piątek, 28 sierpnia 2015

Rejs statkiem - Jungle Queen Dinner Cruise ☼☁☼ ⚓⚓⚓

W ubiegla niedziele bylam razem z moim mezem na wspanialej wycieczce, a dokladnie na rejsie statkiem Jungle Queen polaczonym z kolacja i wystepami artystycznymi (tzw. Variety Show) - Jungle Queen Dinner & Show Cruise. Byla to swietna odskocznia od dnia codziennego. Przejazdzka minela nam bardzo szybko, a nawet powiedziala bym za szybko. Pogoda byla upalna, ale na szczescie mielismy przyjemna bryze. Rejs tak mi sie spodobal, ze postanowilam Wam o nim wiecej opowiedziec, moze ktos z Was skorzysta i wybierze sie na ta niespotykana atrakcje. ⚓⚓⚓ 
Na wiecej szczegolow zapraszam ponizej. 





Cala eskapada dwupietrowym statkiem Jungle Queen trwala 4 godziny. Wyplynelismy  kolo godziny  6 wieczorem. Plynelismy w dol tzw. "Wenecji Ameryki" historycznego New River w Fort Lauderdale. Po drodze mozna bylo podziwiac przepiekne widoki .....najlepiej bylo widac siedzac na gorze. Mozna wtedy lepiej obserowac posiadlosci bogatych i sławnych ludzi, a takze spektakularne wielkie jachty. Nie do uwierzenia ze cos takiego imponujacego plynie sobie dostojnie po wodzie.  Powiem Wam szczerze, ze bylam juz wielokrotnie w tych okolicach Fort Lauderdale, ale widoki ze statku sa zachwycajace, godne uwagi i zainteresowania. Nie wiem, czy przedstawione ponizej zdjecia oddadza to wszystko co mnie zachwycalo, ale uwierzcie mi na slowo jest pieknie i warto sie tam wybrac. 

























Po okolo poltorej godziny zwiedzania, doplynelismy na mala tropikalna wysepke, gdzie czekala nas mila niespodzianka. Wspanialy wystroj, tropikalna roslinnosc, kolorowe papugi, laweczki oraz wyznaczone miejsce na jedzenie. Mnostwo obslugi, ktora caly czas donosila jedzenie do elegancko nakrytych stolow. Przy kolacji przygrywala muzyka na zywo.... bylo bardzo klimatycznie. Wszystko bylo wspaniale przygotowane..... Amerykanie naprawde potrafia swietnie zorganizowac cala wycieczke. Do zjedzenia byly pieczone ziemniaczki, salatka coleslaw, fasolka w jakims pikantnym sosie, zeberka i kurczak z grilla, bardzo smacznie przyrzadzone oraz krewetki. Kelnerzy caly czas donosili potrawy,  mozna bylo jesc do syta. Do picia byla podawana woda. Soki, napoje gazowane oraz alkohol byly za dodatkowa oplata. 
Po posilku wszyscy udalismy sie na show, czyli czesc artystyczna calej wyprawy. Byly az trzy wystepy: brzuchomowca z kukielka, magik i komik. Zabawa byla przednia. ㋡ 





Po przedstawieniu wszyscy spokojnie udalismy sie  na statek.  W pieknej i pogodnej atmosferze nocy wsluchujac sie w grajaco cicho muzyke Sinatry, plynelismy z powrotem w gore rzeki ku koncu naszej wyprawy  Bahia Mar Yachting Center. ♪♫♬♫   Dotarlismy tam kolo godziny 22. Cudwona byla podroz powrotna .....mozna bylo te przepiekne domy podziwiac ponownie przy swietle ksiezyca...... az nie chialo sie wracac do domu. ✰☾✰  






Nie pamietam ile dokladnie wyniosla nasza eskapada, gdzyz moj maz to organizowal. Z tego co wiem to statek Jungle Queen organizuje wiecej roznorodnych rejsow, szczegolow mozecie sie dowiedziec dokladnie na ich stronie - Jungle Queen Riverboat

Polecam Wam wybrac sie na ten rejs statkiem. Fort Lauderdale to przepiekne i magiczne miasto. Moim zdaniem o wiele ladniejsze niz Miami.  
A Wam jak minal poprzedni weekend? Moze tez byliscie w jakims ciekawym miejscu .... pochwalcie sie.

Mozecie mnie tez zobaczyc na: 
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

16 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia i ciekawa opowiesc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny rejs! Uwielbiam amerykańskie atrakcje turystyczne, zawsze są ciekawie zaplanowane.

    Fort Lauderdale- ja również bardzo lubię to miasteczko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna zabawa :) przepiekne miejsce :)
    Uwielbiam ogladac Wasze zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy ..... zdjecia w plenerze robi Nicholas. Ja nie jestem az tak zdolna jak on. :-)

      Usuń
  4. Cudowna sprawa- marzy mi się taki rejs stateczkiem. Może przy następnych wakacjach? :))))
    Świetne zdjęcia - aż chce się tam być w tym momencie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu pięknie Asiu:) pozdrawiam ciepło z Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne zdjęcia :) Też bym chciała taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. HEY,
    bardzo lubie Fort Lauderdale.
    Wyobraz sobie, ze wybralam sie na rejs tym statkiem, przemila Pani z obslugi nawet pozwolila mi zaparkowac przy wejsciu na trap, bo sobie pozno pomyslalam, ze moze tak rejsik jakis...
    I niestety, bylo po burzy, power zdechl...i rejs sie nie odbyl.
    Po Twojej relacji widze, ze nie mam czego zalowac. Jakos milosnikiem cudzych, nawet najbogatszych domow nie jestem.
    Delfiny i otwarta przestrzen mnie urzeka :)

    Pozdrowiona z Naples, jestem czesto po drugiej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy lubi cos innego .....nie tylko domy bogatych mozna bylo podziwiac ze statku, ale takze piekne miasto Fort Lauderdale z wody. Naples pare miesiecy temu tez zwiedzalam piekne miejsce. Tez pozdrawiam. :-)

      Usuń