środa, 20 lipca 2016

Moje zdobycze z wyprzedazy - Victoria's Secret ❥❥❥

Wielkie polroczne obnizki - The Semi - Annual Sale w Victoria's Secret byly w miesiacu czerwcu, ale dopiero teraz zebralam sie zeby Wam pokazac co takiego upolowalam. Szukalam glownie jakiejs fajnej pizamy do spania lub ciekawego kostiumu kapielowego, ale pomimo duzych obnizek i tak cena ich byla zbyt duza. Bielizny od Victoria's Secret posiadam dosc sporo, o czym Wam juz pisalam - TUTAJ, tak wiec teraz postanowilam zaszalec i nabyc glownie produkty kosmetyczne: perfumy, kosmetyczki i inne akcesoria. Czesc produktow zostawie dla siebie, czesc jest przeznaczonych na prezenty a czesc byc moze przeznacze na jakies male rozdanie dla moich czytelnikow. Na wiecej szczegolow zapraszam ponizej.㋡  



Na pierwszy ogien chce Wam pokazac dosc intersujacy zestaw do pielegnacji rak, duza kosmetyczke oraz dwa etui na klucze. Zestaw do pielegnacji to pilniczek do paznokci oraz dwa produkty zawierajace  jagody acai:
  • krem do rak (ultimate hand cream) - bogaty w naturalne skladniki oraz w przeciwutleniacze ktore zawiera jagoda acai. Krem o 24 - godzinnym nawilzeniu, nie zawiera parabenow. Opakowanie 75 ml. Pachnie delikatnie, bardziej przypominajac kwiaty niz jagody. 
  • olejek do rak (hand therapy oil) -  gleboko nawilzajacy olej, ktory jest lekki, mieszany z naturalna bawelna oraz rowniez bogaty  w przeciwutleniacze jagody acai. Opakowanie 50 ml.

Zestawu jeszcze nie otwieralam, mysle ze przeznacze go dla znajomej na prezent urodzinowy. Kosztowal cos kolo $8 o ile dobrze pamietam. Jesli chodzi o ta duza kosmetyczke to jest przesliczna i bardzo pakowna.... na pewno mi sie przyda. Kosmetyczek nigdy zbyt wiele. Nie byla dostepna w regularnej sprzedazy, mogli ja nabyc tylko pracownicy. Kosztowala okolo $8. 
Jesli chodzi o etui do kluczy to uwazam, ze sa przeslodkie. Mysle, ze moga tez sluzyc jako male kosmetyczki do torebki na szminke i nie tylko. Ta rozowa w krztalcie ust podoba mi sie najbardziej. Mialam jeszcze podobna w kolorze czerwonym, ale powedrowala do mojej mamy. Koszt ich to okolo $ 4 (regularna cena $10). 


Kolejne produkty to nastepny zestaw trzech kosmetyczek w roznych wielkosciach. Zostaly mi tylko dwie, gdyz srednia kosmetyczka rowniez powedrowala do mojej mamy. Cena tego zestawu to $ 14 (regularna cena $28). 


Bardzo lubie kupowac kosmetyki w malych opakowaniach idealnie nadaja sie do torebki, czy tez w jakakolwiek podroz samolotem. Tym razem te male opakowania to kilka kremow do rak, lakier do wlosow oraz suchy szampon do wlosow.  Z kremow wybralam te gleboko nawilzajace:
- shea - laczacy naturalna bawelne (Moisture Complex), trwale nawilzenie i odzywcze maslo shea oraz 
passionflower -  laczace takze naturalna bawelne (Moisture Complex) oraz trwale nawilzenie i relaks kwiatu pasja. 
Kremy sa rewelacyjne, pachna bardzo przyjemnie, nie zawieraja prabenow. A sekretem ich jest cudownie miekka skora rak. Pojemnosc kremow to 75 ml. 
Lakier do wlosow (86 g) zakupilam z mysla o umieszczeniu go w torebce w razie potrzeby. Nie mialam okazji jeszcze go wyprobowac. Podobno daje maksymalna kontrole i lsniace wlosy.....zobaczymy. Ma ciekawa nute zapachowa: zawiera liscie kruszywa, frezje i hiacynt wodny.
Jestem tez ciekawa tego suchego szamponu (50g) od Victoria's Secret. Zastanawiam sie, czy bedzie tak dobry jak moj ulubiony firmy Batiste. 
Za kazdy z tych produktow zaplacilam $2.80 (regularna cena - $8) 


Teraz przejde do zapachow Victoria's Secret, ktore zakupilam. Na pierwszy plan ida trzy aromaty perfum:
- Warm Coconut Sugar - bardzo slodki zapach cukru kokosowego, ale bardziej przypomina tajemniczy orientalny waniliowy zapach. 
- Very Sexy Now - to aromat bardziej owocowego kwiatu. W jego sklad wchodzi: woda kokosowa, tuberozy i kwiat ogorka. Delikatny i bardzo przyjemny. 
- Nude Coconut Fig -  bardzo aromatyczny bukiet owocowy. W jego sklad wchodzi: figa i kokosowy nektar. 
Za kazdy z tych produktow zaplacilam $6.30 (regularna cena $18), ich pojemnosc to 7ml. 



Nastepne moje zdobycze to piec mgielek zapachowych (Fragrance Mist). Sa wsrod nich te ktore bardzo lubie oraz kilka zupelnie dla mnie nowych:
Body by Victoria - bardzo zmyslowy i swiezy zapach, ultra-kobiecy. Bujna mieszanka kwiatow wodnych, mandarynki, brzoskwini, kwiatu pomaranczy i ziemistego pizma. 
-  Victoria - to moj ulubiony bardzo zmyslowy kwiatowy damski zapach, niezwykle swiezy i orzezwiajacy.
- Very Sexy Now - inspiracja na sloneczne dni, cieply piasek i morska bryze. Kompozycja kwiatowo-owocowa oferuje aromat wody kokosowej i rozowego lotosu. 
- Angels Onlyslodka i delikatna won kwiatu jabloni. Efekt owocowy z nuta swiezych frezji i fioletowych kwiatow.  Bardzo przyjemny. 
Bombshell in Bloom -  swiezy aromat z ostrymi nutami kwiatowymi. Kompozycja stanowi wyjatkowa mieszanke rozowej frezji, czerwonego jablka i kwiatu lilii. 
Wszystkie mgielki zapachowe maja pojemnosc 75 ml i zaplacilam za nie okolo $ 4 (regularna cena $15). 


Ostatnia rzecza jaka chce Wam przedstawic jest bardzo kolorowy rozowo - koralowy worek/plecak na plaze lub na zakupy. Bardzo ciekawy zapinany na zamek a zamiast szelek ma sznurki. Dostepny byl na obnizkach wylacznie dla pracowniko za okolo $10. 


To tyle na dzisiaj moich zdobyczy z wyprzedazy. Mam nadzieje, ze cos wpadlo Wam w oko. A moze cos chcielibyscie na rozdanie? 
Dajcie znac co Wam sie udalo ostatnio upolowac na wyprzedazach? 


Mozecie mnie tez zobaczyc na:
...........................................................................
DZIEKUJE ZA KAZDY KOMENTARZ. ㋡  / THANK YOU FOR YOUR COMMENTS. ㋡  
KOMENTARZ POJAWI SIĘ PO ZATWIERDZENIU PRZEZ WLASCICIELA BLOGA. /ALL COMMENTS WILL APPEAR AFTER APPROVAL  BY THE BLOG OWNER.
WSZYSTKIE KOMENTARZE ZAWIERAJACE LINKI (DO BLOGOW, SKLEPOW ITP.) NIE BEDA UDOSTEPNIANE NA BLOGU.
COMMENTS CONTAINING ALL LINKS (TO BLOGS, SHOPS ETC.) WILL NOT BE SHARED TO BLOG.

17 komentarzy:

  1. Zazdroszczę niesamowicie!Marzę o kosmetykach z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do sledzenia uwaznie mojego bloga, bo za jakis czas bedzie rozdanie z kosmetykami Victoria's Secret.

      Usuń
  2. Ależ to są fantastyczne kosmetyki, pachną ogrodem, owocami. Bardzo Ci, Asiu, raz jeszcze dziękuję. S.

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo!
    Ile wspaniałości! Przygarnęłabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany szczena mi opadła już zacieram rączki na rozdanie :D Cudowności! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś :) Swoją drogą myślałam, że asortyment tej firmy ogranicza się tylko do zapachów i kąpielowej pielęgnacji. A tu i lakier, i suchy szampon się znalazł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troche poszalalam. Tez bylam zaskoczona tym suchym szamponem. ;-)

      Usuń
  6. Tyle zapachów, można oszaleć :) jeszcze te opisy tak "apetycznie" brzmią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektore zapachy sa zbyt slodkie z VS a niektore pachna oblednie. ;-)

      Usuń
  7. Mnie najbardziej ciekawią mgiełki VS ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te mgiełki wyglądają pięknie! Worek ma fajny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka, ja też zawsze wychodzę z pełnymi rękami ze sklepu VS:D

    OdpowiedzUsuń