czwartek, 16 listopada 2017

Październikowe przyjemności 🍂🌿🍁


Październik upłynął mi błyskawicznie choć nic wyjątkowego się nie działo .....zwykłe codzienne czynności, praca i relaks oraz kilka spotkań z przyjaciółmi. Udało mi się też wyciągnąć mojego męża na dwie wycieczki rowerowe .....co w naszą florydzką, jesienną pogodę było czystą przyjemnością.
Nie przeciągając zapraszam na październikowe  przyjemności. 😎💋🚲




Na początku miesiąca kolejny raz byliśmy ze znajomymi w słynnej amerykańskiej restauracji Jaxson's Ice Cream Parlor & Restaurant w Dania Beach. Staromodna Lodziarnia i Restauracja słynąca z przepysznych lodów i ogromnych hot dogów. Ekscytujące miejsce dla całej rodziny! Mój mąż oczywiście musiał zjeść tego słynnego największego hot doga.





Jak wcześniej wspominałam w październiku byliśmy na dwóch wycieczkach rowerowych. Pierwsza to zwiedzanie okolic Boynton Beach. Pogoda dopisywała nam znakomicie. 🍂🌿🍁







Druga wycieczka to już dłuższa wyprawa. zwiedzaliśmy okolice Parkland a potem pognało nas na obrzeża Eveglades. Mój mąż dał mi tak w kość - przejechaliśmy około 26 km, że na drugi dzień wszystko mnie bolało. Było cudownie, ale na takie długie wycieczki następnym razem się nie wybiorę, bo muszę uważać na swoje kolano. ;-) 🌄🚴🌴








Były też oczywiście wieczorne spacery z Fiona przy kanale w Coral Springs oraz przy plaży w Pompano Beach......poniżej kilka zdjęć. 










W weekend Halloweenowy mieliśmy w planach przebrać się i wybrać się gdzieś do miasta, lecz lało jak z cebra, że sobotni wieczór spędziliśmy w kinie oglądając aż dwa straszne filmy: horror i kryminał.....wiec było klimatycznie przerażająco. 
Natomiast w ostatni dzień miesiąca w Halloween byliśmy na paradzie w miejscowości Wilton Manors ......jak co roku dużo przebierańców. Pomysły na kostiumy były dość ciekawe .....sami zobaczcie na zdjęciach. 🎃












październiku był czas na trzy nowe polskie seriale:
1/"DIAGNOZA" - świetny i bardzo wciągający serial kryminalny. Czasem jedno nieoczekiwane wydarzenie może nieodwracalnie zmienić dotychczasowe życie. Co się stanie, jeśli pewnego dnia ockniesz się i odkryjesz, że nie wiesz, kim jesteś, kogo kochasz i na czym ci zależy? dobra obsada, a Maja Ostaszewska grająca Annę Nowak jest rewelacyjna. Nie mogę się doczekać jak się on zakończy a może będzie kolejny sezon? 


2/ "W RYTMIE SERCA" - kolejny medyczny serial, choc już nie tak rewelacyjny jak pierwszy. Obsada aktorska świetna. Pan Piotr Fronczewski to klasa sama w sobie, miło też zobaczyć w akcji dawno nie widzianego Mateusza Damięckiego. 


3/"MIASTO SKARBÓW" - serial kryminalny na który natknęłam się przypadkiem. Bohaterkami są dwie siostry - Alicja, genialna historyk sztuki (Aleksandra Popławska), i Ewa, marszandka zajmująca się specyficznymi zamówieniami dla bogatych kolekcjonerów sztuki (Magdalena Różczka). Jedna działa w policji, druga w grupie przestępczej. Trochę mało ciekawy, ale da się obejrzeć.  


Natomiast filmów w tym miesiącu obejrzałam tylko pięć, głównie w kinie. Niektóre są warte polecenia. Zobaczcie co widziałam:
"FLATLINERS" (Linia Życia) - remake słynnego horroru z 1990 r. z Julia Roberts  i Kevinem Bacon. Pięcioro studentów medycyny chcąc dowiedzieć się, co znajduje się tuż za granicą życia, biorą udział w niebezpiecznym, śmiałym eksperymencie. Poprzez czasowe zatrzymywanie akcji serca doświadczają stanów bliskich śmierci. Film na pewno nie dorównuje  pierwszej wersji, ale mnie się oglądało naprawdę dobrze i co najważniejsze - było nieraz przerażająco. Trzyma w napięciu, dobre efekty i dobra rozrywka w kinie.


"THE MOUNTAIN BETWEEN US" (Pomiędzy nami góry) - świetny dramat. Para obcych sobie ludzi przeżywa katastrofę samolotu w górach. Są zdani sami na siebie i mimo poważnych obrażeń muszą walczyć o przeżycie. Dobrze dobrana para aktorska Kate Winslet i Idris Elba. Polecam z czystym sumieniem. Film kapitalny nie ma nudnych scen, cay czas akcja i coś się dzieje.  


"GEOSTORM" - film katastroficzny ogladany w 3D.
Sieć satelitów, która została stworzona do kontroli globalnego klimatu, zaczyna powodować katastrofalne anomalie pogodowe. Zadanie usunięcia awarii zostaje powierzone dwóm braciom, którzy od dawna nie utrzymują ze sobą kontaktu. Muszą oni zdążyć rozwiązać problem, zanim olbrzymich rozmiarów geoburza pochłonie całą planetę. Film okazał się naprawdę bardzo fajny! Super efekty i ciekawa fabuła.....gorąco polecam. 


"JIGSAW" (Pila: Dziedzictwo) - dobry horror. Na terenie całego miasta pojawiają się ciała ludzi, którzy zginęli w różnych przerażających okolicznościach. Śledztwa zaczynają wskazywać nieprawdopodobnego sprawcę, a mianowicie nieżyjącego już Johna Kramera. W tej części nie powracają wątki i znani bohaterowie z wcześniejszych "Pił". Jest to zupełnie nowa historia i sądzę, że to dobrze. Film mi się podobał, a końcówka mnie bardzo zaskoczyła. Warte obejrzenia.  


"THE SNOWMAN" (Pierwszy śnieg) - dramat, kryminałSzef elitarnej ekipy detektywów (Michael Fassbender) prowadzi skomplikowane śledztwo. Wraz z nadejściem zimy ginie kolejna osoba. Detektyw boi się, że do miasta powrócił seryjny morderca. Z pomocą Katrine (Rebecca Ferguson) zaczyna łączyć stare sprawy kryminalne z nowymi brutalnymi zdarzeniami. Wie, że musi rozwiązać zagadkę, zanim spadnie kolejny pierwszy śnieg. Jest dużo negatywnych opinii, ale dla mnie film jest dobry i warty obejrzenia.  


To na tyle październikowych przyjemności. W listopadzie dzieje się o wiele więcej, ale o tym to Wam już opowiem w następnych miesięcznych przyjemnościach. Uciekam do spania a Was pozdrawiam i życzę miłego weekendu. 🌴🌞😎

A jak Wam upłynął październik? Coś ciekawego się u Was wydarzyło? 

Możecie mnie też zobaczyć na:
...........................................................................
DZIĘKUJĘ ZA KAŻDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WŁAŚCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER. 
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI (DO BLOGÓW, SKLEPÓW ITP.) NIE BĘDĄ UDOSTĘPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

11 komentarzy:

Lightside pisze...

kurcze, jak ja dawno nie jeździłam na rowerze, aż zatęskniłam za wycieczkami rowerowymi. Uwielbiam jeździć na rowerze, mogłabym codziennie robić kilometry:)

Life in America pisze...

Rowery to super sprawa. Musisz chyba poczekac do wiosny .....bo w Polsce zimno. ;-)

Rupieciarnia drobiazgów pisze...

Widać że aktywnie :) o Klaun z It królował wszędzie w tym roku ;) ja byłam w kinie na Pierwszym Śniegu, podobał mi się ;)

Life in America pisze...

To super;-)

Karolina Gierdziejewska - wspieram blogujących na bloggerze pisze...

Świetne podsumowanie i bardzo ładne zdjęcia <3
Z chęcią dołączam do obserwatorów :) A trafiłam z polecenia Justyny :)

Life in America pisze...

Dziekuje i ciesze sie ze dolaczylas do obserwatorow. ;-)

Symforyna pisze...

Piękne zdjęcia! Klaun z "It" wygląda przerażająco. Nie wiedziałam w ogóle o istnieniu takiej części "Piły" , a oglądałam wszystkie inne filmy z tej serii. Będę musiała koniecznie to nadrobić :)

Life in America pisze...

Dziękuję. Może ta cześć piły jeszcze nie weszła do Polski. ;-)

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Bogusia pisze...

Fajne zdjęcia, szczegolnie te z wycieczek rowerowych.

Life in America pisze...

Dziękuję ...było bardzo fajnie, muszę to powtórzyć. ;-)