pi膮tek, 30 pa藕dziernika 2020

Urodzinowe wspomnienia 馃槃馃巶馃巿

27 wrze艣nia obchodzi艂am moje 47 urodziny.... sta艂am si臋 wi臋kow膮 pani膮. 馃槃馃巶馃巿
Najcz臋艣ciej 艣wi臋tuj臋 urodziny poza domem. Wtedy jedziemy razem z moim m臋偶em na kilkudniowy wypoczynek. Czasem jest to tylko kolacja we dwoje. W tym roku mia艂am spedzi膰 ten czas z rodzin膮 w Polsce, niestety nie uda艂o si臋.....pandemia pokrzy偶owa艂a wszystkie plany. 
Jednak mimo tego czeka艂y mnie a偶 trzy niespodzianki .....Je艣li jeste艣cie zainteresowani co to by艂o zapraszam do dalszego czytania. 馃槏





W dzie艅 samych urodzin m贸j m膮偶 zabra艂 mnie na romantyczn膮 kolacj臋 do restauracji. Mia艂am wreszcie okazj臋 艂adnie si臋 ubra膰 i umalowa膰. Siedzenie w domu podczas pandemii nie sprzyja艂o mojemu samopoczuciu i o makija偶u mog艂am zapomnie膰.....nie by艂o zbyt wiele sposobno艣ci na jakie艣 uroczyste wyj艣cia. 
Sp臋dzili艣my ten dzie艅 sami przy drinku, smacznych daniach i 艣wietnych humorach. Uwielbiamy swoje towarzystwo i w takie dni jak ten nie musimy mie膰 hucznej imprezy.



By艂a te偶 ma艂a sesja fotograficzna (oczywi艣cie m贸j osobisty fotograf to m贸j m膮偶 Nicholas - ClikbyNick), kt贸rej efekty mo偶ecie zobaczy膰 poni偶ej. 




Kolejny tydzie艅 to urodzinowa niespodzianka w艣r贸d moich przyjaci贸艂 i znajomych. W sumie mia艂a to by膰 urodzinowa niespodzianka dla naszej kochanej Ewuni, kt贸ra obchodzi urodziny dwa dni wcze艣niej ni偶 ja. Na miejscu okaza艂o si臋, 偶e i dla mnie dziewczyny zrobi艂y ma艂e "surprise" ......kwiaty, prezenty i tort. 艢wietowa艂y艣my we dwie urodzinki. Wspania艂e wspomnienia i niezapomniane chwile, w jak偶e trudnym dzi艣 czasie. 






Ostatnia urodzinowa atrakcja to wsp贸lny wyjazd do miejsca o kt贸rym marzy艂am ju偶 od do艣膰 dawna. By艂o kilka innych postoj贸w podczas tych wakacji, lecz g艂贸wn膮 pere艂k膮 naszej podr贸偶y by艂 Hotel Mountain Lake Lodge (Ich strona) w stanie Virginia. Przepi臋kna okolica, gdzie nakr臋cany by艂 film "Dirty Dancing". Ka偶dy z Was na pewno zna ten film i ogl膮da艂 go setki razy. Ja mog臋 ogl膮da膰 go non stop. Cudownie jest by膰 w takim miejscu, gdzie rozgrywa艂a si臋 akcja hitowego filmu, gdzie Baby ta艅czy艂a z Johnny Castle i oboje odkryli mi艂o艣膰 w rytmie MAMBO.....och rozmarzy艂am si臋. 馃挀馃拫馃拑





W dzie艅 przyjazdu do hotelu troch臋 pada艂o i by艂a g臋sta mg艂a, tak g臋sta jak bita 艣mietana .....przez chwil臋 by艂am przekonana, 偶e trafi臋 na 呕wirka i Muchomorka 馃槀 (mam nadziej臋, 偶e pami臋tacie t膮 bajk臋). Natomiast w drugi dzie艅 pobytu obudzi艂o nas pi臋kne s艂o艅ce. A jesienne kolory drzew sprzyja艂y pi臋knym fotografiom i spacerom. 
By艂o tam naprawd臋 cudownie i mog臋 z czystym sercem poleci膰 Wam to miejsce.





Wi臋cej informacji o naszym pobycie i wi臋cej zdj臋膰 b臋dzi臋cie mogli zobaczy膰 w odr臋bnym wpisie. 

My艣l臋, 偶e te urodziny by艂y wyj膮tkowe i z ca艂ego serca dzi臋kuj臋 mojemu m臋偶owi Nickowi za wspaniale zorganizowany wyjazd. 馃挀馃拫馃挄馃憚
Ciekawa jestem co przyniesie nast臋pny rok????

A jak Wasze urodziny przebiega艂y w tym roku?

Mo偶ecie mnie te偶 zobaczy膰 na:
...........................................................................
DZI臉KUJ臉 ZA KA呕DY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ W艁A艢CICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJ膭CE LINKI (DO BLOG脫W, SKLEP脫W ITP.) NIE B臉D膭 UDOST臉PNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Z t膮 wiekow膮 pani膮 to przesadzi艂a艣:)
Pi臋kne zdj臋cia i fantastyczne miejsce. Jak ja marz臋, 偶eby tam si臋 znale藕膰, aaaaach.
Niesamowity prezent na urodziny!

Sciskam mocno, trzymaj si臋 w zdrowiu

AgulaW

Life in America pisze...

AgulaW ....troszk臋 偶artowa艂am nie czuj臋 si臋 staro, cho膰 czasami zdrowie dokucza......mimo to jestem pozytywnie nastawiona. Dzi臋kuj臋 za mi艂e s艂owa.
M贸j m膮偶 ma cz臋sto super pomys艂y niespodzianki.
Pozdrawiam i du偶o zdr贸wka 偶ycz臋. ;-)

Anonimowy pisze...

Asiu,

gdzie obiecany post o waszej wycieczce?

Life in America pisze...

Zbieram si臋 do jego napisania .....ci臋偶ko mi. Remont i poszukiwania mebli wyczerpa艂y mnie. ;-)