sobota, 9 sierpnia 2014

Kolekcja pedzli SEPHORA - Hit czy Kit ? ☝☟

Moja przygoda z makijazem zaczela sie jakis czas temu, ale tak naprawde zaczelam sie tym bardziej interesowac okolo 5 lat temu. Moja cera dlugo, dlugo nie wymagala ode mnie wiekszego zainteresowania, czy uwagi. Moj makijaz ograniczal sie do delikatnego podkreslenia oczu, pomalowania rzes i delikatnie ust. Od czasu do czasu na specjalne wyjscia robilam sobie nieco dokladniejszy makijaz z nalozeniem fluidu, pudru, rozu czy mocniejszego podreslenia oka. Dopiero z wiekiem moja cera zaczela wymagac wiekszej pielegnacji. Zaczely sie pojawiac lekkie cienie pod oczami, piegi czy przebarwienia na twarzy... tak wiec musialam dzialac. Zaczelam wiecej sie tym tematem interesowac ... czytac oraz ogladac filmy na youtube jak zrobic idealny makijaz, jak ukryc niedoskonalosci, jakich pedzli do tego uzyc, czy produktow. Tematyka ta pochlonela mnie zupelnie.  Ucze sie caly czas i probuje nowych produktow ... wiele jeszcze przede mna. Do perfekcji mi daleko, ale jestem dumna z tego czego sie nauczylam i jakie osiagam efekty. Mysle rowniez w przyszlosci o jakims kursie makijazu tutaj na Florydzie, ale najpierw musze opanowac lepiej jezyk angielski. ㋡


Moje pierwsze pedzle, ktore mialam nie byly profesjonalne i pochodzily glownie z firmy Oriflame lub innych nieznanych firm. Tak naprawde nie przywiazywalam do tego wiekszej uwagi. Dopiero teraz widze jakie to wazne miec dobre i bardziej precyzyjne przedmioty do makijazu. 
Skusilam sie jakis rok temu na Kolekcje pedzli Sephora, chcialam miec komplet profesjonalnych pedzli... jakie bylo moje zaskoczenie, ale o tym opowiem w dalszej czesci posta. 


Producent zachwalal swoj produkt twierdzac, ze SEPHORA COLLECTION to wysokiej jakości zestaw osmiu pedzli  do oczu, policzkow i cery. Zastosuj wszystkie swoje ulubione kosmetyki wykorzystujac do tego wygodny zestaw pedzli, ktory mozna z latwoscia spakowac do dolaczonego etui i zabrac ze soba w podroz. 

Zestaw ten zawiera: 

- Powder brush
- Small contour brush
- Fan brush
- Blending shadow brush
- Precision shadow brush
- Smudge brush
- Angled liner brush
- Brow comb/brush  (grzebien/szczotka do brwi)
- Travel roll (etui podrozne na pedzle). 




Zestaw ten wyprodukowany w Chinach kosztowal $ 62 (jego wartosc to $ 160) uwazam, ze i tak dalam za duzo. Mozna nadal go kupic w sklepie Sephora, czy online (zobacz tutaj), choc ja nie polecam. Dlaczego?... zaraz Wam dokladnie opisze. 


Wszystkie pedzle sa dwukolorowe, jasne a na koncu lekko przyciemniane, syntetyczne, ale nie wiem dokladnie z czego sa wykonane - producent nie napisal na opakowaniu. Sa miekkie, mile w dotyku i w miare sprezyste, lecz nie sa najlepszej jakosci. Moga miec wielka wartosc dla osob poczatkujacych, ale nie dla mnie. Juz po jakims czasie ich uzywania - glownie trzech najwiekszych: powder brush, small contour brush i fan brush - zauwazylam ze zaczely wypadac z nich wloski, co bardzo przeszkadzalo mi w wykonywaniu codziennego makijazu. Nie jestem specjalistka w tej dziedzinie, ale uwazam ze tak byc nie powinno. Pedzle te pralam juz wielokrotnie i ilosc wypadajacych wloskow zwiekszala sie. Nie zwrocilam ich do sklepu, choc powinnam, poniewaz nie wszystkie sa takie zle. 



Warty docenienia  jest pedzel fan brush tzw. wachlarz... mimo wypadajacych z niego wloskow. U mnie sprawdzil sie w dwojaki sposob, nie tylko do omiatania twarzy z drobinek, ktore osypuja mi sie podczas wykonywnia makijazu, ale rowniez jako pedzel do delikatnego nakladania rozu. 


Najwiecej korzystam z pedzli do oczu i brwi. Najbardziej jestem zadowolona z pedzla do blendowania (blending shadow brush), ktory dobrze rozciera moje cienie. Nie jest to pedzel idealny ale na dzien dzisiejszy mi wystarcza. Precision shadow brush sprawuje sie doskonale do precyzyjnego nalozenia cienia na gorna powieke, natomiast smudge brush jest niezawodny do nalozenia i roztarcia delikatnie cienia pod dolna linia rzes. 
Najmniej jak do tej pory korzystalam z angled liner brush .... nie moge sie do niego na razie przekonac. Do podkreslenia oka, czy brwi uzywam zazwyczaj kredki lub eyelinera. 
Nigdy mnie natomiast nie zawiodl - z oczywistych powodow - brow comb/brush (grzebien/szczotka do brwi) nie wypadaja z niego zadne wloski. Jest swietny do rozczesywania rzes i brwi. 

Najciekawsze i najbardziej praktyczne z calego zestawu jest eleganckie, skoropodobne czarne i bardzo poreczne etui. Opakowanie jest bardzo funkcjonalne i swietnie nadaje się na wszelkie wyjazdy. Zmiesci sie w nim spora ilosc pedzli, ktore mam nadzieje niedlugo nabyc. ❤❤❤ 


Podsumowujac uwazam, ze zestaw pedzli SEPHORA COLLECTION to nie do konca dobry zakup. Wydaje mi sie, ze to raczej kit ☟ niz hit. Z calego zestawu tylko kilka nadaje sie praktycznie do uzytku. Jedynie piekne etui bedzie mi sluzylo na dluzej. Na pewno pojedyncze pedzle firmy Sephora sa swietne, natomiast ten zestaw niezupelnie. Zakupilam juz nowy maly zestaw pedzli i dwa pojedyncze innej firmy, z ktorych jestem bardzo zadowolona. O tym to jednak opowiem w innym poscie. 

Jestem ciekawa, czy lubicie takie zestawy pedzli? Co o nich sadzicie? Dajcie znac! 


                                     INSTAGRAM  /  FACEBOOK

Brak komentarzy: