piątek, 11 grudnia 2015

Listopadowe przyjemnosci :-)

Na poczatku pragne Was przeprosic, ze dopiero teraz pojawil sie post "listopadowe przyjemnosci", ale poczatek grudnia byl bardzo szalony i pracowity. Mam teraz druga prace w Victoria's Secret moim ukochanym sklepie. Marzenia sie czasami spelniaja.❤❤❤ Teraz jest mi trudno pogodzic dwie prace, obowiazki domowe i oczywiscie pisanie bloga. Musicie mi wybaczyc moje opoznienia w pisaniu nowych postow. Czasowo nie daje rady, gdyby doba miala wiecej godzin moze wtedy udaloby sie bez zadnych trudnosci. Nie przeciagajac zapraszam na listopadowe przyjemnosci. ㋡ 







Poczatek listopada to wspaniala wycieczka do Fruit and Spice Park w Homestead - ogrodu botanicznego - gdzie odbywal sie Seafood Festival (festiwal owocow morza). Festiwal zgromadzil wielu zainteresowanych .....mozna bylo skosztowac roznorodnych przysmakow i posluchac muzyki na zywo. My takze pozwiedzalismy caly park. Bardzo malownicze miejsce ....super bedzie sie wybrac tam jeszcze wiosna, kiedy wiekszosc drzew i krzewow pieknie kwitnie oraz latem na przepyszne mango prosto z drzewa. :)
Dla zainteresowanych - w parku jest ponad 500 odmian drzew owocowych, orzechow i przypraw, w tym ponad 80 odmian bananow, 160 odmian mango, ponad 40 odmian winogron, 70 odmian bambusa jak rowniez inne, bardziej egzotyczne okazy.
Zwiedzajacy moga skosztowac owocow lezacych na ziemi, ale nie moga zrywac ich z drzew (tylko nieliczne owoce mozna zrywac). My mielismy okazje posmakowac malych bananow, star fruit oraz awokado. Owoce, ktore moga byc trujace sa ogrodzone dla bezpieczenstwa.  















Wiekszosc czasu zajmowala mi praca, ale byly tez i drobne przyjemnosci jak czasami kolacja z mezem, czy spotkanie przy kawie z Basia, ktora przyleciala na Floryde odpoczac i zrelaksowac sie. 




















W polowie miesiaca bylismy prawie caly dzien w City Place w West Palm Beach. Uwielbiam to miejsce. Jest troche daleko od nas, ale warto. Przypomina mi troche moj kochany Wroclaw. Wszystko znajduje sie w jednym miejscu: kino, w ktorym juz niejednokrotnie bylismy, restauracje, kawiarenki, sklepy itp. Tego dnia trafilismy na koncert z muzyka swiateczna  oraz oficjalne zapalenie swiatelek na choince - znajdujacej sie w centrum miasta. Jak dla mnie troche za szybko, ale Amerykanie dosc wczesnie zaczynaja celebrowac okres swiateczny. Pieknie udekorowane miasto....nawet nam udzielila sie atmosfera swiateczna. 











Kolejne w nowym sezonie show, na ktorym bylismy to "NEWSIES" w  Broward Center for Arts - Fort Lauderdale. Mniej porywajace, ale ciekawe przedstawienie muzyczne, oparte na Disnejowskiej produkcji z 1992 r. Historia przedstawienia to opowiesc o zycu biednego gazeciarza, ktory zainspirowal swoich kolegow to strajku. Walka z wlascicielem gazety przeciwko malym zarobkom i wykorzystywaniu chlopcow roznaszacych gazety. Przedstawienie ma takze watek milosny. 
Jak dla mnie jedno z gorszych show jakie do tej pory widzialam. 






















Zapomnialabym wspomniec o Thanksgiving - Swiecie Dziekczynienia, ktore bylo 26 listopada. Jest to jedno z najwazniejszych swiat w roku. Amerykanie i nie tylko bez wzgledu wierzeni i religie spotykaja sie w rodzinnym gronie, by podziekowac za udany rok. Szkoda tylko, ze to piekne swieto robi sie coraz bardziej komercyjnym wydarzeniem i Amerykanie zamiast spedzac ten czas razem z rodzina zaczynaja szal zakupowy. Duze sklepy byly otwarte juz 26 listopada w czwartek wieczorem na tzw. Black Friday "Czarny Patek" dzien wielkich obnizek. Pracownicy zamiast spedzac czas z rodzina musza isc do pracy .......okropnosc, nie moge tego pojac. 
Ja wraz z mezem w ten dzien bylismy u znajomej Oli na pysznej kolacji. Mielismy okazje zasmakowac przygotowanych  przez nia tradycyjnych potraw: indyka, slodkich ziemniakow, zielonej fasolki, zorawiny i pierogow - dla podkreslenia polskiego akcentu. ♨♨♨






Koniec miesiaca to spacer po plazy z moim mezem i znajoma Basia w Hollywood Beach. Kolejne moje ulubione miejsce pelne atrakcji. Super bylo sie zrelaksowac po ciezkim tygodniu pracy, gdy pogoda dopisuje. 








W tym miesiacu odkrylam nowy serial na SerialNet.pl "SINGIELKA" z TVN swietna obsada a glowna bohaterka Elka Kowalik  grana przez Pauline Chrusciel jest nieziemska. Wciagnal mnie bardzo ten serial, jak mam czas to potrafie nawet obejrzec kilka odcinkow.... nie wiem jak Wy ale mnie sie go najlepiej oglada przy prasowaniu. ❥❥❥
W listopadzie bylo az piec filmow obejrzanych w kinie.....jak ja to zrobilam??? Zobaczcie co  polecam
★ "BURNT"  (Ugotowany) - dobra komedia, dramat. 
Adam Jones (Bradley Cooper) to szef kuchni, ktory w mlodym wieku zyskał rozglos jako guru paryskich restauratorow. Nie udzwignal jednak ciezaru slawy, zniknal z pierwszych stron gazet i rozplynal sie w powietrzu. Teraz, wolny od wszelkich uzaleznien, probuje swoich sil w sercu kulinarnego Londynu. Gromadzi doborowa zaloge, by stworzyc najlepsza restauracje na swiecie.
Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam Coopera i filmy o gotowaniu.


"SPECTRE"sensacja. Kolejna czesc przygod James Bonda, ktory stara sie odkryc prawde dotyczaca zlowrogiej organizacji SPECTRE. Kluczem do tego jest tajemnicza obraczka. Nie jestem fanka tej serii, gdyz nie ogladalam wszystkich czesci, ale moge smialo powiedziec ze film mi sie bardzo podobal i dla mnie Daniel Craig jest swietnym Bondem.


★ " THE MARTIAN" (Marsjanin) - dobry film akcji i Sci-Fi. Po nieudanej ekspedycji Mark (w tej roli swietny Matt Damon) zostaje sam na Marsie. Mimo znikomych zapasow oraz zerwanej laczności z dowodztwem mezczyzna stara się przetrwac w trudnych warunkach. Film trzymajacy w napieciu jak dla mnie niesamowite widowisko, ktore mozna polecic kazdemu fanowi SF. Zdjecia Marsa rewelacyjne. 


★ " THE LAST WITCH  HUNTER" (Lowca czarownic) - film przygodowo fantastyczny. Piecset lat temu wybuchla wyniszczajaca wojna miedzy ludzmi, a zastepami czarownic pragnacymi pograzyc Ziemie w chaosie. Dzieki mestwu i poswieceniu lowcow czarownic udalo sie uchronic swiat przed zaglada. Jeden z nich - Kaulder (w tej roli swietny Vin Diesel) usmierca ich Krolowa, ktora umierajac rzucila na niego klatwe niesmiertelnosci. Wspolczesny Nowy Jork - swiatu grozi powrot Krolowej ......tak wiec typowa walka dobra ze zlem. Swietne poloczenie wspolczesnosci ze swiatem wiedzm i czarownic. 
Uwielbiam filmy o magii, czarownicach i uwielbiam Vin Diesela dlatego uwazam poniedzialkowy wieczor za mile spedzony czas w kinowym fotelu.


"SECRET IN THEIR EYES" (Sekret w ich oczach) - swietny kryminal, thriller. Duet zgranych sledczych FBI – Jess (Julia Roberts) i Ray (Chiwetel Ejiofor) – ma rozwiazac sprawe brutalnego morderstwa mlodej dziewczyny. Gdy na miejscu zbrodni okazuje sie, ze ofiara jest corka Jess, kobieta zostaje odsunieta od sprawy. Podejrzany o zabojstwo mezczyzna, z braku dowodow, zostaje wkrotce wypuszczony na wolnosc. Zdesperowana Jess, przekonana o jego winie, postanawia wymierzyc sprawiedliwosc na wlasna reke... Warto zobaczyc ten film. 


To tyle listopadwych przyjemnosci.....uciekam do spania, bo jutro musze wczesniej wstac. Miesiac grudzien zapowiada sie dosc pracowicie, mam nadzieje ze znajde czas na swieteczne przygotowania, a takze na odpoczynek i relaks. Musze jeszcze zakupic drobny prezent dla meza. Mam nadzieje ze uda mi sie cos ciekawego znalezc. ☃★☃★☃

Jestem ciekawa jak Wam minal listopad i jakie macie plany na grudzien? Macie moze jakies ciekawe pomysly na drobne prezenty swiateczne?
Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

18 komentarzy:

Natalia pisze...

Widoki jak z bajki. :-)

White Zephyr pisze...

Piękne miejsca! *_*

Anonimowy pisze...

Masz w sobie, Joanno, tyle pozytywnej energii. Nie narzekasz, nie szukasz wad. Każdy miesiąc podsumowujesz słowem "przyjemności". We wszystkim potrafis znaleźć pozytywy. I bardzo dobrze, chwytaj dzień, a i my, czytelnicy Twojego bloga, przy okazji przejmujemy od Ciebie tę radość istnienia.

Pink Lipstick pisze...

sliczne miejsca <3

martrix pisze...

Tyle zdjęć <3 I jeszcze natrafiliście na zaręczyny na plaży, coś świetnego (aż jestem ciekawa, dziewczyna się zgodziła, wiadomo coś?). U mnie listopad minął średnio, z nogą w gipsie, ale chociaż miałam okazję obejrzeć świetny serial Mr. Robot <--- specyficzna tematyka, ale bardzo mi się podobał. Fajnym drobnym prezentem dla znajomych są według mnie ogrzewacze do rak, ale to chyba nie sprawdzi się do końca w klimacie Florydy :p

Rupieciarnia drobiazgów pisze...

Banany :D a co robisz w VS? :) ale widoczki;) Film z Vinem obejrze ;)

Lightside pisze...

nie wiedziałam o tej stronce serialnet.pl, teraz to bede miała zajęcie :P

Life in America pisze...

:-)

Life in America pisze...

O tak :-)

Life in America pisze...

Dziekuje :-) ....trzeba sie cieszyc z zycia.

Life in America pisze...

dziekuje :-) ......tak dziewczyna powiedziala tak.... bardzo pomyslowy chlopak.
No chyba sie taki prezent nie sprawdzi, ale dziekuje za pomysl.

Life in America pisze...

:-)

Life in America pisze...

Pracuje w VC od niedawna i caly czas sie ucze, ale robie w sumie wszystko oprocz pracy w przymierzalni i na kasie. :-)

Life in America pisze...

polecam maja wiele seriali. :-)

martrix pisze...

Lubię takie romantyczne historie w rzeczywistości (bo za romantycznymi filmami nie przepadam) więc bardzo się cieszę :)

Life in America pisze...

:-)

Rincewind99 pisze...

Ten film "Marsjanin" bardzo mnie zainteresował :)

Life in America pisze...

Jest bardzo dobry warto sie wybrac. :-)