pi膮tek, 31 sierpnia 2018

Moja ma艂a kolekcja torebek Michael Kors 馃槏馃憸馃挀

Torebki firmy Michael Kors uwielbiam od do艣膰 dawna. Jak dla mnie s膮 w przyst臋pnej cenie i dobrej jako艣ci. Oczywi艣cie marzy mi si臋 pi臋kna torebka Chanel czy Louis Vuitton, ale ceny ich s膮 kosmiczne. Nie jestem osob膮, kt贸ra wydaje na torebk臋 tysi膮ce dolar贸w......wybieram raczej podr贸偶e. 馃槝
Dzi艣 chcia艂abym Wam przedstawi膰 moj膮 ma艂膮 kolekcj臋 torebek Michael Kors. Mam ich a偶 5 sztuk, a mo偶e tylko 5 .......nie wiem, czy to ma艂o czy du偶o. M贸j m膮偶 twierdzi, 偶e mam ich definitywnie zbyt wiele. Bardzo je lubi臋 i jestem z nich zadowolona. Poni偶ej przedstawiam Wam ca艂膮 moj膮 kolekcj臋 .........zapraszam. 馃槏馃憸馃挀




Pierwsz膮 torebk臋 jak膮 kupi艂am tej firmy to Jet Set Travel Medium Saffiano Leather w kolorze jasny br膮z (be偶owy). Wielozadaniowa torba, kt贸ra jest najlepszym towarzyszem w podr贸偶y. Pasuje mi do wielu stylizacji. Wykonana ze sk贸ry Saffiano (podobna tutaj). Ma kilka kieszeni, kt贸re zapewniaj膮 porz膮dek, a g贸rny zamek b艂yskawiczny zapewnia, 偶e podstawowe rzeczy pozostaj膮 na miejscu.



Mam j膮 ju偶 chyba 3 lata. Nie pami臋tam dok艂adnie jej ceny, ale nie by艂a droga. Bardzo dobrze si臋 sprawuje, nic si臋 z ni膮 nie dzieje. Wygl膮da tak jakbym j膮 kupi艂a wczoraj. Jest rewelacyjna. Ma tylko jedn ma艂膮 wad臋, je艣li na艂o偶臋 troch臋 rzeczy do niej to jest ci臋偶ka. Jak wida膰 ma zoty napis Michael Kors i s艂ynny z艂oty firmowy breloczek, natomiast ten r贸偶owy pomponik sama zawiesi艂am, 偶eby nie by艂a taka smutna. 馃憚馃尭馃挆


Kolejna nieco mniejsza to Charlton Small Leather Cross Body Bag w kolorze Celadon (seledynowym, bardziej mi臋towym). Sk贸rzana ma艂a torebka, kt贸ra ma regulowany pasek poprzeczny. Posiada jedn膮 tyln膮 kiesze艅 zapinan na zatrzask oraz dwie mae kieszonki w 艣rodku. Zamkni臋cie ma na klap. Jedyna, kt贸ra ma srebrne dodatki. Jest idealnym dodatkiem do mojej maej kolekcji (podobna tutaj), cho膰 ze wzgl臋du na rozmiar rzadko j膮 nosz臋. Zap艂aci艂am za ni膮 2 lata temu przysowiowe grosze w sklepie Ross. Bardzo j lubi i pomimo, 偶e jest ma艂a mie艣ci najwa偶niejsze rzeczy: telefon, puder, szmink臋, prawo jazdy i inne drobnostki. 馃憸馃挋馃槝




Nastpna torebka z mojej kolekcji to Dakota Dark Khaki LG Hobo Leather Bag. Ta elegancka i modna torebka z fr臋dzlami w kolorze ciemnego khaki zaprojektowana przez Michaela Korsa jest idealna na jesienne i zimowe dni (podobna tutaj). Styl Dakota przypomina styl "boho". Wykonana jest z zamszu ze z艂otymi okuciami. Ma kr贸tki pasek i zapi臋cie na suwak oraz zoty firmowy breloczek. W 艣rodku posiada kiesze艅 zapinan na zamek od wewn膮trz z 6 kieszeniami na karty kredytowe, z drugiej strony posiada kieszonk臋 antypo艣lizgow膮. Jak widzicie na zdj臋ciu ma te偶 z艂ote 膰wieki znajduj膮ce si臋 tylko po jednej stronie. 



Uwielbiam j cho膰 nosz臋 g艂贸wnie w zimniejsze dni. Mam do niej idealnie dobrane krtkie botki z frdzlami. Musz臋 troch臋 uwa偶a膰, gdy偶 zamsz lubi si臋 brudzi膰, cho膰 jak na 1,5 roku u偶ywania wygl膮da rewelacyjnie. Zap艂aci艂am za ni膮 oko艂o $ 80. 


Czarn膮 ma艂膮 sk贸rzan torebk臋 - Fulton Small Flap Leather Shoulder Bagmam dopiero od roku. Nosz臋 j bardzo cz臋sto, zw艂aszcza na imprezy. Jest wykonana z mikkiej sk贸ry. Jej czarny kolor pasuje do wi臋kszo艣ci moich stylizacji, cho膰 mog艂aby mie膰 d艂u偶szy pasek (podobna tutaj)Jak wida膰 ma z艂ote okucia, zapi臋cie na przedni膮 klap臋 z magnesem i logo firmy. 



W 艣rodku jedna kiesze艅 jest zapinana na suwak, natomiast dwie pozostale to mae otwarte kieszenie. Posiada tak偶e tylni kiesze艅 z zapi臋ciem na magnes. Jak na tak ma艂膮 torebk臋 jest bardzo pakowna, mie艣ci si臋 w niej nawet m贸j du偶y portfel. Oczywiscie bya niedroga, jak na t firme, tak wi臋c musia艂a znale藕膰 si臋 w mojej kolekcji. 馃槏馃拫


Ostatni m贸j nabytek to Small Sloan Leather Crossbody Fuchsia Flap (podobna tutaj). Czy偶 nie pi臋kna torebka? Idealna na co dzie艅, jak i na specjalne okazje. Jej cudowny kolor fuksji urzek mnie cakowicie......musiaam j mie膰.  馃挆馃巰馃尯 Ma mi臋kk sk贸r i wiele kieszeni. W 艣rodku ma dwie kieszenie zapinane na suwak oraz jedn otwart膮 na zewntrzPosiada tak偶e zewn臋trzna kiesze艅 z ty艂u z zapi臋ciem na magnes. Jak wida膰 ma r贸wnie偶 z艂ote okucia, zapi臋cie na zatrzask obrotowy z klapk膮 i napisem firmy. Regulowany pasek (zoty 艂a艅cuch) pozwala nosi膰 j zar贸wno na ramieniu jak i na krzy偶



Mimo, 偶e jest ma艂a mie艣ci wiele: ma艂y portfel, telefon, puder, szmink臋 i inne drobiazgi. Kosztowa艂a mnie niewiele oko艂o $ 80. 馃槏馃憤馃憚

To ju偶 wszystkie moje torebki firmy Michael Kors, kt贸re posiadam na dzie艅 dzisiejszy. Mam nadziej臋, 偶e ten post spodoba艂 Wam si臋 i chcecie wicej takich. Mo偶e w nied艂ugim czasie przedstawi臋 Wam moj膮 kolekcj臋 perfum lub bi偶uterii o ile b臋dziecie zainteresowani. 馃槝

A Wy lubicie torebki Michael Kors? Dajcie zna膰 kt贸ra torebka wpad艂a Wam w oko! 

Mo偶ecie mnie te偶 zobaczy膰 na:
...........................................................................
DZI臉KUJ臉 ZA KA呕DY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SI臉 PO ZATWIERDZENIU PRZEZ W艁A艢CICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJ膭CE LINKI (DO BLOG脫W, SKLEP脫W ITP.) NIE B臉D膭 UDOST臉PNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG

9 komentarzy:

Aleksis-Aliss pisze...

艢liczne torebki!


Zapraszam do mnie:
BLOG

INSTAGRAM

Aga pisze...

艢liczne torebki , nigdy ich nie za wiele!!!!
Ja kiedy艣 uwielbia艂am torebki Coach, teraz przerzuci艂am si臋 na Michaela Kors’a—wydaj膮 mi si臋 bardziej klasyczne.
Fajnie by艂oby poczyta膰 o kolekcji perfum

Life in America pisze...

Dzi臋kuj臋 Aga. Te偶 tak my艣l臋, 偶e torebek nigdy za wiele. ;-)

My strawberry fields pisze...

Bardzo 艂adna kolekcja! Mam trzy torebki tej marki i jestem z nich bardzo zadowolona! 艢wietna jako艣膰 i design!

Life in America pisze...

Dzi臋kuj臋 My strawberry fields. ;-) s膮 艣wietne.

Anonimowy pisze...

Sie nie znam. Kompletnie:)
Nawet nie wiedzialam, ze takie istnieja.
Jak to sie czlowiek cale zycie uczy!
Ale ladne sa.
Pzdr.
AgulaW

Life in America pisze...

Dzi臋kuj臋 Agula. Torebki MK s膮 bardzo popularne a najbardziej w Europie....dziwi臋 si臋, 偶e o nich nie s艂ysza艂a艣. ;-)

Anonimowy pisze...

Ja mam jedna torbe: meska listonoszke skorzana. I jeden plecak maly. I dla mnie to az za duzo:)
Taki typ jestem. Pewnie dlatego nie slyszalam. Ale z tych Twoich najbardziej podobala mi sie mala czarna.
Pzdr cieplo
AgulaW

Life in America pisze...

To jeste艣 nie wymagaj膮c膮 kobiet膮 AgulaW. Ja uwielbiam torebki i ci膮gle ich mi ma艂o, jedynie m贸j m膮偶 mnie hamuje, 偶eby nie kupi膰 nowej. ;-)