czwartek, 22 października 2015

Kolejne mini wakacje - Orlando ♡♡♡

Kolejne mini wakacje zorganizowane byly w zwiazku z moimi urodzinami. Zastanawialismy sie, gdzie tym razem pojechac, padlo na Orlando i wspanialy Park Rozrywki Universal Studios. 
W Orlando juz bylam parokrotnie ale zawsze byly to wycieczki bardzo intensywne najczesciej jednoniowe, czasami dwudniowe. Tym razem postanowilismy, ze bedzie to nieco dluzszy wypoczynek, zaliczymy  tylko jeden park rozrywki, a pozostale dni spedzimy na zwiedzaniu i odpoczynku. Na szczegoly zapraszam ponizej (bedzie troche zdjec). ㋡ 








Wyjechalismy w piatek. Po zalokowaniu sie w hotelu udalismy sie na spacer i pierwsza atrakcje The Orlando Eye (ich strona). Ten gigantyczny diabelski mlyn widzielismy juz z daleka i mielismy ochote na ta przejazdzke. Wielka instalacja sklada sie z 30 klimatyzowanych kapsul, z ktorych kazda moze pomiescic do 15 osob. Robi wielkie wrazenie, gdzie mozna podziwiac piekne widoki miasta Orlando z wysokosci 400 stop (122 m). Choc udalo nam sie to dopiero w niedziele rano, gdyz w piatek troche grzmialo i ze wzgledow bezpieczenstwa pasazerow przejazdzka zostala chwilowo zamknieta. Bilety na ta atrakcje kosztowaly $ 18 (dla mieszkancow Florydy). ☆★☆













Kolejny caly sobotni dzien spedzilismy juz w Uniwersal Studios wspanialym parku rozrywki (ich strona). W parku tym bylam jakies 3 lata temu i wiekszosc atrakcji juz widzialam. Co jakis czas pojawiaja sie jednak nowe. Ostatnia nowoscia jest The Wizarding World of Harry Potter - Czarodziejski Swiat Harry'ego Pottera, a ze jestem fanka Pottera, tak wiec chcialam to zobaczyc. Bylam pod wrazeniem, swietnie odzwierciedlone miasteczko ze wszystkimi detalami. Sklepy z rozdzkami, smakolykami, pamiatkami i innymi akcesoriami z filmu. Do tego wspanialy rolerkoster 3D ze scenami z filmu. ❥❥❥
W parku tym  jest rowniez mnostwo innych atrakcji, ktore nawiazuja do filmow i bajek. Mozemy zatem szykowac sie na spotkanie z bohaterami takich filmów, jak np. ,,Terminator", "Transformers", ''Faceci w czerni'', "Twister", "Mumia", "Shrek", "Minions" (bardzo ostatnio popularny), "The Simpsons" i wiele innych. Polecam to rewelacyjne miejsce na wakacje dla calej rodziny, choc musze przyznac, ze nie jest to tania przyjemnosc. Bilet kosztuje ponad $ 100 za osobe. 





















Kolejna atrakcja i wielka niespodzianka w dniu moich urodzin, czyli 27 wrzesnia byla kolacja i show w restauracji Medieval Times Dinner & Tournament (ich strona). Wspaniala niespodzianka przez okolo 2 godziny w magiczny sposob poczulam sie w czasach sredniowiecznych. Razem z mezem bylismy swiadkami epickich bitew, porywajacego turnieju na zywo, a takze potyczek rycerskich na miecze. Moglismy podziwiac wiele inspirujacych pokazow jezdziectwa i sokolnictwa. Wspaniala uczta zarowno dla oczu jak i ciala. Apetyt nam dopisywal, jedlismy proste ale bardzo smaczne potrawy oczywiscie rekami, aby bardziej wczuc sie w czasy tej epoki. Swietna zabawa i wielkie emocje. 
Jak zwykle moje urodziny zorganizowane przez mojego meza byly niezapomniane. Jeszcze raz dziekuje Ci kochanie. ❤❤❤















Ostatnie dwa dni spedzilismy na relaksie i zwiedzaniu  Downtown Disney, gdzie miesci sie mnostw restauracji oraz sklepow z pamiatkami. 













Szkoda, ze czas na wakacjach tak szybko mija i trzeba wracac do domu. 
Podsumowowujac kolejne mini wakacje bardzo udane. Ja osobiscie jestem zachwycona. Uwielbiam Orlando i atrakcje jakie oferuje. Mysle, ze na pewno jeszcze tam wroce, nie bylam jeszcze we wszystkich parkach rozrywki, tak wiec w najblizszych latach musze to nadrobic. 

Polecam zobaczyc to magiczne miejsce kazdemu. 
U mnie ostatnio wiele sie dzieje, tydzien ucieka mi bardzo szybko. A Wam jak minal tydzien? Macie jakies plany na weekend.... pochwalcie sie.

Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

8 komentarzy:

  1. Nie napisalas, ze zostalas krolowa turnamentu i rycerz podarowal Ci szarfe :)
    Niestety nie zdazylem tego uwiecznic, gdyz moje dlonie w tym momencie pracowaly nad krolewskim posilkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zapomnialam o tym napisac. Dziekuje za przypomnienie kochanie. :-)

      Usuń
  2. Super wycieczka! Uwielbiam Universal, byłam tam 2 razy i bez zawahania pojechałabym kolejny :) Podoba mi się też kolacja w Medieval Times- w Chicago też mamy, ale niestety jeszcze nie miałam okazji się wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierz sie do tej restauracji bedzie Ci sie podobalo .....goraco polecam. :-)

      Usuń
  3. Ale swietne miejsce. Naprawde mozna sie bawic jak dziecko. I kolejny udany wyjazd dla Was :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Orlando to super miejsce na wakacje dla calej rodzinki. :-)

      Usuń