środa, 25 czerwca 2014

La Vie Est Belle ✰ Zycie jest piekne ✰ Moje ukochane perfumy ❤❤❤

Chce Wam przedstawic moje najukochansze perfumy, ktore odkrylam jakis czas temu. Perfumy firmy Lancome  ❤ La vie est belle Zycie jest piekne upatrzylam sobie kilka miesiecy temu i zamierzalam kupic. Pierwsza zainspirowala mnie reklama tych perfum. Reklama zrobiona w pieknym i eleganckim stylu (Film reklamujacy perfumy). Twarza perfum stała sie znana i ulubiona przeze mnie amerykanska aktorka Julia Roberts... nie moglo byc lepiej. Nastepnie w sklepie kosmetycznym pierwszy raz poczulam ich aromat i zakochalam sie w nich bez pamieci. Juz dawno nie wachalam takiej wspanialej wody toaletowej... jej sklad jest nieziemski. Perfumy posiadaja tyle zalet, ze nie wiem od czego zaczac.



















To wspaniale pachnidlo zamierzalam zakupic przy najblizszej okazji, ale troche cena mnie odstraszala ... koszty wahaly sie w zaleznosci od flakonu od $58 do $108. Ostatecznie dostalam je w prezencie na Boze Narodzenie ubieglego roku od mojego meza. Jakie bylo moje zaskoczenie, gdyz dostalam nie tylko sama wode perfumowana ale caly zestaw.... przesliczne pudelko a w srodku: 
❥ 1.7 Fl. Oz. (50 ml) perfumy
❥ 1.7 Fl. Oz. (50 ml) balsam do ciala 
❥ 0,17 Fl. Oz. (5 ml) miniaturka perfum - bardzo przydatna na  wszelkie podroze. 

Lancome La Vie Est Belle - Zycie jest piekne - "wybierz swoja własna droge do szczescia" - to glowne hasla producenta, zachwalajace te piekne i ekscytujace perfumy. 
To ekskluzywny zapach dla kobiet, który stworzyło trzech francuskich mistrzow perfumiarzy. 
Te wyjatkowe perfumy zaprojektowano tak, by natychmiastowo powodowaly usmiech na twarzy. I tak jest w moim przypadku. Bogata, a zarazem nieskomplikowana kompozycja zapachu La Vie Est Belle wnosi  do mojego zycia nowa historie. Zapach cudowny i niewierygodny z cala jego glebia i zlozonoscia. To moja Bajka, bardzo dlugo trzyma sie na moim ciele. Najczesciej uzywam go na specjalne wyjscia, czy okazje... jeszcze kiedy dodatkowo posmaruje sie balsamem o tym samym zapachu, moje cialo pachne oblednie i nieziemsko.  Czuje sie wtedy piekna i pozadana kobieta. 



Sama nie jestem w stanie wskazac skladu tej cudownej woni, tak wiec opre sie na  opisie producenta: 
" Zaraz na wstepie zapachu Lancome La Vie Est Belle oczaruja Cie soczyste esencje czarnej porzeczki i słodkiej, ekscytującej gruszki. Sercem zapachu wioda tony aksamitnego jasminu, urzekajacego irysa i magicznych kwiatow pomaranczy. Podstawa zapachu składa się z wyjatkowej fasoli tonka, delikatnych orzechow, egzotycznej paczuli i figlarnej wanilii."
Nie mialam pojecia, ze tyle skladnikow daje taki ekscytujacy zapach. Nie sa ani za bardzo slodkie, ani za bardzo ostre. Dla mnie to naprawde luksusowe perfumy, ktore moge miec na sobie bez obaw przez cały dzien. 

Zapach dla kobiet Lancome La Vie Est Belle skrywa w sobie wywazona kombinacje piekna, sily i trwalosci. Warto tutaj rowniez wspomniec o przepieknej butelce tej wody toaletowej. Oryginalny flakon zapachu - Zycie jest piekne - ilustruje usmiech uksztaltowany ze szkla, a perłowa wstazka wokoł jego szyi to trzepoczace skrzydla, ktore sa symbolem wolnosci i perspektyw. Wybranie do promowania tego zapachu aktorki Juli Roberts bylo strzalem w dziesiatke... kobiety pieknej, niezaleznej i wyzwolonej. 



Podsumowujac, perfumy te moge polecic kazdej kobiecie, ktora chce poczuc sie wyjatkowo na wieczorne wyjscia. Na codzien sa moze troche za mocne (jak dla mnie), ale to wszystko jest kwestia upodoban. Ja jestem nimi zachwycona i mam nadzieje, ze Wy tez bedziecie ... jesli oczywiscie lubicie takie polaczenie skladnikow zapachowych. 

Znacie te perfumy? Jestem bardzo ciekawa czy Wam tak samo przypadly do gustu jak mnie, a moze macie jakies inne swoje ulubione zapachy? 

                                                           FACEBOOK /  INSTAGRAM

Brak komentarzy: