sobota, 26 września 2020

Remont małej toalety

Wreszcie zmobilizowałam się do napisania dla Was wpisu odnośnie remontu mojej małej toalety. Mam nieduże mieszkanie, lecz posiadam jedną pełną łazienkę i małą toaletę dla gości. Na remont dużej łazienki muszę jeszcze poczekać. Teraz przyszła pora na to małe pomieszczenie, gdyż dodatkowo jest to również nasza spiżarnia. 
Wiekszość to praca mojego męża z minimalnym moim wkładem ..... sprzątanie i końcowe dekorowanie. Cały remont trwał ponad miesiąc z tego wzgledu, że mój mąż robił to w wolnym czasie od pracy. Były też rzeczy banalne do wykonania, które miały być skończone w godzinę a jednak zamieniały się w dwudniowy projekt (czekanie na hydraulika).......takie są niestety uroki starego budownictwa. 
Zacznę jednak od początku ....zainteresowanych zapraszam do dalszego czytania. 





Kiedy podjeliśmy decyzję, że remontujemy małą toaletę musielismy kupić dosłownie wszystko nowe, oprócz sedesu. Nie było to łatwe zadanie, gdyż chcielismy to zrobić nie wydając "fortuny". Czasami zwykła szafka może kosztować ponad $ 500. 
Zdecydowałam, że toaleta będzie urządzona w stylu morskim...... piasek, muszelki i inne plażowe dodatki. Wybrałam również białe meble, gdyż rozjaśnią już i tak małe pomieszczenie oraz srebrne dodatki. 🚢🌴 ⚓







Ostatecznie szafkę wraz z umywalką, kran i inne akcesoria z nią związane (rurki, zawory itp.) kupiliśmy w sklepie Home Depot. Tam też były kupione kafelki na podłogę. Zdecydowałam, że jasno szare kafle będą idealnie pasować do tego nowego wystroju toalety. Moim zdaniem wyglądają bardzo łądnie. 
Mój mąż z położeniem ich miał trochę pracy, gdyż najpierw musiał usunąć dwie wartwy starego linoleum. Wyobrażacie sobie, że ktoś położył nowe linoleum na stare .....okropność. 




Piękne srebrne lustro, szary dywanik na podłogę, ręczniczki, stojak na papier toaletowy, kosz na śmieci i inne małe dodatki oczywiście kupiłam w moim ukochanym sklepie Ross......po bardzo atrakcyjnych cenach. Nie uwierzycie kochani, ale za lustro zapłaciłam jedyne $10. 




Lampę do łazienki poszukiwałam chyba najdłużej. Nic mi się nie podobało, albo były za duże, za drogie i w dziwnych kształtach. Ostatecznie tą przypominającą morską latarnie z dwoma kinkietami kupiłam w sklepie LOWE'S. Tam też kupiłam (o ile dobrze pamiętam) ten srebrny wieszak na ręczniki w kształcie kotwicy .....czyż nie jest uroczy.⚓👍




Tą piękną dekoracyjną półkę w szarym kolorze kupiłam już bardzo dawno w sklepie Ross. Nie uwierzycie.... czekała ona prawie rok czasu na remont toalety. Tak mnie wtedy urzekła, że kupiłam ją bez zastanowienia. Głównie z myślą o nowej małej łazience. Wiem, że nie do końca tam pasuje, ale mi się tak podoba - dlatego, że jest kompletnie inna od całej reszty.  



Zapomniałabym wspomnieć o ramkach i zdjęciach. 
Srebrne ramki zakupiłam w sklepie Michaels a te pozostałe w Rossie. Jeśli chodzi o zdjęcia z motywami plażowymi to oczywiście dzieło mojego męża Nicholasa -  CLICKBYNICK . Jak wiecie to on głównie robi zdjęcia, które oglądacie na moim blogu. Teraz niektóre z nich możecie zakupić dla siebie .....serdecznie zapraszam. 👍😘 




Na koniec jeszcze parę słów o dwóch białych szafkach, które imitują małą spiżarnie. Kupiliśmy je w sklepie IKEA, po bardzo atrakcyjnej cenie (około $ 70 za sztukę). Jedna jest połóżona na drugą i obie przymocowane są do ściany. Ciężko było kupić jedną dużą zamykaną szafkę, żeby nam pasowała, tak więc zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie. Jestem bardzo z nich zadowolona. Teraz mogę wreszcie pochować wszystkie potrzebne produkty: proszki, płyny do prania, przenośną lodówkę na plażę (cooler bardzo popularny w USA), wodę w butelkach, słoiki i inne produkty. Kiedyś wszystkie te rzeczy znajdowały się  na zewnątrz i nie wyglądało to estetycznie. 
 

Jak widzicie toaleta zostala pomalowana na biały kolor co moim zdaniem idealnie pasuje do tego małego pomieszczenia. Myślałam wcześniej o jasnym szarym kolorze, ale nie chiałam jej optycznie pomniejszać. A Wy co sądzicie?

Poniżej kilka zdjęć starych szafek i postepującego procesu. To było małe wyzwanie. 😎





Teraz jestem na etapie poszukiwania kafelek na podłogę i nowych mebli do sypialni. Zaraz po urlopie zabieramy się za nowy projekt. 

Ciekawa jestem jak Wam się podoba moja nowa mała toaleta? 

Zapraszam też na mój:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG


15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Bardzo ładny efekt końcowy.

Life in America pisze...

Dziękuję bardzo ;-)

Anonimowy pisze...

Ale cudnie wyszlo!!!! Mistrzostwo!

AgulaW

Life in America pisze...

AgulaW dziękuję .....mnie też się podoba. ;-)

My strawberry fields pisze...

Super zmiany, wyszło bardzo stylowo i ładnie :)

Life in America pisze...

My strawberry .....o tak i ciekawie. ;-)

Królowa Karo pisze...

Bardzo ładnie Ci to wyszło finalnie, choć przyznam, że spiżarnia w toalecie jest dla mnie dość zaskakująca :)

Life in America pisze...

Królowa Karo .....dziękuję. ;-) Czasami trzeba wykorzystać pustą przestrzeń. ;-)

Alsanit pisze...

W swoim mieszkaniu mam nawet mniejsza toaletę, jeszcze z wanną (z której nie chce rezygnować). Miejsca jest mało, więc postawiłem na półki ścienne. U Ciebie ta jedna duża szafa to też dobry pomysł. I ogólnie tak ładnie oraz przyjemnie :)

Life in America pisze...

Alsanit ....dziękuję. Czasami w małych łazienkach czy toaletach trzeba pokombinować żeby pomieścić wszystko. ;-)

Dorota pisze...

Piękna toaleta, bardzo lubię białe szafki :)

Dominika Starańska pisze...

Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

Life in America pisze...

Dominika .....dziękuję bardzo. ;-)

Dominika Starańska pisze...

Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

Dagmara Fafińska pisze...

Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.