota. Produkt - 1.7 g.
Bardzo lubie kosmetyki firmy NYX i najczesciej jestem bardzo zadowolona z kazdego ich produktu. Tym razem jest tak samo. :-) 





Ivory Lace Highlighter Pencil od CHELLA - swiezy dosc neutralny olowek rozjasniajacy w kolorze kosci sloniowej. Moze byc takze stosowany na kosci czola. Zakrywa cienie, przebarwienia i czerwone plamy. Dodatkowo, kredka ta moze byc uzywana do rozjasniania okolicy oczu, stosujac ja do linii wodnej i wewnetrznych kacikach oczu. Idealny rowniez dla podkreslenia pieknego usmiechu, eliminujac cienie i zapobiegajac rozmazywaniu sie szminki - stosujac przy luku Cupida oraz wzdluz linii warg. Tak wiele zastosowan w jednym idealnym olowku!!! Za to go polubilam. ❥❥❥ Uzywam go prawie caly czas przy codziennym makijazu.  Pelnowymiarowy produkt - 1.4 g. 





LANEIGE BB Cushion - rewolucyjny krem BB. Jest pierwszym, inowacyjnym produktem na swiecie,  który oferuje pielegnacje
5-w-1 w bardzo wygodnej kompaktowej formie. Wspierany przez SPF 50+ jest szerokim spektrum ochrony przed promieniowaniem UVA/UVB. Naukowo opatentowana, pierwsza tego rodzaju poduszka powietrzna skladajca sie z ponad 800.000 komorek powietrznych i przeciwbakteryjnych pozwala aplikowac tylko odpowiednia ilosc produktu. Forma aplikacji, rozjasnia, poprawia kolor i lagodzi wszystkie rodzaje skory, utrzymuje sie przez caly dzien.


Glowne zalety 5-w-1 kremu BB (wedlug producenta):
1/ rozjasnia, chroni i nawilza skore zapobiegajac jednoczesnie polyskwi -  doskonaly dlugotrwały zasieg;
2/ naukowo opatentowana poduszka pozwala dostarczyc tylko odpowiednia ilosc produktu, dajac skorze naturalny kolor;
3/ optymalna  woda mineralna nawilza skore natychmiast po nalozeniu produktu;
4/ nowoczesna technologia pozostawia skore rownomiernie stonowana i pieknie roswietlona;
5/ szerokie spektrum SPF 50+ blokuje szkodliwe promienie UVA i UVB.
Unikalna konstrukcja kompaktowa produktu nadaje sie idealnie do podrozy lub ponownego uzycia. 
Nie mialam jeszcze okazji wyprobowac tego produktu, ale mysle ze bedzie fajny. Ostatnio namietnie uzywam kremu CC + lecz innej firmy i jestem bardzo zadowolona.
Od IPSY otrzymalam probke z poduszka oraz trzema odcieniami kremu BB: light, medium, dark (kazde po 6 g). Mysle ze dla mnie bedzie idealny kolor light, ale musze zobaczyc jak bedzie sie komponowac z moja skora. Produkt bardzo ciekawy i wydaje mi sie, ze bedzie to moj kolejny zakup pelnowymiarowego opakowania.



















Dr Brandt Skincare anti-aging mattifying lotion - wolny od oleju, lekki balsam matujacy do twarzy. Przeznaczony glownie do cery tlustej. Dostalam dosc spora probke bo 7,5 g.
Nastepna rewelacja zachwalana przez producenta: "formulowany z komorek macierzystych jabloni, aby opoznic naturalne oznaki starzenia poprzez utrzymanie długowiecznosci i aktywnosci komorek macierzystych skory. Jednoczesnie retinol stymuluje odnowe komorek i poprawia wyglad zmarszczek. Wielozadaniowosc formuly dr Brandta zapewnia anti-aging i minimalizacje porow oraz korzysci matujace.

  • bez oleju
  • pomaga opoznic naturalne oznaki starzenia, zachowujac trwalosc i aktywnosc komorek macierzystych w skorze
  • stymuluje nowy obrot komorek, poprawiajac wyglad linii zmarszczek
  • zwieksza rezerwy wody, ogranicza utrate wody i poprawia funkcjonowanie bariery lipidowej aby zrownowazyc poziom nawilzenia."
Czy aby na pewno tak dziala nie wiem, nie mialam jeszcze okazji go wyprobowac, ale powiem Wam szczerze nie do konca wierze w ten balsam. Wszyscy prodycenci obiecuja "cuda" a tak naprawde kremu "cud" ktory zniweluje zmarszczki itp. nie ma. :-( 




Ostatni produkt to COOLWAY Glow Oil Treatment - olejek leczniczy do wlosow. Od jakiegos czasu szukalam dobrego oleju do wlosow a tutaj taka niespodzianka od IPSY ....jakby czytali w moich myslach.
Informacje od producenta: "zwykle oleje wykoczeniowe zostaly zaprojektowane, aby dodac zywiolowosc wlosom, ale czesto zawieraja siarczany, parabeny, alkohol i inne składniki, ktore moga uczynic wlosy matowe, suche i wyblakle. Coolway Glow nie zawiera zadnego z tych szkodliwych skladnikow. Laczy on w sobie naturalna i bogata w składniki odzywcze formułe witaminy E i ekstrakt z wodorostow morskich (Porphyra), ktore utrzymuja wilgoc i rownowage, wiec wlosy pozostaja piekne i blyszczace przez caly dzien. 
Glowne zalety produktu:

  • pozostawia pelny, blyszczacy, estetyczny wyglad na ostatnim etapie schematu pielegnacji włosow
  • zawiera ekstrakt Porphyra - algi do dodatkowego odzywiania i nawadniania 
  • nadaje się do wszystkich rodzajow wlosow, w tym wlosow farbowanych
  • nietoksyczna formula wolna od parabenow, ftalanow i chlorku sodu
  • bezalkoholu." 
Pojemnosc probki to 10 ml. Wystarczy mi na jakis czas. Prawie o nim zapomnialam ..... jak moglam, przy nastepnej okazji musze go wyprobowac. 

Jak oceniam ta kosmetyczke z zawartoscia? Super.... na pewno wszystkie zuzyje, albo podaruje znajomym. Nie wszystkie produkty jeszcze mialam okazje przetestowac, ale nadrobie zaleglosci. Cien do powiek i kredka trafione w dziesiatke, tego szukalam. 
Juz mam kwietniowa przesylke od IPSY jest jescze lepsza od marcowej, ale o tym to Wam opowiem w kolejnym poscie ❤❤❤

A jak Wam sie podoba nowa kosmetyczka od IPSY i jej zawartosc?  
Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

8 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie tym kremem BB, daj znać jak się sprawdzi w praktyce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj tak i bardzo ciekawie wyglada na oku. :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dzieki ......kwietniowa tez jest super :-)

      Usuń
  4. Kinder niespodzianka dla dorosłych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość raczej na plusik ;)

    OdpowiedzUsuń